X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כידוע לכל מים הם משאב מהותי בחיים שלנו וכמו כל יצור חי, אנו בני האדם לא יכולים לחיות ולהסתדר ללא מים. בלי מים הגוף שלנו לא שורד והסיבה לכך היא משום שאחוז גבוה ממנו מורכב ממים. מים יש בים, מים יש באגמים, מים יורדים מהשמים וברחבי העולם מאמצים פתרונות התפלה חדשניים אותם פיתחה מדינת ישראל כדי למקסם משאב חיוני וחשוב כל-כך. מים גם עולים הרבה מאוד כסף. אנחנו משתמשים בהם לשתיה, לבישול, לשמירה על ניקיון בית ועל ניקיון גופנו. מים הם חלק בלתי נפרד מהחיים. עם זאת ולמרות זאת, שמדובר במים בצורה האחרת שלהם, הם יכולים להוות מפגע תברואתי ואסתטי של ממש.
מאיפה המים מגיעים?
מים יכולים להיכנס אלינו הביתה או לבית העסק שלנו בכל מיני דרכים. למשל, כאשר יש בעיה במערכת האיטום של החלונות בבית, החלונות ישנים מאוד או שהם כבר לא אטומים כמו שצריך, מייד עם הגשם הראשון, המים יכולים לחדור דרך החלון ולעבור לקירות הפנימיים בתוך הבית. משם הם יכולים לחלחל ישירות אל התקרה ואפילו להגיע לרצפה. דרך נוספת שמים יכולים לעבור בין הקירות היא כאשר יש בעיה בחדר האמבטיה המוגדר בתור חלל רטוב. אם למשל האמבטיה שלכם סמוכה לאחד מחדרי השינה ויש חור בקרמיקה או באיטום עצמו, המים שיוצאים מהברז יעברו את הקרמיקה ישירות אל הקיר ואז הוא יתחיל להתקלף.
מים מהשכן מה עושים?
לא פעם דיירים המתגוררים בבניין מגורים סובלים מנזילות שמגיעות מהשכנים שלהם. אצלם הכל תקין והכל מצוין עם הצנרת, אבל וזה אבל גדול, הצנרת של השכן הוחלפה לפני יותר מ-30 שנה, יש בה כל הזמן תקלות, בכל פעם הבעיה במקום אחר ובמקום להחליף את הצנרת הישנה בחדשה, הם מבצעים בה תיקון נקודתי מה שמוביל לכך שבכל פעם יש נזילה חדשה. המים חודרים ממקומות כמו מכונת הכביסה או הצינורות עצמם אל התקרה שלכם ואז אתם סובלים מנזילה שבכלל לא קשורה אליכם. במקרה כזו מי שצריך לטפל בתיקון הוא השכן ולא אתם ולהפעיל את הביטוח שיבוא לתקן גם את הנזק שנגרם לכם. אם הבעיה חוזרת על עצמה פעם אחר פעם, שווה להאיר את תשומת ליבו של בעל הנכס ולהסביר לו שמדובר בעוגמת נפש הפוגעת באיכות חייכם וכי עליו לטפל בצנרת ולא בכל פעם לפתור את הבעיה נקודתית.
סיבות נוספות שיכולות להוביל לנזילות ורטיבות בתוך או מחוץ לבית
  • צנרת ישנה - אם הצנרת שלכם הוחלפה לפני הרבה זמן שווה לבדוק אותה ואפילו להזמין מומחה לאיתור נזילות. כך למעשה תוכלו להיות שקטים ולדעת האם באמת שווה להחליף אותה או לא. היום יש מכשור מאוד מתקדם שמאפשר לבצע איתור נקודתי וגם טיפול מבלי לבצע הרס בכל הדירה.
  • בלאי טבעי - נזילות ובעיות רטיבות נוצרות הרבה פעמים כתוצאה מבלאי טבעי. למשל, אם המרזב ישן או האיטום של הגג כבר לא כתמול שלשום, יכול להיות שהגיע הזמן לבצע תיקון או חידוש.
  • הצטברות של לחות - בחללים רטובים כמו המקלחת והמטבח, הרבה פעמים מה שקורה הוא שהלחות מצטברת, נקלעת בתוך החלל ואז היא מתעבה על הקירות ונוצרים סימני רטיבות.
מדוע לא להזניח מים כתוצאה מרטיבות?
אם זיהיתם בבית שלכם סימני רטיבות כמו סימני עובש, סימנים של רטיבות או קילופים של הקיר, מים או כל דבר אחר שנראה לכם חשוד שווה שלא להזניח ולמצוא את המקור לבעיה כמה שיותר מהר. כאשר משאירים רטיבות או נזילה זה רק מחמיר עוד יותר עם הזמן, יכול לגרום לבעיות תברואתיות, בריאותיות ואפילו לפיצוץ בצנרת.
מחפשים מומחה לאיתור נזילות? יש לכם בבית נזילה ואתם לא יודעים מאיפה היא מגיעה או מה צריך לעשות? אתם יכולים להפסיק לחפש. היכנסו לאתר איתור ברור המומחה באיתור נזילות. דרך האתר תוכלו למצוא מומחה לאיתור נזילות מקצועי, יסודי ויעיל שיספק לכם מענה לבעיה מא' ועד ת', מבלי לעגל פינות. אנו מבצעים איתור של נזילות פשוטות ומורכבות גם יחד ולא מתפשרים על שירות מנצח ומחיר הוגן. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

תאריך:  07/12/2021   |   עודכן:  07/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il