X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

פרויקט מסוג פינוי בינוי הינו פרויקט מורכב המערב מספר גדול של נוגעים בדבר - הן גורמי עירייה ותכנון, הן גורמים משפטיים והן יועצים ואדריכלים. בסופו אמורים הדיירים ליהנות מדירה חדשה, גדולה ובסטנדרט גבוה, בפרויקט אשר אמור להבנות במקום הבניין הישן בו הם גרו (שעתיד להיהרס כחלק מהתהליך), מה שאמור להפוך אותו לאטרקטיבי, כדאי ומשתלם.
הבעיה היא, שתלותם של פרויקטים אלו בגורמים כה רבים, יוצרת לעיתים קרובות עיכובים וקשיים הנובעים מאינטרסים שונים, השקפות מנוגדות ואף אי-הבנות וחוסר תיאום. בשנים האחרונות אנו עדים להרבה פרויקטים בתחום הפינוי בינוי, אשר נוטים להיתקע בשלבים שונים ולפעמים בכלל לא מצליחים להגיע לקו הסיום. מדובר בלא פחות מ-70% עד 80% מהפרויקטים אשר מותירים משפחות רבות מאוכזבות.
קבוצת פלוטקין - בעלת ניסיון מקיף בפרויקטים מורכבים של פינוי בינוי
קבוצת פלוטקין היא קבוצה קבלנית-יזמית מהמובילות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית. הקבוצה מובילה פרויקטים רבים בכל רחבי הארץ, בהיקף של אלפי יחידות דיור, המתחלקים בין פרויקטים שונים בתחום הפינוי-בינוי, תחום בו החברה פועלת שנים רבות וכן בתחום היזמות העירונית. קבוצת פלוטקין הייתה מהראשונות שזיהו את תחום ההתחדשות העירונית כעתיד של ענף הנדל"ן בישראל, עוד לפני כ-15 שנה, וכתוצאה מכך צברה ניסיון רב, ויתרון משמעותי על מרבית הגורמים האחרים בשוק.
אודות אורן פלוטקין
אורן פלוטקין, הבעלים והמייסד של "נופים" ושל קבוצת פלוטקין, זיהה את האתגר המתואר לעיל, של פרויקטים "תקועים" בתחום הפינוי בינוי, ולאור ניסיונו הרב בתחום והיכרותו עם כל הגורמים המעורבים, מצא לנכון להירתם למצב הבעייתי, ולהפוך פרויקטים מסוג זה לחלק משמעותי מהאסטרטגיה של פעילותו.
פלוטקין, שהינו בעל ניסיון רב בתחום, מכיר את מגוון הסיבות לכך שפרויקטים קורסים לפני קו הסיום או בשלבים מוקדמים יותר:
  • בחלק מהמקרים - הרשות דוחפת לקיום פרויקט במתחם שעונה אולי לרצונותיה וצרכיה, אולם מתעלמת מרצון הדיירים, וכן משיקולים יזמיים כגון כדאיות כלכלית, שלביות הפרויקט, התכנות הנדסית ועוד.
  • במקרים אחרים - נוצר חוסר אמון בין דיירים לגורמים המקדמים את הפרויקט או בשל כשלים בקידומו או בשל התמשכותו על-פני תקופה ארוכה והרצון למצוא "אשמים" במצב. בעיות מתעוררות גם כאשר עקב שינויי מדיניות של העיריות ו/או רשויות התכנון, נוצר פער בין ציפיות הדיירים והחוזים עליהם חתמו, לבין התמורות שיוכלו לקבל בפועל.
קבוצת פלוטקין - להביא בשורה חדשה לתחום הפינוי בינוי
קבוצת פלוטקין, מביאה את ניסיונה הרב, יכולותיה ההנדסיות ובעיקר את נכונות העומדים בראשה "לצלול" לתוך הבעיות ובסבלנות, מקצועיות והקשבה לפתור אותן אחת לאחת. בכך, מצליחה קבוצת פלוטקין 'להציל' פרויקטים רבים שדוהרים לכישלון, ובכך כמובן לאפשר למאות משפחות להגשים את חלומן לדירה חדשה, בטוחה ומפוארת.

תאריך:  12/09/2021   |   עודכן:  14/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il