X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

חומצה היאלורונית היא חומר מילוי טבעי וזמני, היא הביאה לשינוי פני הרפואה האסתטית והקוסמטית, וניתן באמצעותה להנגיש טיפולי אסתטיקה שאינם פולשניים עבור עשרות מיליוני אנשים בעולם. החומצה ההיאלורונית מצויה באופן טבעי בגוף האדם לכן אם מזריקים אותה כחומר מילוי, הגוף לא דוחה את החומר, והשימוש בחומצה בטוח ומעניק תוצאות מצוינות, עם מינימום תופעות לוואי, אך חשוב לעבור את הטיפול רק אצל רופא מומחה ובעל ניסיון רב.
כדאי לדעת, כי בעולם טיפולי האסתטיקה יש סוגים רבים של חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית, חומר המילוי הפופולרי מיוצר על-ידי חברות שונות, ומשתמשים בחומצה למגוון טיפולי יופי, אסתטיקה ואנטי אייג'ינג. באמצעות הזרקת חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית, ניתן לפסל את האף והשפתיים, להחליק ולהעלים קמטים וקמטוטים בעור (פנים, צוואר, כפות ידיים), להשיב נפח שאבד באזורים שונים בפנים, להדגיש את קווי המתאר של הפנים, למלא שקעים בולטים מתחת לעיניים, להזין ולהצעיר את עור הפנים והצוואר ועוד.
סקירה על סוגים נפוצים של חומצה היאלורנית
חשוב לציין, כי חומרי המילוי מהדור החדש המבוססים על חומצה היאלורונית הם בטוחים ואיכותיים יותר בהשוואה לדור הקודם של חומרי המילוי. בעבר ייצרו את החומצה ההיאלורונית מחלבון חי, לכן מטופלים רבים סבלו מאלרגיות, אך הדור החדש של חומרי המילוי הוא ביו-קומפטבילי, והחומרים החדשים אפקטיביים יותר והטיפול בהם מבטיח תוצאות מעולות לזמן רב יותר מבעבר.
קיימים בשוק סוגי חומצה היאלורונית שונים, וכיום הרופאים יכולים לבחור חומר מילוי ייעודי הטוב והמתאים ביותר לסוג הטיפול אותו מבצעים. הסוגים הנפוצים ביותר של חומצה היאלורונית הם:
  • רסטילן - חומר המילוי רסטילן נחשב למותג הפופולרי ביותר בין מותגי החומצה ההיאלורונית. רסטילן מיוצר על-ידי חברה מובילה משוויץ הנקראת Galderman. רסטילן מתאים למילוי ולהחלקת קמטוטים, להפחתת קפלים וסימני גיל, להדגשת תווי הפנים ולמילוי נפחים שאבדו כולל מילוי ועיבוי שפתיים. הזרקת רסטילן משפרת את מרקם ואיכות העור, החומר מתאים גם לתיקון א-סימטריה בפנים.
  • ג'ובידרם - חומר מילוי איכותי ובטוח לשימוש המיוצר על-ידי המותג Allergan. חומר המילוי המבוסס על חומצה היאלורונית מיוצר במפעל מתקדם באמצעות טכנולוגיות חדישות, החומר נמצא בשימוש נרחב בכל העולם וידוע בבטיחותו ובתוצאות ארוכות הטווח, זהו חומר המילוי המועדף כאשר מעוניינים להשיג את המראה הטבעי.
  • רדיאס - אחד מחומרי המילוי השכיחים ביותר בתעשיית היופי וטיפולי האסתטיקה, החומר כולל גבישי סידן ומעודד את הגוף לייצר יותר קולגן. רדיאס משמש בעיקר למילוי ולהשבת נפח באזורים שונים בפנים, להחלקת קמטים ולשיפור איכות העור לתקופה ארוכת טווח. זהו חומר מילוי איכותי ובטוח לשימוש, הוא נפוץ גם בטיפולי אנטי אייג'ינג.
חשוב להדגיש, כי בשוק המקומי יש מגוון רחב של חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית. ההבדל בין החומרים השונים הוא קריטי להצלחת הטיפול ולתוצאותיו, החומרים נבדלים זה מזה באיכות, בניקיון, בצפיפות ובמחיר. בין הסוגים הרבים של חומצה היאלורונית יש גם חומרים איכותיים ובטוחים ברמה גבוהה, לכן חשוב לבדוק את חומרי המילוי שהרופא עושה בהם שימוש, ועדיף להתמקד בחומרים האיכותיים מאחר שכך לא סובלים מתגובה אלרגית חריפה ותוצאות הטיפול יהיו לטווח ארוך יותר.
טיפולים נפוצים המבוססים על הזרקת חומצה היאלורונית
באופן כללי, לכל חומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית יש שימוש שונה. טיפול בהזרקת חומצה היאלורונית נועד להשיב נפח, לפסל אזורים שונים בפנים (אף, שפתיים, קווי פנים וכו'), להעלים קמטים וקמטוטים, לשפר את מרקם העור, לסייע בשיפור צלקות שנוצרו מאקנה, להצעיר את עור הפנים והצוואר ולשפר את המראה הכללי של עור הפנים.

תאריך:  27/08/2021   |   עודכן:  27/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il