X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

קידום אורגני מאפשר לאתרי אינטרנט להגדיל את דירוג החיפוש האורגני שלהם ולהוביל תנועה לאתר. כאשר פעולות הקידום מתבצעות באופן מקצועי, הנראות של האתר משתפרת מול המתחרים ומושכת תשומת לב באיכות גבוהה של גולשים שמתעניינים במידע שמופיע באתר.
זה נכון במיוחד לתחום התיירות, כי רוב האנשים שמחפשים בתי מלון, מתחילים את החיפושים שלהם ברשת, ולכן חשוב לוודא שאתר המלון שלכם מופיע במקומות גבוהים בגוגל, כך שכשהאורחים שלכם יחפשו מלון לחופשה שלהם בחו"ל, הם ימצאו באתר שלכם מידע איכותי.
קידום אורגני של אתרי מלונות בחו"ל מתחיל עם תוכנית מקיפה
קידום אורגני של אתרי מלונות בחו"ל מתבצע על-ידי חברת קידום אתרים מקצועית שבונה תוכנית קידום מותאמת אישית להשגת תוצאות טבעיות בגוגל. כלומר, תוצאות חיפוש איכותיות שאינן ממומנות. עם יותר מ-200 משתנים באלגוריתמים של גוגל, שמתעדכנים מאות פעמים מדי שנה, מובן שמלונאים עסוקים אינם מסוגלים לטפל בעצמם בפעולות קידום האתרים שלהם, או לעקוב אחר הדרישות של גוגל מהאתר על-מנת להשיג דירוגים טובים.
למלונות ללא תקציב פרסום דיגיטלי גדול, או משאבים לעבודה על קידום אתרים במשרה מלאה, חברת קידום אתרים מיישמת מספר כללים בסיסיים ומשיגה השפעה משמעותית על התנועה האורגנית לאתר.
שימוש נכון במילות מפתח
כדי שהמלון שלכם יתבלט מול המתחרים, חברת קידום אתרים מסייעת לכם לבחור רשימת מילות מפתח שמזוהות עם המלון שלכם, באזור שבו הוא ממוקם. בחירת מילות המפתח הנכונות תלויה בהבנה מעמיקה של הלך הרוח האידיאלי של האורחים שלכם, ההעדפות שלהם, דעותיהם וצרכיהם.
לאחר שזיהיתם את פרופיל האורח האידיאלי שלכם, למשל אורחים שמגיעים לחופשה, משפחות שיוצאות לחופשה, זוגות רומנטיים וכן הלאה, ניתן לייעל את התוכן שלכם בהתאם, ולהשתמש בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל, או סייר מילות המפתח, על-מנת לתעדף ולחזות את מילות המפתח הנכונות לקהל שלכם.
לכל אורח יש מניע אחר כשהוא מחפש ומזמין מלון
מילות המפתח בהן הגולשים משתמשים כשהם מחפשים מלון, חושפות את האופן שבו הם 'מגדירים' מותג או מיקום מסוים. קידום אתרים אורגני למלונות בחו"ל משתמש בשילוב כמעט אינסופי של מילות מפתח בהן גולשים עשויים להשתמש על-מנת למשוך קבוצות משנה ספציפיות מאוד של אורחים. המודעות למותג מתפצלת לחמישה שלבים:
הלא מודעים. אלה אורחים שעדיין אינם מפגינים העדפה למותג או סוג מלון מסוים. הם עדיין לא מיקדו את הקריטריונים שלהם, והם עשויים להשתמש במילות חיפוש גנריות מאוד כמו 'מלונות בלונדון'.
המודעים לבעיה. אורחים אלה יודעים שיש להם כמה קריטריונים ספציפיים, אבל עדיין אינם בטוחים איך הראית השהייה האידיאלית שלהם. חיפוש טיפוסי יכול להיות 'האם אפשר לקחת כלבים למלונות בלונדון'.
המודעים לפתרון. אורחים אלה מכירים את סוג השהות שהם מחפשים, אבל עדיין לא מיקדו את המותג. הם עשויים לחפש 'מלונות ידידותיים לחיות מחמד במרכז לונדון'.
המודעים למוצר. אורחים אלה לוקחים בחשבון את המותג שלכם אבל עשויים להעריך אותו כדי לראות אם הוא מתאים. הם עשויים לחפש 'מדיניות חיות מחמד של מלון X'.
המודעים ביותר. אלה אורחים שיודעים שהמלון שלכם מתאים להם, ועכשיו כל מה שהם צריכים לדעת הוא האם הזמינות והמחירים שלכם נכונים. הם עשויים לחפש 'זמינות במלון X ב-22-25 באוגוסט'.
איך מתאימים אישית את תוצאות החיפוש להעדפות הגולשים?
