X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כיום אין כמעט מי שלא מחפש מחירים טובים למוצרים שדרושים לו ומבצע סקר שוק ברחבי רשת האינטרנט. בזכות אתרי קופונים כאלה ואחרים, אכן אפשר למצוא כל מה שרוצים במחירים טובים וכדאיים ובמקרים רבים המחיר גם יכלול משלוח עד הבית.
בנוסף לכך, לעיתים יהיה צורך לפנות אל שירות הלקוחות של האתר או של החברה על-מנת לברר יותר פרטים על מוצר זה או אחר או לברר מידע לאחר ביצוע ההזמנה וקבלת המשלוח. בזכות אתר כמו שירות לקוחות בקליק אפשר להגיע במהירות ובקלות למערך שירות הלקוחות של חברות רבות ומוכרות בישראל וכך לא צריך להמתין על הקו בשיחת טלפון או לחפש במשך הרבה זמן אל מי צריך לפנות ואיך מתבצעת הפנייה.
שירות לקוחות של אתרי קופונים
אתרי אינטרנט של קופונים והוזלות של מגוון מוצרים מתפקדים בעצם כסוכנים כפולים - הם מתווכים בין עסקים לבין הלקוחות ומציעים אינספור מוצרים במחירים כדאיים ויחסית נמוכים למחירי השוק. כך למשל, אל שירות לקוחות גרופון אפשר לפנות גם בנוגע להזמנה או מוצר, גם לגבי חיוב כרטיס האשראי וגם לגבי המשלוח וההגעה של המוצר.
בנוסף, אפשר להפנות למוקד השירות בקשה להצטרך לאתר כבעל עסק שמעוניין בחשיפה גדולה ורחבה ללקוחות ובתמורה למתן מחיר אטרקטיבי וכדאי עבור גולשי האתר. אפשר לומר שמערך שירות הלקוחות הוא בעצם גורם מתווך בין כמה וכמה קבוצות שקשורות לאתר עצמו ולכן חשוב מאוד שיהיה להם קל ונוח לפנות, כמו גם שיהיה מי שייתן את התשובות המקצועיות והמתאימות עבור כל מקרה ושאלה. גם אם ברוב המקרים את מוקד השירות מאיישים עובדים פחות מקצועיים, אך בעלי תודעת שירות גבוהה במיוחד - הם כבר יידעו איך לנתב את הפניות שמגיעות אל המוקד, כך שכל פנייה תיענה בדיוק בדרך שהכי מתאימה וכמובן שמי שפנה יקבל את התשובה שהוא מחכה לה.
מתי פונים אל שירות הלקוחות של החברה?
כמובן שלשאלה זו יש אינספור תשובות, שכן כל לקוח או צרכן הוא עולם בפני עצמו ולכל אחד יש את הצרכים והדרישות שלו, את היומיום שלו ואת דרך ההתנהלות האישית והצרכנית שלו. כמובן שתמיד כדאי לדעת בדיוק מה עושים ולהיות בטוחים בנוגע לביצוע ההזמנה לפני שלוחצים על כפתור האישור, אך גם מי שכבר בקיא ומנוסה בהזמנות מקוונות, בהחלט יכול למצוא את עצמו נדרש לפנות אל שירות הלקוחות ומבקש תשובות, מברר עניין זה או אחר או כמובן פשוט רוצה לקבל מידע מסוים שייתכן שנוגע רק אליו וייתכן שכבר שאלו לפניו. ברגע שיש אתר שמרכז את כל קיצורי הדרך אל שירות הלקוחות של החברה, יהיה זה הרבה יותר קל לקבל את המענה ללא המתנה יתרה.

תאריך:  16/02/2022   |   עודכן:  16/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il