X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין [צילום: יח"צ]
רוצה לשפר מוניטין בעצמי - מאיפה להתחיל
האם אפשר לעשות ניהול מוניטין בעצמי? אם אתם מחפשים לשפר את התדמית שלכם ברשת, ישנם מספר צעדים שתוכלו לעשות לבד. למה תדמית באינטרנט קריטית לכל עסק ולכל אדם? איך משפרים מוניטין באינטרנט לבד? ומדוע עסקים ואנשים רבים בוחרים בשירותי ניהול מוניטין?

הכתבה מאת: לירון קטלן, בעליה של סוכנות ניהול מוניטין
מוניטין בגוגל וברשתות החברתיות הפך לכרטיס הביקור של כל עסק או אדם
החשיבות הגדולה של מוניטין באינטרנט העלתה את המודעות לתדמית ורושם ראשוני ברשת בקרב מרבית העסקים בישראל, אנשי הציבור, הבכירים בחברות השונות ואפילו אנשים פרטיים. בעידן הדיגיטלי ניתן לחפש ולאתר כל מידע עליכם בגוגל וכן גם ברשתות החברתיות, עסק או אדם ללא מידע באינטרנט או מידע זניח או משעמם אינם בולטים ונחשבים לעיתים כלא קיימים, עסקים או אנשים בעלי מוניטין שלילי כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל מתמודדים עם מצב מסוכן שמרחיק מהם אנשים שמחפשים מידע עליהם. כדי לשפר את התדמית ברשת צריך להיכנס אל תחום ניהול מוניטין בעולם השיווק הדיגיטלי.
ניהול מוניטין עצמי: איך לשפר את המוניטין לבד?
עסקים וחברות בכל ענפי המשק בישראל וכן גורמים ציבוריים ופרטיים שונים בוחרים בשירותי ניהול מוניטין, אם אתם רוצים קודם לנסות בעצמכם ויש ברשותכם את הזמן להשקיע עבור מספר פעולות, תוכלו לשפר בעצמכם במעט את התדמית שלכם ברשת.
המקום הטוב ביותר לשיפור המוניטין שלכם לבדכם הוא הרשתות החברתיות, ההמלצה הגורפת היא להתמקד במספר רשתות חברתיות במקביל ולבחור בשפה אחת משותפת (אם אתם עסק: מיתוג אחיד), בחירה מושכלת של הנראות שלכם ברשתות החברתיות, העלאת פוסטים מגוונים בתחום שלכם והקפדה יתרה על איך שהדף/פרופיל שלכם מוצג ברשת החברתית.
השקעה ברשתות חברתיות תאפשר לכם לשפר את המוניטין שלכם כשמחפשים אתכם באותו האתר, בנוסף אתם עשויים להשפיע על התוצאות בגוגל כחלק משמכם. אם בחרתם בניהול מוניטין לבד, חשוב לזכור שההשפעה שלכם מוגבלת כל עוד אתם לא משתמשים בכלים שיווקיים דיגיטליים רבים לניהול מוניטין באמצעות חברת ניהול מוניטין מקצועית עם צוות דיגיטלי מיומן.
חברה מקצועית לניהול מוניטין שירותי ניהול מוניטין מקצועיים מציעים מענה במצב בו אתם רוצים לשפר את התדמית שלכם וכן גם אם אתם רוצים לטפל במוניטין שלילי בגוגל, ניתן להשתמש בכלים מגוונים כדי לדחוק את התוצאות הלא רצויות וכדי לקדם תוצאות חיוביות מותאמות, בין היתר ניתן להשתמש בכתבות חיוביות ממונות באתרי התוכן השונים, בניית אתר תדמית או אופטימיזציה לאתר, קידום סרטונים ותמונות ועוד.
לניהול המוניטין ניתן לצרף גם קידום אתרים כדי להתחרות טוב יותר בעסקים או בגורמים שונים בתוך הענף או התחום שממנו אתם מגיעים, בניית אתר תדמית לעסקים ואנשי ציבור וקידום ממומן (פרסומות ומודעות באינטרנט) כדי לקדם קמפיין לטווח הקצר.
אם תרצו לעלות שלב אחד נוסף לליגה של הגדולים, תוכלו לשלב אוטומציה שיווקית לעסק: צ'אט בוט בפייסבוק וברשתות החברתיות הנוספות, מערכת שליחת SMS לעסקים ואנשי ציבור, ניוזלטר (מייל שיווקי) ועוד.

תאריך:  30/08/2021   |   עודכן:  30/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il