X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אין על מה לדבר, אמבטיה עדיפה פי כמה על מקלחון, לפחות בעיניי חובבי האמבטיות המושבעים. אבל האם הדבר תקף גם כשמדובר באמבטיה ישנה? סביר להניח שכן, אף אחד שמבין את היתרונות שמתלווים לאמבטיה לא יבחר להחליף אותה במקלחון, אלא יתלבט מה כדאי לעשות.
אז איך מכריעים את הוויכוח? ובאמת מה עדיף לאותו אדם עם אמבטיה ישנה לעשות - להחליף אותה לגמרי או לבצע חידוש אמבטיה? את התשובה לשאלה הזו תוכלו למצוא במאמר.
אם בחדר הרחצה שלכם עומדת ברגע זה אמבטיה עם קילופים, כתמים, סדקים וחלודה, הגיע הזמן שלכם לעשות משהו. אחרי כל השנים שבהן האמבטיה שירתה אתכם נאמנה, עכשיו תורכם לתת לה טיפול מקיף.
האפשרויות שעומדות ברשותכם הן: לחדש את האמבטיה או להחליף אותה באחת חדשה.
איך עובד תהליך חידוש אמבטיה ישנה?
חידוש אמבטיה הוא שם נרדף לציפוי. זה תהליך פשוט, נקי וסטרילי, שלוקח משהו כמו שלוש שעות, ובמהלכו ציפוי האמבטיה הישן מוסר בעזרת כימיקלים ולאחר-מכן מצופה מחדש בחומר עמיד שנקרא אמייל.
האמייל משמש את האנושות מזה שנים רבות עוד מתקופת יוון העתיקה והפרעונים. השימוש הראשון בו היה לצורך הגנה על חפצים שבירים. הוא נוצר בתהליך של התכת אבקת זכוכית וכיום משמש כציפוי של לא מעט רהיטים בתעשיה.
לאחר שאבקת הזכוכית מומסת בטמפרטורה גבוהה, היא מתקשה ויוצרת את האמייל - התוצר של התהליך הוא חומר עמיד בפני אש, מים, וכימיקלים שונים. כל התכונות האלו הופכות אותו לאידיאלי עבור ציפוי אמבטיה ישנה.
עוד כמה יתרונות של החומר: הוא לא חומר יקר, וניתן להזמין אותו בכמה צבעים. היתרונות שלו יאפשרו לכם ליהנות מהליך חידוש אמבטיה משתלם ומרענן.
כל הסיבות לבחור בציפוי אמבטיה על-פני קניית אמבטיה חדשה
חסכוני בזמן - כל התהליך לוקח עד שלוש שעות, לאחריו תצטרכו להמתין עוד 24 עד השימוש המחודש. אם משווים את תהליך הציפוי לקניית אמבטיה חדשה, מגלים שהוא לוקח הרבה פחות זמן. בקניית אמבטיה חדשה יהיה עליכם לחכות את זמן האספקה, ולאחר-מכן להמתין שאיש מקצוע יפרק את האמבטיה הישנה וישבית את חדר הרחצה לימים. לעומת זאת, כל תהליך החידוש מתחיל ונגמר באותו יום.
חסכוני בכסף - החלפת אמבטיה ושיפוץ חדר רחצה עלולים להצטבר לסכום גבוה של אלפי שקלים. ציפוי אמבטיה הוא תהליך יחסית זול, וזאת בגלל העלות הנוחה של חומר האמייל. חידוש אמבטיה עולה פחות ומשיג תוצאות מעולות.
חסכוני בבלגן - שיפוץ גורר אחריו פירוק מרצפות וחרסינות ובכללי בלגן בתשתיות. לא רק שתשלמו על העבודה הזאת בכסף, אלא גם בשלווה הנפשית שלכם. אתם לא חייבים להפוך את כל חדר הרחצה כדי לפרגן לעצמכם באמבטיה חדשה, בחרו באלטרנטיבה ופנו למקצוענים. הם ידעו לבצע את העבודה בצורה ממוקדת מעל האמבטיה הישנה ויסיימו עוד לפני שתשימו לב.
איך נכון להתנהג אחרי תהליך חידוש?
אחרי תהליך חידוש אמבטיה, חשוב שתדאגו לבצע כמה פעולות תחזוקה בצורה שוטפת. ניקיון יעזור לכם לשמור על הציפוי עמיד לאורך זמן. נקו בעדינות אחת לשבוע וזה לגמרי יספיק, רק אל תשכחו לוודא שאתם משתמשים בחומרי ניקוי מותאמים לאמייל.
לאלה מבינכם שאוהבים סדר וניקיון הינה כמה טיפים מתקדמים:
  • השאירו חלון פתוח בחדר הרחצה בכל זמן שלא משתמשים בה.
  • ייבשו את משטח האמבטיה אחרי כל שימוש.
  • השתמשו בחומרים טבעיים שיעזרו לכם למנוע אבנית וריחות לא נעימים כמו חומצה וסודה לשתייה.
מקווים שלמדתם כמה דברים חדשים. אנחנו מזמינים אתכם לקבל עוד מידע מקצועי באתר האינטרנט של החברה. מדובר בחברה עם ניסיון של שנים בתחום חידוש האמבטיות. אחרי שעבדו עם לקוחות גדולים בתחומי המלונאות הם כאן כדי להציע גם לכם, הלקוחות הפרטיים, שירות מעולה במחיר הוגן.
בואו לגלות איך הם יכולים להחזיר לאמבטיה הישנה שלכם את הניצוץ.

תאריך:  25/01/2022   |   עודכן:  25/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il