X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בכל יום אנו מבצעים עשרות פעולות ניקיון, הן על-ידי מניעה של לכלוך והן על-ידי ניקיון אקטיבי. את פעולות הניקיון הללו אנחנו מבצעים בדרך-כלל ברכוש הפרטי שלנו, בבית, ברכב ואפילו במשרד או בית העסק. פעולות ניקיון אלה, על-אף שאנחנו לא תמיד שמחים לבצע אותן, הן פעולות די שגרתיות ופשוטות שמוסיפות המון ערך לחיינו ולאיכות חיינו. את הדבר הזה אי-אפשר להגיד על התחום הספציפי של ניקיון מפעלים, פשוט מכיוון שמדובר בפעולות ניקיון מורכבות הרבה יותר, לעיתים עם סיכון בטיחותי ולעיתים עם סיכון לפגיעה ברכוש, בקווי ייצור ובפעילות התקינה של המפעל. בדיוק מהסיבה הזאת, כאשר אתם רוצים לבצע ניקיון יסודי במפעל שלכם, חשוב שתעשו את זה בסיוע הגורם המקצועי המתאים.
למה בכלל לנקות את המפעל?
לכאורה, מפעל הוא מקום שדי טבעי לו להיות מלוכלך. מבוצעות בו המון פעולות פיזיות באמצעות חומרים שונים בכמויות גדולות וקשה לחשוב על עבודה של מפעל שאינו מייצר לכלוך. העניין הוא שזה שהמפעל מייצר המון לכלוך לא אומר שהלכלוך הזה גם צריך להישאר במקומו. מפעל נקי הוא קודם כל מקום הרבה יותר בטוח ונעים לעבוד בו. במפעל נקי התפוקה יותר גבוהה, רמת הבטיחות יותר גבוהה, איכות העבודה והתוצרים יותר גבוהה ושביעות רצון העובדים יותר גבוהה. מכל בחינה שהיא, ניקיון מפעלים הוא מהלך שלא יכול בשום צורה ודרך להזיק לכם, אבל יכול מאוד לתרום לכם, לעובדים שלכם ולפעילות המפעל כולו.
מדוע מדובר בפעולה מורכבת כל-כך?
ובכן, מפעל הוא מתחם שבו אפשר למצוא בדרך-כלל מכונות גדולות וכבדות, חומרים יוצרי לכלוך בכמויות גדולות וקושי לא קטן להגיע לכל פינה. מעבר לכך, הניקיון של חלקים, מכונות ואזורים שונים במפעל צריך להתבצע בצורה מחושבת ומותאמת על-מנת להימנע מפגיעה ברכוש, באיכות הייצור במפעל ובתוצר. כך למשל, אם מדובר במפעל מזון, חשוב מאוד שאף פעולת ניקיון לא תוביל למצב בו עלולה להיווצר הרעלה כתוצאה משיירים של חומרי ניקוי. מכונות הייצור צריכות לעבור ניקוי בצורה מאוד ספציפית עם מקדמי בטיחות גבוהים ותוך הבטחה שהניקיון משיג את התוצאה הנדרשת ברמה של מפעל מזון.
חברות מקצועיות בתחום של ניקיון מפעלים
מכל הסיבות שמנינו לעיל, כאשר אתם רוצים לבסס שגרת ניקיון במפעל שלכם, חשוב שתעשו זאת באמצעות חברות המתמחות ספציפית בתחום של ניקיון מפעלים ואם המפעל שלכם מאופיין ברגישויות מיוחדות, כמו למשל מפעל לייצור רכיבי אלקטרוניקה ושבבים, מפעל לייצור תרופות או מפעל מזון ומשקאות, חשוב שהגורם המקצועי אותו אתם מזמינים גם יהיה בעל-רקע מקצועי מתמחה בתחום הספציפי שלכם וגם יפעל בליווי מהנדס או טכנולוג מהתחום הספציפי. גם אם לא הקדשתם לכך כל מחשבה עד כה, אם אתם מחליטים להתחיל לבסס סטנדרטים גבוהים של ניקיון במפעל שלכם, חשוב שתעשו את זה נכון, מקצועי ובטוח.

תאריך:  31/01/2021   |   עודכן:  31/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il