X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: תיירות מזרע]

הימים העוברים על כולנו אינם ימים רגילים או פשוטים - מגפת הקורונה מסרבת להיעלם וממשיכה לשבש את החיים בארץ ובעולם. מאחר שאנו מנסים לחיות לצד המגפה ולשמור על חיים מלאים ובריאים אשר כוללים את כל מה שכללו גם לפני המגפה (או לפחות כמה שיותר מהם), גם חופשות ונופשים הם משהו שכולנו רוצים לחוות שוב. תחת המצב הנוכחי, עם גלי תחלואה גואים, חשוב לצאת לחופשה בטוחה בסביבה בה נוכל לשמור על עצמנו ועל משפחתנו, ולהגן עלינו ועל אנשים מסביבנו בזמן שאנחנו נופשים ונהנים. מבחינות רבות, עמק יזרעאל בפרט ונופש בקיבוצים שבאזור בכלל, מהווים אפשרות בטוחה ואטרקטיבית מבחינות שונות, אפשרות שכדאי להכיר.
מדוע חופשה דווקא בעמק יזרעאל ומהם היתרונות של לינה בקיבוצים בתקופה זו?
מדוע דווקא במצב העניינים הנוכחי, המאתגר כל-כך עבור מי שמעוניין לצאת לחופשה, עמק יזרעאל יכול להוות יעד אולטימטיבי ונוח ביותר?
ובכן, עמק יזרעאל הוא אזור רחב ידיים עם המון טבע ירוק ומקסים, במיוחד בעונה זו של השנה. ניתן למצוא בו שלל מסלולי טיולים בכל דרגות הקושי השונות (כולל מסלולים קלים המתאימים לכל המשפחה, כמו גם מסלולי טיול ברכב), ואינספור פינות חמד מקסימות לתצפית על הנוף המרהיב שבסביבה, או לפיקניק נעים בשמש הצפונית. מאחר שמדובר באזור רחב ידיים הנפרס על שטח גדול יחסית ניתן לנפוש ולטייל בו גם בלי להצטופף ולהתקרב יתר על המידה לאנשים ומשפחות אחרות, ולהישאר לכל אורך החופשה רק סביבתם הקרובה של המשפחה שלכם או הקבוצה עימה באתם לחופשה.
בנוסף לכך, בעמק יזרעאל ניתן למצוא כמה מקומות אירוח ולינה אשר מושלמים לתקופה זו של השנה. בפרט, מומלץ לבחון את האפשרות של לינה בקיבוצים - אירוח בכפרי נופש שמפעילים קיבוצים, אשר בנויים ומעוצבים בצורה אופטימאלית לכל נופש, אך במיוחד לתקופה מאתגרת זו של הקורונה.
כפר הנופש בקיבוץ מזרע כדוגמה המושלמת לנופש בקיבוצים של העמק
דוגמה מצוינת למקום אירוח המציע נופש בקיבוצים של עמק יזרעאל, אשר מתאים במיוחד כאמור לתקופה זו אשר מאתגרת במיוחד מבחינת נופשים וחופשות, היא זו של כפר הנופש של קיבוץ מזרע השוכן בליבו של העמק.
הקיבוץ נמצא במרחק של כשעה נסיעה בלבד ממרכז הארץ, ושוכן בליבם של שדות ירוקים ופסטוראליים ובסמיכות לכמה מאתרי התיירות הבולטים של העמק, דוגמת הר תבור. בכפר הנופש של הקיבוץ ניתן למצוא חדרים פרטיים ומרווחים בהם ניתן להתארח כל המשפחה, כמו גם להגיע בקבוצה של כמה משפחות כך שכל אחת תקבל חדר/ים משלה, ולכולם יהיה מספיק מקום על-מנת שלא להתקרב יתר על המידה לאנשים אחרים. בכפר הנופש גם מרחבים ירוקים ומדשאות רחבות ידיים, בהן יכולים הילדים להתרוצץ ולשחק ללא הפרעה וכולם יכולים להסתובב בנוחות, ללא חשש וללא צפיפות.
ניתן להגיע עם הרכב ממש עד כפר הנופש ולצאת ממנו כל יום לטיולים או אטרקציות בסביבה, ולחזור לחדרים המרווחים והמפנקים בסוף היום. לכולם יהיה מרחב, עניין והרגשה של חופשה אמיתית ומהנה בחיק הטבע. החופשה המושלמת לתקופת הקורונה.
להזמנות ולמבצעים היכנסו לאתר כפר הנופש מזרע

תאריך:  21/01/2022   |   עודכן:  21/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il