X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יש לכם תיק השקעות שלא באמת מספק את הסחורה? יכולות להיות כל מיני סיבות שהביאו אתכם למקום שבו אתם נמצאים היום. אך עליכם לדעת, כי תמיד אפשר לבצע תיקונים על-מנת להתחיל להרוויח לא מעט. יש כאלה שיכולים לספר לכם כי הם הצליחו להרוויח סכומים גבוהים למדיי בזכות תיקי השקעות. אז למה שאתם לא תמצאו את עצמכם בדיוק באותו המצב? החלטנו להביא לכם 4 טיפים חשובים שיסייעו לכם לשפר את התשואה של כל תיק השקעות.
תנסו להפחית את דמי הניהול
דמי הניהול זה תשלום חודשי קבוע שאותו תשלמו לחברה או לאיש המקצוע שמנהלים את התיק. ככל שהעבודה בתיק ההשקעות שלכם תהיה גדולה, כך תצטרכו לשלם יותר. לעיתים התשלום הגבוה של דמי הניהול הוא זה שמונע מכם להרוויח יותר. כל בית השקעות מביא איתו דמי ניהול שונים, ולכן תמיד אפשר לעשות השוואות. יכול מאוד להיות כי תמצאו בית השקעות אחר שיציע לכם דמי ניהול מופחתים. במקרה כזה הרווח שתוכלו להשיג יהיה משמעותי בהשוואה לרווח בעבר.
תלמדו מכל טעות שמתרחשת בדרך
בהתחלה כאשר פותחים תיק השקעות עלולות להופיע כל מיני מהמורות. לא תמיד תצליחו לצלוח את המהמורה, ובמקרה כזה תמצאו את עצמכם טועים. טעויות הן חלק בלתי נפרד מעולמו של כל משקיע, וזה לא משנה באיזה תחום מדובר. החוכמה היא לדעת ללמוד מהטעויות על-מנת שהן לא יתרחשו בעתיד. ברגע שתצליחו ללמוד מהטעויות, תוכלו להתחיל להרוויח לא מעט. אומנם ההתחלה הייתה קשה ולא פשוטה, אך העתיד נראה ורוד למדיי. פתאום תבינו עד כמה זה קריטי ללמוד בצורה אפקטיבית מכל טעות.
היצמדו לתוכנית שבניתם בתחילת הדרך
כאשר לא מצליחים להרוויח, הכי קל זה לשנות את התוכנית שגיבשתם בהתחלה. אך החלטות פזיזות עלולות בסופו של יום להיות כאלה שתשלמו עליהן לאורך זמן. אנו מציעים לכל משקיע שלא לשנות את התוכנית שאותה היא גיבש בתחילת הדרך. התוכנית הזאת אמורה להיות התוכנית שעליה כל תיק ההשקעות מבוסס. אם תעשו שינויים קריטיים תוך כדי תנועה, הנזק עלול להיות הרבה יותר משמעותי. תמצאו את עצמכם מפסידים סכומים גבוהים ומתקשים מאוד לצאת מהבור שנכנסתם אליו.
העבירו את תיק ההשקעות לניהול אחר
כאשר תיק השקעות לא מספק את הסחורה, יהיה עליכם לנסות להבין מהי הסיבה. יכול להיות כי דווקא החברה שאחראית על הניהול של התיק היא מקור הבעיה. יכול להיות כי ברגע שתעבירו את הניהול לידיים אחרות, תוכלו במהירות לעלות על דרך המלך. אנו מציעים לכם לקחת את האפשרות הזאת בחשבון. כי בסופו של יום היא האפשרות שיכולה לעשות את השינוי המשמעותי. אל תחששו להעביר את תיק ההשקעות לידיים של אנשים אחרים שתוכלו לסמוך עליהם.

תאריך:  13/12/2021   |   עודכן:  13/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il