X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

טוען רבני הוא האדם שייצג אתכם בבית דין רבני בדומה לעורך-דין בבית המשפט. זוגות רבים המעוניינים להתגרש דרך בית הדין הרבני, פונים לטוען רבני כדי שינחה אותם במהלך הדיונים. זאת משום שעל-מנת להגיע להסכמים בבית הדין הרבני לטובת שני הצדדים, נדרש ידע רב בתחום. על כן, חשוב לבחור את הטוען הרבני הנכון שילווה אתכם לאורך כל התהליך.
4 טיפים לבחירת טוען רבני
כאשר בוחרים טוען רבני, עשויות לצוץ שאלות רבות כמו כמה עולה טוען רבני? או איך מוצאים את הטוען הרבני הנכון? אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם לבחור את איש המקצוע הנכון שיעזור לכם לסגור את התיק שלכם:
  • ודאו כי יש לו רישיון - כדי להיות טוען רבני נדרש רישיון. על-מנת להשיג רישיון זה, נדרש המועמד לעמוד בשלושה תנאים עיקריים: תושב ישראל, בעל השכלה ישיבתית גבוהה (לימודים בישיבה שהוכרו על-ידי בית הדין הרבני הגדול) וכן עמידה בבחינות שעורכת ועדה בראשותו של נשיא בית הדין הגדול.
  • בצעו סקר שוק מבחינת מחירים - שכר הטרחה של הטוען הרבני עשוי להגיע לכמה עשרות שקלים. אך לפני הכל, מומלץ לבדוק את המחירים הממוצעים בשוק.
  • איזה ניסיון יש לטוען הרבני - לטוען הרבני צריך להיות ידע רב בתחום ההלכה וניסיון עשיר עם בית הדין הרבני. בזכות הנתונים האלה הוא יוכל לייצג אתכם בכבוד.
  • אדיבות השירות - גירושין אינם דבר נעים, גם כשהם נעשים על-ידי בית הדין הרבני. על כן, חשוב לפנות לטוען רבני מסור ואוהד שמעניק יחס אדיב ללקוחותיו ומתייחס אליהם ברצינות הראויה.
יהודה אבלס - הטוען הרבני שלכם
נמצאים לקראת תביעת גירושין ולא יודעים למי לפנות? יהודה אבלס טוען רבני הוא איש המקצוע שלכם. אצלו תקבלו ייעוץ מקצועי, יחס אישי, שירות מסור ואכפתי, התנהלות סודית ויסודית וכמובן ליווי מלא לאורך כל הדרך. המשרד של יהודה אבלס מתמקצע במתן שירותים כמו כתיבת נימוקים הלכתיים לעורכי-דין, ייצוג מלא בבית הדין הרבני ועריכת הסכמים שונים (הסכמי גירושין, הזכמי ממון ועוד).
הכל על טוען רבני בבלוג משפטי
בלוג משפטי הוא דרך טובה להכיר טוב יותר את עולם המשפט, ובייחוד את נושא הטוען הרבני. אם אתם עומדים בפני החלטה מכרעת בחייכם לפרק את החבילה וצריכים ללכת לבית הדין הרבני כדי לסגור תיק, בלוג משפטי איכותי יעזור לכם לקבל את ההחלטה לפנות לטוען רבני שילווה אתכם לאורך כל התהליך המסורבל והמתיש.

תאריך:  07/12/2020   |   עודכן:  07/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il