X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עם השנים, אנחנו יכולים לראות שעולם הרפואה הולך יותר ויותר לכיוון של טיפולים מותאמים באופן אישי על-פי הצרכים של המטופלים. זה נכון שכל טיפול רפואי, כך או אחרת, מותאם על-פי הצרכים של המטופל, בין אם זה מבחינת בדיקות, אבחון והתרופות אותן הוא מקבל, אך הרזולוציה היום היא הרבה יותר ספציפית, הרבה יותר מדויקת, ולכן היא גם מאפשרת לספק טיפול אישי יותר.
ההתאמה נעשית, במקרים רבים, על-פי נתונים אישיים יוצאי דופן של המטופלים, המתקבלים באמצעות שורה של בדיקות ייחודיות, אשר כוללות בין היתר בדיקות דם, בדיקות גנטיות ואחרות. בדיקות ייחודיות שהתוצאות שלהן יכולות להתאים אך ורק למטופל ולא לאף גורם אחר.
איך זה בא לידי ביטוי במקרה של סרטן שד?
דוגמה טובה אפשר למצוא בכל מה שקשור לטיפולי סרטן, ובפרט בסרטן השד בקרב נשים. לצערנו, אחת מכל תשע נשים, כידוע, יתמודדו עם סרטן מסוג זה. הוא יכול להיות מאוד קטלני, אך אם מאבחנים אותו בזמן ומספקים טיפול מתאים למטופלת, על-פי הצרכים שלה, אז אפשר להתגבר על המחלה ולמנוע התפשטות שלה.
דוגמה טובה לכך אפשר לראות כאשר משתמשים באופציה של בדיקות גנטיות על-מנת לבחון אילו אמצעים ותרופות יכולות לעזור לאישה. ברגע שעושים בדיקות מסוג זה, אז קל יותר להגיע לתוצאות ספציפיות, אשר מספקות תמונה מלאה לגבי מצבה של המטופלת ולגבי הצרכים שלה.
הרעיון הוא פשוט, לומדים את ההיסטוריה הרפואית של המטופלת, לומדים את קצב התקדמות הסרטן, ואחרי שעושים בדיקות גנטיות אפשר להתאים לה תרופות בצורה מדויקת. ניתן לראות בצורה טובה יותר מהרגיל, כיצד התרופות יכולות לעזור בהתמודדות נגד תאי הגידול של המטופלת, מידת ההתאמה והיעילות שלהן להצלחת הטיפול.
חשוב לציין, התהליך חייב להתבצע באופן מבוקר ומפוקח, כאשר הרעיון הוא לא רק לספק למטופלת תרופה מתאימה, אלא גם לבדוק היטב עד כמה באמת היא עוזרת לאורך זמן, עד סיום התהליך.
כיצד חברת קנסר הופ יכולה לעזור לך?
אחת החברות המובילות בישראל, בכל מה שקשור לרפואה מותאמת לטיפולי סרטן בכלל ובפרט בכל ההיבט של טיפול בסרטן השד, היא חברת קנסר הופ. החברה פיתחה שיטה לפיה, הטיפול במחלת סרטן מתבצע באמצעות התאמה אישית לכל מטופל ומטופלת. במקרה של סרטן השד, מדובר כמובן בנשים אשר מתמודדות עם סרטן מסוג זה, בין אם זה ברמה נמוכה או גבוהה.
הטיפול נעשה באמצעות למידה של ההיסטוריה הרפואית של המטופלת, לאחר-מכן, מתבצעות שורה של בדיקות גנטיות ייחודיות, מתוכן לומדים את האפיונים של המטופלת, בפרט כל מה שקשור לתאי גוף, לומדים באיזה מצב נמצאת המטופלת ואילו תרופות יכולות לעזור לה ולהאריך את תוחלת החיים, בין אם זה לצורך כימותרפיה ובין אם זה לצרכים אחרים.
תהליך הבדיקות נעשה באופן מהיר, זאת על-מנת לספק תשובות תוך זמן קצר על-מנת שיהיה ניתן להתחיל בטיפול בהקדם. חשוב להבהיר, שהטיפול נעשה בשיתוף פעולה מלא עם המטופלת, היא מקבלת את כל המידע הרלוונטי, בשקיפות ובצורה פתוחה.
התהליך נעשה על-ידי מומחים בתחום, רופאים וחוקרים אשר יכולים לספק תמונה מלאה ובוחנים את הנושא מכל זווית אפשרית. זה נכון הן לגבי מחלת סרטן השד והן לגבי מחלות אחרות. צריך לציין, הטיפול בשלבים שונים של המחלה ולצרכים מגוונים. למשל, הוא נעשה כשמדובר על אבחון ראשוני ומצב קל, בשלבים מתקדמים יותר, בין אם זה כשהמחלה שולחת גרורות או שיש חזרה של המחלה, במקרים של תופעות לוואי, או כשיש בעיה לעשות ביופסיה בצורה רגילה.
מעבר לכך, הרבה מטופלות מעוניינות לקבל טיפול הרבה יותר מתקדם, הרבה יותר איכותי, לכן הן פונות אל קנסר הופ בשביל ליהנות מטפול אישי, ספציפי, טיפול שיכול לעזור להן, לא רק להתמודד ולהתגבר על המחלה, אלא גם לסבול מהרבה פחות תופעות לוואי שעלולות להחליש ולפגוע בשגרת חייהן.

תאריך:  29/10/2021   |   עודכן:  29/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il