X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

האם יש אדם אשר לא רוצה שעתידו הכלכלי יהיה שקט ובטוח? טוב התשובה כבר ברורה לכולנו - אז מדוע בכל זאת, אנשים רבים מתקשים להתנהל פיננסית בצורה נכונה? סער פילוסוף החליט כי הוא רוצה לסייע לכל מי שרק צריך, עם טיפים פיננסים מצליחים וכי זה אכן אפשרי עבור כולם. הפתרון האידיאלי הוא כמובן בלוג אינטרנטי נגיש ונוח לכל אדם, עם תשובות לכל השאלות הנפוצות ביותר.
מי הוא סער פילוסוף?
כאשר היה ילד, כבר בלט באופן שונה בנוף מאשר הילדים בגילו. בניגוד לחבריו לכיתה, סער פילוסוף לא הרגיש כי המסגרת הלימודית מתאימה לו. אומנם הוא הצטיין בלימודיו והסב גאווה להוריו, אך עם זאת כבר בגיל מאוד צעיר התחיל להתעניין בתחום הפיננסי והסתכל על העולם בצורה שונה לחלוטין מכל ילד רגיל.
סער נולד למשפחה ממוצעת בעיר קטנה בצפון ארץ ישראל, הוריו היו אנשים משכילים, אך עבדו במשרה מלאה ורצו בין חייהם הפרטיים לחיי העבודה ללא הפסקה, זאת על-מנת להתייצב כלכלית. סער היה בטוח כבר אז, שזו לא הדרך היחידה והחל לקרוא ספרים בתחום הפיננסי על-מנת להעשיר כמה שיותר בידע.
כיום, לאחר שהגיע לכל המטרות אשב הציב במהלך השנים, כמעט כל מי שמגיע מהתחום הפיננסי מכיר את שמו של סער פילוסוף אשר הולך לפניו. סער בנה לעצמו קריירה מגיל צעיר מאוד אשר רק צמחה והתפתחה עם השנים, ברשותו חברה טכנולוגית ועסקים שונים ורשומות תחתיו הצלחות והישגים רבים בתחום הפיננסי.
"היום כל אחד יכול לדאוג לעתיד שלו"
האפשרות לשליטה על מצבנו הכלכלי עמדה שם תמיד לפנינו, אך עם זאת רק בשנים האחרונות המודעות החלה לעלות בקרב אנשים רבים ושלא נדבר על השנתיים האחרונות בהן הקריסה הכלכלית הייתה עוצמתית במיוחד בכמה גורמים.
אנשים כבר לא מרגישים בטוחים יותר במקום עבודתם ולא יכולים לסמוך על הבנקים או הגופים הממנים השונים, אתם יכולים מעתה לסמוך רק על עצמכם ועל היכולת שלכם להגיע לעצמאות כלכלית מלאה. על-מנת להבטיח עתיד טוב יותר וללא נפילה כספית, אתם חייבים לדעת מהם מגיע לכם ומה אתם יכולים להשיג די בקלות.
ישנם מגוון פתרונות ואפשרויות ליציבות פיננסית, אם זאת קשה להחליט על הבחירה היעילה ביותר וזו שלא תפגע בכם כלכלית בהמשך. עכשיו, בזכות הבלוג של סער פילוסוף, תוכלו לקבל את התשובות לכל השאלות אשר עלו על דעתכם במהלך השנים ואת הטיפים המוצלחים ביותר ליישום עבור עסקים ומשפחות.
תכנון פיננסי - הדרך הבטוחה להצלחה
כמו שכל עסק חייב להתנהל עם תוכנית עסקית על-מנת להצליח, כך כל אדם חייב גם כן תוכנית מסודרת להתנהלות פיננסית אישית. פעם ראיתם בניין שנבנה ללא תוכנית אדריכלית? כמובן שלא - אז איך תגיעו גם אתם לשחקים ללא מבנה בטוח אשר מתוכנן היטב? ניקח את האדם הממוצע אשר עובד במשרה מלאה וחי עם משפחתו, ללא תכנון פיננסי של הכנסות והוצאות הבית, לעולם המשפחה לא תצליח לחסוך כראוי!
התכנון הפיננסי הוא בעצם פירוט כלל הנתונים הכלכליים שלכם, כולל כל ההכנסות וההוצאות. כך תוכלו להגיע לנקודה בה אתם יודעים כיצד להתייצב כלכלית, על-ידי הגבלת הוצאות כזו המותאמת אישית למצבכם הכלכלי. המעקב אחר נתוני התוכנית למשך תקופה ארוכה הוא קריטי, על-מנת ליצור שגרת ניהול נכונה ויעילה לטווח הארוך.
הבלוג של סער פילוסוף, הוא פתרון קל ויעיל עבור כל אותם אנשים אשר מתקשים להתייצב כלכלית ורוצים להעשיר בידע נוסף והבנה בעולם הפיננסי. בזכות הניסיון העצום של סער במהלך השנים, הוא מעניק טיפים יוצאי דופן לגולשים, אשר זוכים בעקבות כך לתשובות בכל נושא פיננסי.

תאריך:  05/09/2021   |   עודכן:  05/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il