התאמת התוכן באתר למודעות של האורחים למותג, תסייע לכם להשיג דירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש האורגניות שלהם. אסטרטגיה טובה של קידום אורגני למלונות בחו"ל, עובדת יחד עם אסטרטגיית מודעות מתוחכמת.
היזהרו ממילות מפתח גבוהות ונמוכות. אין צור בהכרח לכוון רק למובן מאליו - 'מלונות בלונדון', 'מלונות יוקרה', או 'מלונות ליד [מיקום]'. נפח חיפוש גבוה פירושו תחרות גבוהה יותר עבור המשתמשים, ומכאן מאמץ רב יותר שנדרש על-מנת להשיג דירוג גבוה.
שימוש במילות מפתח ספציפיות מדי, לעומת זאת, כרוך בסיכון כי אתר האינטרנט שלכם יימצא רק על-ידי קומץ אנשים, ובמצב זה, אלא אם כן לאתר שלכם יש המרה גבוהה במיוחד, לא תצליחו למלא את כל החדרים.
תוכנית מקצועית של אופטימיזציה לאתר
לאחר שזיהיתם את מילות המפתח שבחרתם, חברת קידום אתרים משתמשת בהן כדי לייעל את התוכן באתר שלכם. בסופו של דבר, זה התוכן שיגרום לאתר שלכם להשיג תוצאות נראות גבוהות בגוגל.
השימוש במילות המפתח מתבצע בזהירות, כי מעל לכל, גוגל מעריכה תוכן איכותי על-פני תחבולות ברורות של קידום אתרים דחיסת עמוד מלא במילות מפתח אינה מבטיחה תוצאות גבוהות של קידום אורגני למלונות בחו"ל. חברת קידום אתרים מסייעת לכם עם הרכבת וביצוע תוכנית מקצועית של אופטימיזציה לאתר, שכוללת:
שימוש בתגי כותרת בכל עמוד באתר
תגי כותרת קובעים את התוכן שאורחים פוטנציאליים יכולים לחפש באתר האינטרנט שלכם, ומאפשרים נראות גלויה גם בתוצאות של הגוגל וברשתות החברתיות. תגי כותרת צריכים לתאר את תוכן העמוד באופן מדויק ככל האפשר, באמצעות 70-55 תווים.
מיון התוכן לפי רלוונטיות
ניצול שם המותג שלכם, אבל תעדוף מילות מפתח חשובות כמו נקודת המכירה הייחודית של המלון. תג כותרת כמו 'מלון X - עמוד הבית', אינו מספק לאורח פוטנציאלי שום מושג על המלון שלכם או למה עליו להזמין בו חדר. תג כותרת כמו 'מלון יוקרה בלונדון - קרוב לאטרקציות מרכזיות - מלון X', צפוי למשוך יותר תנועה.
תיאורי מטא
עשויים שלא להשפיע ישירות על תוצאות חיפוש בגוגל, אבל תיאור ברור של תוכן העמוד מגדיל את הסבירות של המשתמש ללחוץ על התוצאה. התוצאות הטובות ביותר מושגות באמצעות שימוש בתיאורים תמציתיים של 155-150 תווים.
תגי Alt
שימוש בתגי Alt מתאר תמונות בדף הבית, עם מילות המפתח שנבחרו, אבל חשוב להקפיד שהתגים יהיו קצרים ורלוונטיים.
בשורה התחתונה, חשוב שתקבלו את הסיוע של המומחים
יש עוד שפע של פעולות קידום אתרים למלונות בחו"ל שחשוב לנקוט בהן כדי להשיג תוצאות טובות של חיפוש המלון שלכם בגוגל על-ידי האורחים האידיאלים שלכם, וסקירה זו הייתה תמציתית ונועדה לתת לכם מושג על חשיבות תוכנית טובה של קידום לאתר המלון שלכם. חשוב שתתייעצו עם המומחים בקידום אתרים לקבלת הכוונה נוספת והרכבת תוכנית קידום מותאמת אישית לצרכי השיווק והפרסום שלכם.

תאריך:  23/07/2020   |   עודכן:  23/07/2020
שתף:

מועדון הבלוגרים לקבלת רשימות כתיבת המומחים לדוא"ל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
ירין אזולאי
אם תשאלו את האדם הממוצע מה הוא יודע על "אמנות סינית", הדברים הראשונים שיקפצו לראשו יהיו ציורי טבע של פריחת עצי דובדבן על מגילות משי ונייר אורז, פגודות או כיסונים    ומה לגבי "אמנות סינית עכשווית"? לכן ישבנו לשיחה עם עופר לוין, מייסד Blue Mountain Contemporary Art, כדי לשוחח על זהותה של האמנות הסינית בת זמננו
כתיבת המומחים
חלמתם על שיפוץ ובעקבות הקורונה זו כבר לא אופציה? שינוי קטן ופשוט יעשה את ההבדל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il