X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אחת המערכות הכי חשובות בבית היא מערכת החשמל הביתית. תכנון לקוי של מערכת זו יכול לא רק להוביל לתקלות ובעיות בעתיד, אלא לפגוע באיכות החיים של כל בני הבית. את המערכת יש להתאים באופן המיטבי והאופטימלי לכמות האנשים שחיים בבית, להרגלים הקשורים לצריכת החשמל, אופי הבית ומאפיינים נוספים. בשורות הבאות נציג בפניכם טיפים ורעיונות שיסייעו לכם לתכנן את אחת המערכות הכי חשובות בבית בצורה נכונה.
שלב התכנון
בשלב זה עלינו להתייחס ולחשוב על כל מכשירי החשמל שאנחנו רוצים למקם בבית שלנו מהרדיאטור לחימום החורף ועד התנור שאופה עוגיות. בשלב זה שווה לחשוב גם על העתיד ועל אופציות לבצע שינויים עתידיים, כדי שלא נצטרך להזמין בעלי מקצוע לחפירות וחציבות. למשל, אם יש אופציה שיום אחד תרצו לשנות את מיקומה של הטלוויזיה, כדי לחשוב על זה מראש. גם על כל מה שקשור לכמות האור יש לחשוב מראש ולתכנן תהליך הכולל התקנת גופי תאורה לפי האופי והאווירה בכל חלל לצד האור הטבעי שנכנס הביתה. זה גם הרגע להבין האם אנחנו רוצים תאורה משולבת בתוך הקירות והתקרה או לא.
מוצרים עם תו תקן
עם חשמל לא משחקים. לא סתם אומרים את המשפט הזה לכל ילד. כל מכשיר חשמלי שנמכר בישראל עובר תהליך בדיקה מקיף ומקבל אישור של מכון התקנים. כל מוצר חשמלי אמור להימכר עם חוברת שבה יש את כל המפעלים המאושרים על-ידי המכון. אם רכשתם מוצר חשמלי והסמל לא מופיע, יש לבקש את האישור מהספק ממנו רכשתם את המוצר. לרשות כל אזרח במדינת ישראל יש מעבדת חשמל ייחודית למכון התקנים וניתן לשלוח כל מוצר לבדיקה נוספת, גם אם המוצר כבר נבדק.
ביצוע מעולה ומקצועיות
אם אתם משפצים או בונים בית חדש, עליכם לשים לב שכל תהליך התכנון נעשה על-ידי איש מקצוע ואם בעת תכנון הצריכה לא יילקחו בחשבון הצרכים של בני הבית, זה עלול אחר-כך להוביל להמון בעיות בחיי היומיום. תכנון לקוי יכול גם לגרום לבעיות בטיחות. הרבה פעמים נוצר מצב של חלוקה לקויה במעגלי החשמל בבית ואז נגרם עומס יתר המקצר את אורך החיים של כל מעגל. גם אם ההגנה מירבית ויש עומס, הזרם מנותק ונוצר בלאי במערכת הבידוד. במקרים רבים חשמלאי לא מספיק בשביל לבצע תכנון מקצועי ויש מצבים בהם כדאי לפנות למהנדס חשמל.
פיקוח ובקרה
לביצוע העבודה חייבים לבחור באיש מקצוע מתאים עם המלצות מאנשים שאתם מכירים. יש לא מעט בעלי מקצוע בשוק שעובדים ללא רישיון ובהקשר של חשמל זו ממש סכנת נפשות. ההמלצה היא לחייב את בעלי מקצוע לחתום על סעיף הקובע כי חלה עליהם את החובה לעשות שימוש רק במוצרים שעברו אישור.
רוצים לקבל חוות דעת ולהתייעץ עם חשמלאי מוסמך לגבי תכנון מערכת החשמל בבית? דרך האתר חשמלאים IL, תוכלו להתייעץ עם חשמלאי מוסמך ללא עלות ולקבל מענה מלא על כל השאלות. אנו פועלים בפריסה ארצית ומבצעים תיקון לכל סוגי תקלות החשמל בבית מהפשוטות ביותר ועד המורכבות. לפרטים ומידע נוסף, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

תאריך:  07/12/2021   |   עודכן:  07/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il