X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ככל שאנחנו קוראים על מצוקות וחרדות בציבור בשנים האחרונות בגלל האירועים העולמיים, במכון פסגות גם מצליחים למצוא לכך מענה טיפולי טוב ויעיל הודות לטיפולים בשיטת CBT. זוהי שיטה שדוגלת בטיפול קוגניטיבי התנהגותי שמספק מענה ממוקד לבעיות שונות מבלי לגרור טיפול לאורך שנים, משום שלא תמיד התשובות נמצאות בעבר הרחוק.
לפי שיטה זו, על-מנת לפתור קושי או מצוקה עכשוויים, אפשר לאתר את הבעיה ולהחליף את דפוס התגובה השגוי בדפוס נכון יותר בזמן קצר יותר. CBT מחזיר שליטה לידי המטופל על חייו ועל הדרך שבה הוא תופס את עצמו ואת העולם ולכן הוא גם מבוקש יותר לטיפול כיום. מכון פסגות מציע לא רק טיפולים, אלא גם הכשרות שונות למטפלים, ארגונים, מוסדות חינוך וקהילה ואנשי מקצוע בתחום וגם ידע לקהל הרחב. להלן מידע על הטיפולים, ההכשרות והשיטה.
טיפולי CBT במכון
טיפול פסיכותרפי התנהגותי קוגניטיבי מלווה אותנו משנות ה-70, והוא בא להציע גישה שונה לטיפול בבעיות שמוכרות בעיקר בחיים המודרניים, כמו דיכאון וחרדות שונות, קשיי תפקוד בבית ובעבודה, תחושות שליליות שגורמות לקשיים בכל תחום ומקשות על מיצוי הפוטנציאל האישי.
התרפיה יוצרת שינוי בשיתוף פעולה של המטופל, שמשנה את הדרך שבה הוא רואה את עצמו ואת חייו ובכך מצליח ללמוד, לתרגל וליישם את הדפוסים והמיומנויות החדשים שלו בחייו. CBT עוזר לו לחזור בזמן קצר לתפקוד מלא ולהתמודד עם החרדות והתופעות השליליות שחווה בחייו מרגע שאותר הדפוס השלילי והוגדרו המטרות והיעדים. הטיפולים ניתנים ליחידים, לזוגות, למשפחות, למבוגרים, לנוער ולילדים. הם מתאימים לטיפול בנושאים כמו הדרכת הורים, הכנה של ילדים למצבים שונים כמו כיתה א' וגם כטיפול זוגי.
הכשרות מטעם מכון פסגות
מכון פסגות לפסיכותרפיה ו-CBT פועל משנת 1989, וכולל גם בית-ספר לפסיכותרפיה שפעל משנת 2002 כשלוחת האוניברסיטה העברית וכיום פועל במסגרת מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. הוא מציע הכשרות מלאות בשיטת CBT במסלולים שונים למטפלים ולאנשי מקצוע שונים בתחומים טיפוליים משיקים, כמו עובדים סוציאליים ומטפלים באמנויות, למשל.
המכון הכשיר מטפלי CBT רבים שזוכים לאהדה והערכה מקצועית בארץ ובעולם הודות ליעילות השיטה והביקוש הגובר לה, זאת כדי לטפל בקשיים ובמגבלות הנפשיות שהולכות ומתרחבות עם הזמן למעגלים נוספים. המטרות הברורות של השיטה מאפשרת להציע מזור לרבים יותר בתוך זמן קצר ולשחרר אותם מפתולוגיות נפשיות מציקות וזה מוכח מחקרית. כיום אפשר להשתמש בשיטה גם במצבי משבר אקוטיים שהולכים ומתגברים בעולם ולכן יש יותר ויותר אנשים שבוחרים ללמוד במסלול ההכשרה של קהילת המטפלים המתמקצעים בתחום זה. המכון מציע מסלולים שונים ושילובים מגוונים למטפלים.
תוכניות מיוחדות לקהל
מתוך ראיית התועלת הרבה של הטיפול הקוגניטיבי ההתנהגותי לחברה ולקהילה, אנחנו מציעים גם הכשרות ולימודי ידע שונים לקהל הרחב, המקצועי או המתעניין בכך ומעוניין להוסיף לעצמו כלים לניהול טיפולי או אישי יעיל יותר. כמו-כן, אנחנו מציעים תוכניות בשיתוף מוסדות חינוך גם לעובדים וגם לתלמידים עצמם, כמו תוכניות הכלה לבתי-ספר כדי לשפר את המיומנויות האישיות והחברתיות של ילדים ונוער וכדי לשפר את האווירה בקהילה ובבית. יש לנו גם תוכניות מיוחדות להורים שרוצים לרכוש ידע נוסף להתמודדות, כמו גידול ילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. המכון מציע גם הכשרות וסדנאות שונות לארגונים משירותים טיפוליים שרוצים ליישם גם אצלם את עקרונות השיטה ההתנהגותית, לפי התאמה אישית לצרכים שלכם.

תאריך:  23/12/2021   |   עודכן:  23/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il