X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בשנים האחרונות רבים יותר בוחרים לקבל טיפולים בבית, מרגע שנודע להם שזה אפשרי משום שמשרד הבריאות נוקט מדיניות עידוד אשפוזי בית על-פני אשפוז בבית-חולים. למעשה, זה גם עדיף מבחינת תשומת הלב של הסגל הרפואי שמוטל עליו עומס גדול עקב מחסור בכוח אדם בדרך-כלל, והרבה יותר מאשר בעבר בגלל הקורונה. אנשים יודעים שלא תמיד אפשר לקבל את הטיפול המיטבי למרות הרצון הטוב והיכולות הגבוהות של מערכת הבריאות בישראל, מה גם שיש כל-כך הרבה מצבים שבהם פשוט אפשר לקבל תרופות ובדיקות בבית. לכן, זה לא ממש חיוני להישאר במחלקה בבית החולים כאשר החסרונות באשפוז כזה גוברים על היתרונות. כל מה שצריך זה לעמוד על זכותכם לקבל זאת.
למה עדיף להתאשפז בבית?
היתרונות של אשפוז בית עצומים ומוכרים לאנשי המקצוע, משום שהסטטיסטיקה מוכיחה זאת - אנשים מחלימים ומשתקמים יותר בקלות ובמהירות בביתם. גם אם לא מדובר במצב מסכן חיים שגרם לאשפוז שלכם מלכתחילה, הרי שההלם והניתוק מהסביבה הטבעית שלכם בכל זאת עושים את שלהם ומשפיעים על המצב הפסיכולוגי, וכתוצאה מכך גם משליכים על מצבכם הפיזי. מערכת החיסון מושפעת גם מסטרס וכשנמצאים בסביבה כזאת שבה יש מטופלים רבים שלהם יש בעיות קשות זה בוודאי לא מעודד אף אחד. כשחוזרים הביתה מרגישים מייד בהבדל ובשיפור מצב הרוח, משום שחזרה השליטה לחיים שלכם ולמטופלים יש יותר מוטיבציה להחלים ולעשות כל מה שנדרש כשהם בבית ובסביבה המוכרת שלהם. להיות אוטונומי לגמרי זה מצב שמדרבן החלמה.
סכנת זיהומים באשפוז בבית-החולים
הסטטיסטיקה לא עובדת לטובת אשפוזים בכל הקשור לסיכון להידבק במחלות ובזיהומים נוספים. הסכנה הגדולה ביותר של מי שמאושפז בבית-חולים היא להידבק בזיהום כלשהו, וכעת גם נוספה סכנת ההדבקה בקורונה. והרי ידוע שמי שמבקר בבית-החולים אינו בריא ונמצא ממילא בקבוצת סיכון. כבר שנים ידוע שרבים ממקרי המוות בבתי-חולים לא קורים בגלל המחלה או הבעיה הרפואית, אלא בגלל הזיהומים שמסתובבים בכל מקום למרות המאמץ הרב לחטא את המתקנים והציוד והידיים. זה פשוט בלתי נמנע ולכן קורה לא פעם שבאשפוז חוזר בתוך זמן קצר מגלים שהמטופל חוזר עם זיהום שנדבק בו באשפוז הקודם, והוא גם מסכן את חייו.
נוחות ופרטיות של אשפוז בית
נוחות החיים בבית לא תסולא בפז כאשר מדובר בתנאים אידיליים להחלמה במצבים רגישים. במשבר בריאותי בדרך-כלל מחפשים להישאר בבית, אם הוא במצב סביר ומתאים לכך, ויש מי שיעזור לטפל בכם נוסף על הצוות הרפואי שמטפל בכם מטעם החברה שאחראית למאושפזי בית. בבית נוח גם לעשות יותר פעולות שאי אפשר לעשות בבית-החולים בגלל היעדר פרטיות ולכן גם מקפידים יותר על היגיינה אישית ועל משטר אכילה נכון. מי שאוהב את האוכל שהוא רגיל אליו בוודאי יעדיף זאת על-פני אוכל של בית-חולים ולכן לא יסבול מהידרדרות במצב התזונתי דווקא כשהוא זקוק לכך ביותר. במחלקה גם מאבדים את הפרטיות ואי אפשר לשמור על שקט בסביבתכם כשאתם רוצים לנוח, הן בגלל בעיות של מטופלים אחרים והן בגלל המבקרים הרבים.
דיסקרטיות וביקורים בכל זמן
אם אתם מאלה שהמשפחה מבקרת אותם הרבה או שיש לכם חברים שרוצים לבוא, הם תלויים רק ברצון וביכולת שלכם לקבל אורחים בשעות שנוחות לכם ולא לפי שעות הביקור בבית-החולים. הם יכולים להביא לכם כל מה שאתם רוצים ולא מוגבלים בחוקי בית-החולים, כל עוד זה שומר על הבריאות שלכם. הדיסקרטיות של מצבכם נשמרת ולא כולם יודעים על כך, וכמו-כן בני הבית יכולים לעזור לכם ולהקל עליכם בנוכחות שלהם לידכם. כמו-כן, יש לא מעט אנשים שמצבם הבריאותי אינו מונע מהם להמשיך ללמוד ולעבוד, במיוחד כאשר מדובר בעבודה מהבית. זה בוודאי יתרון משמעותי למי שעומד על כך שיהיה באשפוז ביתי.

תאריך:  14/12/2021   |   עודכן:  14/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il