X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אנחנו חיים בתקופה בה לרשת האינטרנט יש תפקיד חשוב ומשמעותי בחיינו ומכיוון, שכיום, כל העסקים, מכל הענפים, יכולים להגיע באמצעות האינטרנט לקהלי הלקוחות הפוטנציאליים. כחלק מכך, התחרות בין העסקים מכל הענפים הינה גדולה במיוחד ולכן, קיימת חשיבות לעשות כל מה שניתן בכדי להתבלט על-פני המתחרים. אחת מהפעולות המרכזיות בהן חשוב שכל בעל עסק ינקוט כבר בתחילת הדרך, היא הליך מיתוג עסקי.
מה זה מיתוג עסקי?
מיתוג עסקי הוא תהליך אשר מטרתו להבין את הערכים השונים המיוצגים על-ידי אותו העסק - בהליך המיתוג חשוב ליצור עבור העסק שפה, להגדיר ערכים ותכונות ולהתאים אליהם את הסגנון העיצובי. בהליך המיתוג חשוב לקחת בחשבון את קהלי היעד אליהם מכוון העסק, מכיוון שהמטרה של הליך המיתוג היא לגרום לקהלי היעד לבחור דווקא באותו העסק על-פני המתחרים.
הליך המיתוג העסקי מהווה שותף פעולה בין בעל העסק לבין המעצב הגרפי או/ו איש המקצוע המתמחה במיתוג, כאשר המטרה היא גיבוש אסטרטגיה ומציאת קונספטים ורעיונות, אשר יסייעו בשלבים הבאים - שלבי יצירת הלוגו, המוצרים המושלמים, אתר האינטרנט, עמוד המותג ברשתות החברתיות ועוד.
האם כל עסק זקוק להליך מיתוג עסקי?
ההמלצה כיום היא לכל עסק, בכל סדר גודל, לעבור הליך מקצועי של מיתוג עסקי. כידוע, לא מעט עסקים "הולכים לאיבוד" בתוך התחרות הגדולה בענף אליו הם משתייכים ורבים גם נכנסים לסטטיסטיקה עצובה של סגירה (כאשר, לא מעט עסקים נסגרים חודשים בודדים מהרגע בו הם נפתחים).
אז אם אתם עומדים לקראת פתיחת עסק ואולי מתלבטים אם לעבור הליך של מיתוג עסקי, ההמלצה היא לא להתלבט - נכון, שכאשר מדובר בעסקים קטנים, התקציבים לרוב הם לא גדולים ויש גם לא מעט הוצאות, אבל עם זאת, מדובר בהשקעה אשר "תחזיר את עצמה". החלטה שכן ניתן להתגמש לגביה, נוגעת לשלב בו תהליך המיתוג ייכנס לתמונה - האם לפני הקמת העסק או אולי בשלב קצת מאוחר יותר.
ההמלצה היא כמובן לפנות להליך מיתוג עסקי עוד לפני הקמת העסק, מה שיכול להקנות יתרונות לעסק בתחילת דרכו - כאן חשוב לציין שלא מעט עסקים בוחרים לעבור הליך מיתוג או מיתוג מחדש בשלבים שונים ב"חייהם".
היתרונות של הליך מיתוג עסקי
בעל עסק אשר עדיין מתלבט מסיבה כזאת או אחרת, אם כדאי לו לעבור הליך של מיתוג עסקי, חשוב שיבין תחילה לעומק את מלוא היתרונות הטמונים באותו התהליך ובין היתר: העובדה בכוחו של מיתוג עסקי לבדל את אותו העסק (או את השירותים או המוצרים המוצעים על ידו) מהמתחרים. למיתוג עסקי יש פוטנציאל להגדיל את ההכנסות של העסק ובין היתר גם לפתוח עבורו את הצוהר לעבר הצלחה (וזאת הרי מטרה משותפת של כל בעלי העסקים מכל הענפים). מעבר לכך, מיתוג עסקי מקצועי, על האלמנטים השונים אותם הוא טומן בחובו כמו: לוגו, ניירת וכיוצא בזה, הינו בעל כוח ליצור נאמנות של הלקוחות לאותו המותג. כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות הטמונים במיתוג עסקי, חשוב לדאוג שהתהליך יתבצע בצורה מקצועית ואיכותית וכחלק מכך, יש להקפיד ולבחור בתבונה את הסטודיו בו תעברו את אותו תהליך מיתוג.
אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הרבים אשר טמונים בהליך מיתוג עסקי, אתם נמצאים במקום הנכון עבור המטרה.

תאריך:  02/09/2021   |   עודכן:  02/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
האם אפשר לעשות ניהול מוניטין בעצמי? אם אתם מחפשים לשפר את התדמית שלכם ברשת, ישנם מספר צעדים שתוכלו לעשות לבד. למה תדמית באינטרנט קריטית לכל עסק ולכל אדם? איך משפרים מוניטין באינטרנט לבד? ומדוע עסקים ואנשים רבים בוחרים בשירותי ניהול מוניטין?
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il