X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לקופת גמל להשקעה יש יתרונות רבים, ולכן אין זה מפליא כלל וכלל שהיא הפכה לאחד מאפיקי ההשקעה האהובים ביותר בשנים האחרונות על קהל החוסכים. אם גם אתם שוקלים לפתוח לעצמכם קופת גמל כזו, הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.
מה זה קופת גמל להשקעה בשני משפטים?
קופת גמל להשקעה היא מכשיר חיסכון חדש יחסית (קיים מ-2016), המאפשר לכל אזרח לצבור כ-71,000 שקלים, לכל טווח זמן שהוא ולכל מטרה שיבחר. אחד היתרונות המובהקים של המכשיר הוא שהכסף נשאר נזיל לאורך כל תקופת החיסכון, כלומר ניתן למשוך אותו בכל רגע נתון ולשלם מס רווחי הון של 25%. עם זאת, אם תחליטו לחסוך באפיק זה עד גיל 60, ותמשכו אותו כקצבה חודשית, לא תצטרכו לשלם את המס הזה.
אילו יתרונות יש למכשיר ההשקעה הזה?
לא סתם קופת גמל להשקעה כבשה את לב הישראלים: מעבר ליתרון המהותי של כסף נזיל, היא גם מנוהלת על-ידי גופים מקצועיים בשוק ההון עם דמי ניהול שנחשבים אטרקטיביים (סביב ה- 0.7%), כל אחד יכול להחליט על רמת הסיכון/סיכוי שהוא מעוניין ליטול, ניתן לעבור בה באופן חופשי בין מסלולים ובין הקופות ללא מיסוי קנסות או עמלות, אפשר להפקיד בה באופן מזדמן או בהוראת קבע, היא מאפשרת לקחת הלוואה בתנאים מעולים ויש לה הטבות נוספות שניתנות החל מגיל 60. בקיצור - חלומו של כל חוסך פחות או יותר.
אז איך בוחרים איפה לפתוח קופ"ג להשקעה?
כדי לבחור היכן לפתוח קופת גמל להשקעה, חשוב לערוך השוואה מעמיקה שבוחנת את כל הפרמטרים:
  • מסלולי השקעה: בדקו מה המסלול שמתאים לכם. ברירת המחדל היא המסלול הכללי, אבל אם תבחרו במסלול אחר, ייתכן שפוטנציאל הרווח שלכם יגדל. כמו-כן, השוו תמיד את התשואות במסלולים זהים זה לזה.
  • תשואות לאורך זמן: אל תסתפקו בנתון של החודש האחרון או של השנה האחרונה. ככל שתוכלו לקבל יותר נתונים כך תוכלו להתרשם טוב יותר מאיך שהגופים המנהלים מתנהלים לאורך זמן.
  • מדד שארפ: מדד זה מעיד על מידת הסיכון שהגוף המנהל נטל על-מנת להניב את התשואות שלו. לפעמים גופים שונים הגיעו לתשואה דומה, אך נטלו סיכונים אחרים כדי להגיע לתוצאה הזו. השאיפה שלכם אמורה להיות שהציון יהיה כמה שיותר גבוה, כי הוא בעצם מעיד שמידת הסיכון הייתה נמוכה.
יתרת נכסים: ככל שיתרת הנכסים גבוהה יותר, נוכל להסיק שמדובר בגוף יותר מנוסה, ותיק ואמיד, שרוב הציבור סומך עליו. זהו שיקול מהותי עבור אנשים שמחפשים גוף אמין ואיכותי שינהל את כספם.
דמי ניהול: דמי ניהול הם למעשה העמלות שגובים מכם. מאחר שמדובר במוצר פופולרי מאוד, בתי ההשקעות נמצאים בתחרות מתמדת ומנסים לפתות משקיעים עם דמי ניהול נמוכים. בחנו גם את הפרמטרים האחרים שהזכרנו, כדי להחליט אם גף מסוים מתאים לכם.
לא בטוחים איך להשתלט על כל המידע?
אכן מרוב נתונים קשה לראות את היער. אם אתם רוצים לחסוך זמן ולהשקיע את הכסף על הצד הטוב ביותר, כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות למומחים של סוכנות פתרונות עדיפים וליהנות משירות מקצועי, יחס אישי, השוואה מעמיקה ויסודית וייצוג מול הגופים המובילים בארץ.

תאריך:  09/01/2022   |   עודכן:  11/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
האם כדאי לקנות חברת תעופה בתקופה של מגפה עולמית? כמה כסף העבירו אזרחי ישראל לאל על? ואיך מנסה ארקיע להתמודד עם המשבר? מצב חברות התעופה הישראליות בימי הקורונה - סקירה מקיפה
כתיבת המומחים
כתבה שיווקית
תוצרת ישראל    באישור משרד הבריאות לאחר בדיקות תיקוף    מומלץ למי שמבין ומעדיף איכות    בדיקה מהירה פשוטה ויעילה    יותר מ-90% דיוק    מזהה גם מוטציות של נגיף אומיקרון    מכירה מרוכזת לחברות, משרדים וגופים גדולים
כתיבת המומחים
מתעניינים בעולם ההשקעות? משקיעים במניות, מט"ח ואג"ח? כדאי לכם להכיר את עולם קרנות הגידור    הזמנו לשיחה את המנכ"ל והמייסד גיא שנצר, מומחה בשוק הפיננסים
כתיבת המומחים
שיתוף הפעולה בין שתי החברות צפוי להפוך את הרכבים החשמליים לאטרקטיביים יותר, לא רק עבור נהגים, אלא גם עבור ארגונים גדולים: הרשת החדשה של SWIFT EV ונאייקס מתחייבת להציע פתרונות שיאפשרו לנהגי רכב חברה, לטעון את הרכב על חשבון הארגון ולא על חשבון צריכת החשמל הביתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il