X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בשלב כלשהו בחיינו, כולנו נזדקק לעזרת שירות הסעות. בין אם זה תחבורה פרטית או נסיעה למקום העבודה. ישנם גם אירועים פרטיים, כגון חתונות או אירועי טקס התבגרות. מה שרובנו נעשה הוא לפנות לגוגל ולחפש באינטרנט. עם זאת, מכיוון שאיננו יודעים או איננו מכירים זאת, אנו עלולים ליפול בפח.
לצורך המחקר הרמנו טלפון אל חברינו הקרוב, דורון קלפר, בעלים של דורון חברת הסעות מומלצת כדי שיעשה לנו קצת סדר בבלגן. דורון מאוד מנוסה בתחום והוא גם בעל המותג דורון הסעות לטיולים.
חברת הסעות ״אמיתית״ - איך נדע?
ראשית, עלינו לראות את קיומה של ביטוח - לכל חברת הסעות צריך להיות מסמך כזה. מסמך זה מגן עלינו באופן חוקי למקרה שאלוהים אוסר על אחד האורחים ליפול או למעוד במכונית.
חברת ההסעות המורשית חייבת להיות חברה בע"מ - אם מדובר בעוסק מורשה, היזהר. חברת ההסעות חייבת להיות חברה בע״מ.
דרוש מסמכים כדי לראות מיהו בעל החברה העכשווי - חברות הסעות רבות החליפו ידיים, והבעלים המקורי כבר אינו בקשר עם החברה. זה בדומה למסעדה אהובה שהחליפה ידיים והטעם כבר לא מה שהיה. ישנן חברות הסעה ותיקות שפשוט החליפו בעלות. המוניטין וההמלצות ברשת נשארו מעולים, אבל השירות הפך גרוע.
כתובת אתר האינטרנט - בדוק מי הבעלים של הדומיין (דומיין זה הכתובת האתר כמו למשך שבדורון הסעות זה) יש אתר אינטרנט של איגוד האינטרנט הישראלי, הקלידו בגוגל whois ואז האתר יראה למי הבעלים של הדומיין. פעמים רבות תגלו שבעל שם הדומיין כלל אינו נמצא בתחום התנועה, אלא הבעלים של סוכנות קידום בגוגל seo, או חברת פרסום במקרה זה, מומלץ לפנות לאחור.
הזמנת הסעות מאתרי מתווכחים (גוזרי הקופונים)
בחודשים האחרונים שמנו לב למגמה מדאיגה. שוק ההסעות תמיד הפך מועדף על-ידי חברות קידום אתרים בגוגל או סוכניות קידום של Google seo. החברות האלה בנו אתר יפה ומוליכות שולל את קהל הלקוחות התמים. תחת מסווה חברת הסעות מומלצת ומסודרת. האמת המבהילה היא שכל החברות הללו מוכרות את הפנייה לכל מי שמוכן לשלם. אותן חברות קידום אתרים בגוגל אפילו לא טורחות לבדוק אם לנהג יש רישיון נהיגה. פעמים רבות מדובר באדם פרטי, לא בחברת הסעות.
המודל פשוט מאוד. הלקוח משאיר בקשה באתר, ולאחר-מכן הבקשה נשלחת אוטומטית למספר נהגים/ספקים/חברות הסעות במקביל, והם מתחילים ליצור קשר עם הלקוח ולספק הצעת מחיר.
לפתע מתחילים לקבל מבול של פניות. הסכנה גם שאותם חברות גם אוספות על הלקוח פרטים (למשל שהוא מתחתן אז הן יכולות למכור את הליד לספקים אחרים מעולם החתונות)
הלקוח התרשם כל-כך מאתר יפהפה והזמין אוטובוס הסעות, אך לא ידע מה יקרה.
עכשיו אני שואל? מה אם נזמין אוטובוס לחתונה ולנהג יש בעיה? למי עלינו לפנות? לאותה חברת שיווק בגוגל? אל אותו מומחה קידום אתרים, הוא בנה אתר יפהפה וסיפר את סיפורה של חברת ההסעות המומלצת בישראל?
מי אחראי על בדיקת מצב הרכב? מי בדק שלנהג אין עבירות מין ואינו פדופיל מורשע? אם לא מגיעה מכונית, למי עלינו לפנות? לקדם את האתר? אם הרכב תקוע באמצע או שהמזגן אינו תקין, מי יספק רכב חלופי? חברת שיווק שותפים.
אנו לוקחים סיכון מאוד מאוד גבוה. במקרה של אסון או ברוך השם, תאונה, נתמודד עם תביעות ענק.
אשאל שאלה, אם אתרים אלה הם חוקיים באמת, מדוע אסור על בתי-ספר, עיריות, תנועת הצופים, עמותות, משרד החינוך וכו' ואסור עליהם להזמין מאתרים אלה.
המאמר בשיתוף עם דורון הסעות.

תאריך:  22/08/2021   |   עודכן:  22/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il