X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בישראל פועלים עורכי דין רבים העוסקים בתחומים שונים. חלקם עוזרים לאנשים בתחום כמו תאונות דרכים, אחרים בתחומים פליליים ויש המקדמים עניינים בתחום המקרקעין או המיסים. מכל מקום, בארץ פועלים עורכי דין רבים, ומטבע הדברים הם נמצאים בתחרות מתמדת. משרד אחד מתחרה בשני ולפעמים זה עניין של כמה לקוחות כדי להטות את הכף לטובת עורך דין זה או אחר. מכל מקום, חשוב לקדם את האתר של עורך הדין בדרך הטובה ביותר, כלומר באמצעות אתר אינטרנט.
כיצד יכול אתר אינטרנט לעזור לעורך הדין לקדם את העסק שלו
בימינו עסק שלא נמצא באינטרנט כאילו לא קיים, בייחוד כאשר מדובר בנישה תחרותית כמו משרד לעורכי דין. כי מרבית הלקוחות מגיעים למשרד עורך דין דרך האתר. לאתר אינטרנט יתרונות רבים בכל הקשור לקידום העסק. ראשית, הוא מאפשר חשיפה מירבית, אם מפרסמים את העסק דרך הערוצים הנכונים. שנית, פרסום באינטרנט זול יותר מפרסום ברדיו או בטלוויזיה, ולכן הוא מתאים גם למשרדים מתחילים. כמו-כן, באתר גם משרד קטן של עורכי דין יכול להיראות כמשרד גדול, וכך למשוך אליו כמה שיותר לקוחות.
מה צריך להביא בחשבון כאשר מקדמים אתר לעורך דין
קידום אתר אינטרנט לעורך דין צריך להיות מותאם כראוי. ישנם פרמטרים שונים שכדאי להביא בחשבון כאשר מקדמים את האתר:
  • תכנים מתאימים והעלאתם - כאשר מדובר בפעולה כמו קידום אורגני לעורך דין, חשוב להתאים את התכנים לקהל היעד. התכנים באתר צריכים להיות רציניים ולשדר ביטחון. כדאי להוסיף המלצות ומקרי הצלחה. כמו-כן, ניתן להוסיף תכנים שמלמדים את הלקוח משהו חדש. לדוגמה, מה עושים בעת תאונת דרכים או איך בוחרים עורך דין. התכנים צריכים להיות איכותיים ולהיכתב בשפה גבוהה. עם זאת, התכנים צריכים להיות ברורים ובלתי מתוחכמים, כדי שכל אחד יוכל להבין אותם.
  • אמצעים ויזואליים - כדי למשוך את תשומת לבו של הגולש, חשוב להוסיף תכנים ויזואליים לאתר של עורך הדין. אומנם האתר של עורך הדין צריך להיות סולידי ורציני, אך זה עדיין לא אומר שאי אפשר להוסיף תמונות וסרטונים. ניתן, למשל, להוסיף תמונות של המשרד וגם סרטונים מצולמים שבהם מסביר עורך הדין על התנהלות מערכת המשפט בישראל ומעניק טיפים חשובים.
  • יוצרים חוויית שימוש טובה באתר - האתר של עורך הדין צריך להיות מסודר ומאורגן מבחינה היררכית. הגולש צריך לדעת בכל רגע נתון היכן הוא נמצא. כדאי גם לעודד את הגולש לבצע פעולה כלשהי באתר כמו יצירת קשר או השארת הודעה.
  • בחירת פלטפורמות פרסום - הקישור לרשתות החברתיות חשוב ביותר כשמדובר בקידום אורגני. כאשר גוגל מבחינה בכך, היא מתעדפת את האתר למקומות הראשונים. וכאן כדאי לבחור את הפלטפורמה המתאימה לעורך הדין ולהתאים את הפוסטים לקהל היעד. בדרך כלל מדובר בפלטפורמות רציניות כמו פייסבוק או לינקדאין.
  • עיצוב - העיצוב חשוב באתרו של עורך הדין והאתר שלו צריך להיראות טוב מבחינה אסתטית. באתר כדאי להשתמש בצבעים רשמיים ורגועים כמו שחור, אפור, כחול, בורדו, זהב או כסוף. באופן כללי, לא מומלץ להשתמש ביותר משלושה צבעים. ואם יש לוגו, כדאי להשתמש בצבעים של הלוגו כדי לקדם טוב יותר את העסק.
  • האתר המקושר - אחד הדברים החשובים יותר לקידום האורגני של האתר הוא קישורים פנימיים וחיצוניים. הקישורים תורמים לקידום האתר, ואם הם בנויים נכון, הם יכולים לקדם היטב את האתר. על הקישורים הפנימיים יש לכם יותר שליטה וניתן למקם אותם באתר, לחזק עמודים חלשים באמצעות עמודים חזקים. על-מנת להשיג קישורים חיצוניים, כדאי ליצור קשר עם אתרים מובילים דוגמת אתרי חדשות או אתרים המיועדים במיוחד לעורכי דין. אתרים ייעודיים יכולים לסייע בקידום.
  • רספונסיביות לנייד - עורכי דין שיבחרו שלא להתאים את האתר שלהם לנייד, עלולים להפסיד לקוחות רבים. זאת משום שרבים מבין האנשים המחפשים שירותי עורכי דין עושים זאת דרך המסך הקטן של המכשיר שלהם. אז אם אתם מעוניינים להגדיל את החשיפה, חשוב להקפיד ולהתאים את האתר לנייד.
בוחרים את החברה שתקדם את האתר
עורך דין המעוניין לקדם את האתר שלו ולהגדיל את מאגר הלקוחות צריך לפנות לחברה מקצועית לקידום אתרים. עורך הדין עצמו לא יכול בדרך-כלל לקדם את האתר שלו, אם מפאת חוסר זמן ואם מפאת חוסר ידע. על כן, אם מעוניינים להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לבחור חברה מקצועית לקידום אתרים שאפשר לעבוד איתה לטווח הארוך. כאשר בוחרים חברה, יש צורך לבחון כמה מאפיינים.
ראשית, מומלץ לבחון את הניסיון של החברה. אם מדובר בחברה מנוסה, היא תדע להתאים לכם את שיטת הקידום הטובה ביותר. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא המחיר. לפני שפונים לחברה מסוימת, כדאי לברר את המחירים הממוצעים בשוק. לאחר-מכן, דברו עם החברה שאיתה אתם מעוניינים לבצע את ההתקשרות ובקשו ממנה לשלוח לכם הצעת מחיר. לאחר-מכן, בחנו את המחיר והשוו אותו עם הצעות אחרות. כך תוכלו לקבל את ההחלטה על הצד הטוב ביותר. כמו-כן, כדאי לאסוף המלצות על החברה. ככל שתאספו יותר המלצות חיוביות, כך תוכלו להיות בטוחים יותר שמדובר בחברה מקצועית. כי אם החברה פועלת בהגינות ובשקיפות, שמה הולך לפניה.
מחפשים חברה טובה לקידום אורגני? חברת וובס היא חברה מקצועית שנושמת את עולם הקידום. בין אם אתם עורכי דין בתחילת הדרך שרק הקימו את המשרד, ובין אם אתם עורכי דין ותיקים שמרגישים שלא מקבלים מספיק חשיפה בזמן האחרון, החברה הזו היא בשבילכם. החברה פועלת למעלה משמונה שנים בתחום, והיא עוזרת ללקוחותיה לא רק בארץ, אלא גם במדינות כמו שווייץ, ארצות הברית, אנגליה וגרמניה.

תאריך:  23/12/2021   |   עודכן:  23/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il