X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אחת ממשאלות הלב הנפוצות ביותר בארץ ובעולם היא כמובן היכרות רומנטית מוצלחת - להכיר מישהי או מישהו חדשים ולהיכנס לקשר רומנטי מוצלח ומשגשג הנמשך לאורך זמן. בעוד מדובר במשאלת ליבם של רבות ורבים כאמור, בקבוצות אוכלוסייה ספציפיות הכרויות אלו עשויות להיות מאתגרות יותר מהרגיל, ולכן מתסכלות יותר. כזו היא קבוצת בני הגיל השלישי - אנשים בגילאי הפרישה אשר איבדו בן/ת זוג ומוצאים עצמם לראשונה מזה שנים רבות לבד. מהם האתגרים ליצירת הכרויות מוצלחות בגיל השלישי וכיצד מציע אתר החצי השני מענה אפקטיבי ומצליח ביותר להכרויות אונליין בגילאים אלו?
אתגרים ייחודיים להכרויות בגיל השלישי
הכרויות רומנטיות מוצלחות הן דבר שקשה להשיג בכל גיל, אך על אחת כמה וכמה בגיל השלישי. מדוע? ממספר סיבות שונות - בתור התחלה, אנשים בגיל השלישי כבר מתאפיינים בתמונת עולם מגובשת ועמוקה, בדעות מוצקות שקשה לשנות ובאופן כללי בדרך מסוימת בה הם רגילים לחיות ובה הם רואים את החיים. זה כמובן עשוי להציב קושי מסוים כאשר שני אנשים כאלו מנסים לגשר על הפערים ביניהם וליצור קשר עמוק ומשמעותי שישמח את שניהם.
בנוסף לכך, בעיות בריאות וניידות מקשות גם כן על בני הגיל השלישי ביצירת הכרויות רומנטיות מוצלחות חדשות - בגילאים אלו לא תמיד נוח או קל לצאת מהבית ולהגיע לפגישות ניסיוניות שונות, וכל זה כמובן מקצין ומחריף במהלך השנה האחרונה במהלכה מגפת הקורונה מנהלת את החיים של כולנו ובפרט מגבילה את אפשרויות התנועה של מבוגרים וקשישים.
הבעיות הללו הייחודיות לגיל השלישי מחייבות שימוש בכלים יעילים אשר יאפשרו לבצע התאמות טובות ובעלות סיכויים טובים לשרוד לטווח הארוך. בדיוק בכך מתמחה אתר "החצי השני".
רקורד מוצלח ביותר של הכרויות פרק ב' לבני הגיל השלישי - החצי השני
אתר "החצי השני" מתמחה בסוגים ספציפיים של הכרויות כבר כמעט 30 שנים. זהו אחד מאתרי ההכרויות הוותיקים והמצליחים ביותר בישראל, במיוחד מבחינת כמות הקשרים המוצלחים וארוכי הטווח שנוצרו כתוצאה משימוש באתר זה. בעוד האתר מתמחה בין השאר גם בהכרויות בין אקדמאיים ואנשים בעלי תחומי עניין דומים ומשותפים, אחד מתחומי ההתמחות העיקריים הוא הכרויות פרק ב', וספציפית הכרויות לבני הגיל השלישי.
כיצד זה עובד ומדוע דווקא אתר זה מומלץ כל-כך עבור הכרויות לבני גיל הזהב? ובכן, מדובר בפלטפורמה הבנויה על-מנת למצוא התאמות מעמיקות ו"אמיתיות" בין בני זוג פוטנציאליים, בניגוד לאפליקציות ההכרויות הרבות שקמו בשנים האחרונות ומספקות להמוני צעירים שעות על גבי שעות של חיפוש ותסכול, אך לא יותר מדי הכרויות מוצלחות וקשרים ארוכי טווח.
פלטפורמה זו מבצעת התאמות אונליין של בנות ובני הגיל השלישי, התאמות המבוססות על נתוניהם האישיים, תחביביהם ותחומי העניין המעסיקים אותם, מקום המגורים, רקע משפחתי ועוד מגוון פרמטרים שונים. ריבוי הנתונים והניסיון העשיר כל-כך של פלטפורמה זו ביצירת הכרויות מוצלחות מאפשרים שימוש אופטימאלי בנתונים לצורך יצירת הכרויות בעלות סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד. ועוד לא אמרנו מילה על היתרונות של הכרויות לגיל השלישי אונליין בתקופה בה נדרש ריחוק חברתי, במיוחד בגילאים אלו.
מחפשים להכיר? היכנסו לאתר הכרויות החצי השני להרשמה חינם והצטרפו גם אתם למעגל החברים.

תאריך:  08/03/2021   |   עודכן:  08/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il