X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מה זה קידום אתרים? למה שאנשים יבחרו לעשות קידום אתרים? האם יש ערך דווקא בלא לקדם את האתר? כל אלו הן שאלות טובות והן יקבלו מענה תמציתי בשורות הבאות.
מה זה בעצם קידום אתרים?
ראשית כל, כדי לעסוק בשאלות שהעלינו, עלינו להבין בתמציתו של עניין - מה זה למעשה קידום אתרים. ובכן, במילים פשוטות, אפשר לדמות זאת לקידום עסקים. אם בעבר היינו תולים שלטי חוצות (זה עדיין קורה בימינו), או היינו משדרים כמה ג'ינגלים ברדיו - הרי שביצענו קידום עסקי. למה עשינו זאת? ובכן, כדי שאנשים יכירו את העסק שלנו אף יותר. זה מה שעשינו וזו הייתה כוונתנו. הרי, זה נחמד שבנינו עסק וייצרנו משהו שתורם לקהילה. עכשיו גם ליידע את הקהילה שזה קיים. זה נחמד שיש חנות שיושבת בפינת הרחוב, וזה לא שאיש לא יודע שהיא שם - אך זה גם נחמד להזכיר לאנשים שהיא שם, כך שבפעם הבאה שהם רוצים גלידה / שוקולד / בגדים / כל דבר אחר שנמכר בה - הם ידעו לקחת אותה בחשבון, אם היא רלוונטית ומתאימה.
ובכן, זה כל העניין עם קידום אתרים. בנינו אתר למטרה כזו או אחרת - וסביר שהוא נותן ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלנו. האם הלקוחות שלנו יודעים שהוא שם? זה לא שיש לאתר "פינת רחוב" לשהות בו. אין באמת רחוב פיזי שאפשר להסתכל על האתר פשוט מונח בנקודה מסוימת, ועל כן לדעת מדי פעם שאם נרצה אז אפשר לבקר בהזדמנות. אתר זה קונספט דיגיטלי, הוא קיים אי-שם על קובץ, ואולי גם במחשבות ההיפותטיות שלנו על קיומו. גם אם אנחנו רוצים למצוא או לגלות אתר מסוים, אם אנחנו לא יודעים את הכתובת או את שמו - אנחנו לא בהכרח נמצא אותו. למעשה, אם אנחנו רוצים להנגיש אותו "לקהל הרחב", עלינו לעשות לו מעין "קידום עסקים". האם זה אומר להציב אותו על שלטי חוצות ולנגן אותו ברדיו? ובכן, זו אפשרות. אם כי, היא לא בהכרח היעילה ביותר - אלא אם כן, במקרה זה בדיוק מה שיעבוד. כל מקרה לגופו.
קידום אתרים - מבט קצת יותר פרקטי
כך או כך, כשמדברים על קידום אתרים, מדברים על קידום האתר לעיני הכלל. אולי כדרך פרסומות בגוגל, אולי כדרך פרסומות במדיה חברתית, ואולי כדרך קידום אורגני. מה ההבדל בין כל הנ"ל? אנחנו לא ניכנס לכך במסגרת כתבה זו, אך מספיק להגיד שפרסומות בגוגל הן מודעות שעולות כסף ומופיעות בנקודות מסוימות בתוצאות החיפוש, בעוד שפרסום במדיה חברתית עולה כסף בעוד שהמודעה משתלבת "בפיד", וקידום אורגני לא עולה כסף ועם זאת יש לו מאפיינים אחרים. ניתן לשאול את משרד פרסום ירדן דיגיטל על ההבדלים בין סוגי הפרסום השונים.
האם יש ערך דווקא ב-לא לקדם את האתר? כמובן שיש. בעיקר אם אנחנו רוצים להשאיר אותו אקסקלוסיבי, או שאין לנו סיבה לקדם אותו. אולי זה לא אתר שאנחנו חושפים לאנשים. אך אם אנחנו רוצים להראות לעולם - ייתכן שקידומו יכול להיות בעל ערך. קידום אתרים מתאים לאתרים שאנחנו רוצים לקדם ולהראות לעולם, ופחות עבור כאלה שאנחנו לא רוצים.

תאריך:  05/09/2021   |   עודכן:  05/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il