X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

איש לא אוהב לראות ג'וקים במטבח או בבית, אבל אין מה לעשות וג'וקים, כמו שאר החרקים, הם חלק מהטבע והם יהיה כאן לעוד הרבה שנים. אז מה בכל זאת אפשר לעשות על-מנת לא לסבול מג'וקים ושאר החרקים? על כן מסביר אורן זיסמן, מדביר מוסמך מזיסמן הדברות, בשורות הבאות.
כאשר לקוח מזמין הדברת ג'וקים, בדרך-כלל הוא מתכוון לתיקן האמריקני, הנפוץ והמוכר כמעט בכל בית בישראל. תיקן אמריקני חיי ומתרבה בבורות הביוב, עם תחילת האביב וההתחממות, מתחילה העונה של התיקן האמריקני בה הם מתחילים לבקוע מתרמילי הביצים ויוצאים למחזור חיים חדש ובחיפוש אחר מזון.
הדברת ג'וקים בבית
על-מנת שלא יהיו לכם ג'וקים בבית, המקום הראשון שיש להדביר אותו יהיו בורות הביוב. לא משנה אם אתם גרים בבניין מגורים משותף או בבית קרקע, לכל אחד יהיו כמה וכמה בורות ביוב במעטפת המבנה, ואותם חייב להדביר לפחות פעם בשנה. אם אתם גרים בבניין מוזנח, שלא עושים בו הדברות בכלל ולא שומרים על סביבת מגורים נקייה, כנראה שג'וקים יגיעו לכם גם לדירות.
ישנם מצבים בהם תיקנים הטילו ביצים במקום מסתור בבית, וכתוצאה יש תמיד בקיעה של ג'וקים קטנים ובעיית הג'וקים לא נגמרת. במצב כזה חייבים למצוא את המקור לנגיעות בבית ולחסל אותו, אחרת בעיית המקקים בבית עלולה לחזור על עצמה כל כמה ימיים.
איך מתבצעת הדברת ג'וקים?
הדברת ג'וקים בדרך-כלל עושים באמצעות ריסוס נגד זוחלים. חומר ההדברה פעיל ומחסל כל ג'וק שרק יעבור באזור שרוסס. חומר הריסוס פועל על נשימה וגם על מגע של המקק באזור שבוצעה בו הדברה. ולכן גם אם הג'וקים מסתתרים בזמן הריסוס, אין סיכוי שהם לא יבואו במגע או בנשימה עם חומר ההדברה. עמידות חומרי ההדברה שקיימים בשוק קיום הן לתקופה של כחצי שנה עד שנה. מסקנה, יש לעשות הדברה אחת לשנה לפחות, בגלל שעונת הג'וקים בעיקר בקיץ ובחורף כמעט ולא רואים אותם.
האם הדברת ג'וקים מסוכנת?
"הדברת ג'וקים לא מסוכנת כלל, אנו עובדים עם חומרי הדברה איכותיים, מבוקרים ומאושרים על-ידי המשרד להגנת הסביבה. חומרי ההדברה שאיתם אנו עובדים בדירות, ללא ריח וניתן לחזור כשעה לאחר ההדברה הביתה", מסביר אורן זיסמן, מדביר דירות מוסמך.
חוק ההדברה כיום מונע שימוש לא מבוקר בחומרי הדברה מסוכנים, וכיום חל איסור על עבודה עם חומרי אלו. כל חומרי ההדברה שעובדים איתם כיום, נחשבים לידידותיים לסביבה ולא מהווים סכנה לאדם, לחיי או לצומח.
הדברה עם מדביר מוסמך בלבד
זיסמן הדברות הינה חברת הדברה משפחתית, בעלת מוניטין טוב, ידע רב וניסיון מוכח עם תוצאות מאלפי לקוחות מרוצים. "אנו דואגים לכל לקוח כאילו הוא משפחה, הבעיה של הלקוחות שלנו, היא הבעיה שלנו, ועד שלא פותרים אותה, לא ממשיכים", מספר אורן.
טיפ שאורן נתן לנו לפני הזמנת חברת הדברה לטיפול בבעיית ג'וקים: הדברה עושים רק עם מדביר מוסמך, השוק מוצף במדבירים "צעירים" בלי הרבה ניסיון בפתרון בעיות". שימו לב לווק של המדביר, וחפשו עליו ביקורות בגוגל, תמיד תבדקו מספר מדבירים, תדברו איתם ותקשיבו לשיחה, תקשיבו מי מסביר לכם ורוצה לעזור ומי מחפש רק להגיע ובכל מחיר".
לפני הקיץ לא מתפשרים ומזמינים הדברה מקצועית עם מדביר מוסמך בלבד!
למידע נוסף בקרו באתר של חברת זיסמן הדברות או בטלפון: 054-3323424.

תאריך:  01/03/2022   |   עודכן:  01/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il