X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מאוצרות הגלקסיה דרך מסע במזרח העתיק ועד יופיו הנצחי של הפרח. אוסף העגילים מבית היוצר של מותג היוקרה ה.שטרן מורכב מעושר רב של עיצובים ביצירתיות מתוחכמת, שכובשת את הלב וממגנטת את העין המתבוננת.
נבחרת העגילים של ה.שטרן משלבת עגילים בצורניות משתנה מהקלאסיקה המעודנת ועד הקונספטואלית העדכנית, כאשר חלק מהדגמים ורסטיליים וניתנים לענידה בווריאציות שונות ומפתיעות והעגילים בזהב 18 קראט או כסף סטרלינג.
לכל אחת העגיל המועדף עליה: צמוד ומעודן ליום יום, עגילי חישוק לכל אירוע או עגילים תלויים ודרמטיים? בואי לבחור את העגיל שלך
חשק עז לעגילי חישוק מרהיבים
לעגילי החישוק עבר מפואר עוד מימי קדם ואפילו עדויות מצויירות לענידת עגילים מסוג זה לאורך ההיסטוריה. לעגילים אלו יוחסו עוצמות של כוח והשפעה ועם השנים זכו לפרשנויות מעניינות והומצאו כל פעם מחדש, במראות מתחלפים.
עגילי החישוק של ה.שטרן משקפים את ה-דנ"א הייחודי של עגילי חישוק ואת ההרפתקניות שביצירתם. קטנים ודיסקרטיים, בינוניים או גדולים למי שמעדיפה עוצמתיות נועזת.
ישנם דגמים צרים ואווריריים במינימליזם מאופק, לצד עיצובים עבים ומלאים המדגישים את האוזן ובולטים למרחקים, חלקם בשיבוץ יהלומים בתנועתיות מרהיבה וחלקם בשיבוץ של יהלומים שחורים להשגתו של אפקט דרמטי מעורר התפעלות.
עגילי החישוק מקולקציית "SimpleChic" מטיבים לבטא את הקווים הנקיים בהשראת רישומים גאומטריים עתיקים והם מבוססים על עיגולים קלאסיים או משולבים בצורות אחרות הנפגשות זו עם זו בא-סימטריות. שיבוץ היהלומים הייחודי בקולקציה, מתבטא בצורניות גאומטרית מפתיעה.
עגילים בדוגמת חישוקים עומדים בקדמת הבמה גם בקולקציית "Signature" המייצגים קלאסיקה אלגנטית של זהב צהוב בשיבוץ יהלומים בשילוב ראשי התיבות של המותג: HS, המתייחסים להנס
שטרן - המייסד האגדי של המותג. שימו לב לחישוקים מסוגננים בעיקול מפותל בטוויסט מעניין שמקפיץ כל הופעה.
תלוי בכן - עגילים תלויים עוצמתיים
העגילים התלויים של ה.שטרן מחברים את ההוויה היצרתית של המותג, ההקפדה על איכות עם חשיבה פורצת דרך בכל פרט ופרט, גדול כקטן. בקולקציית "SILK" המסתורית, עגילים תלויים משלבים בין משחקי מרקם למסורת המזרח העתיקה והמהפנטת של טוויית חוטי המשי. התוצאה מרגשת - עגילים במבנים אורגניים קלילים ובעלי קווי מתאר המייצרים אפקט מרחף עם כל תזוזה שלך. בקולקציה ניתן למצוא גם עגיל מטפס על האוזן - לחובבות הטרנד שובר השגרה הזה.
הצדעה לטבע ולנפלאותיו באה לידי ביטוי בעגילים מקולקציית "Flow(er)" בדמותם של עגילים פרחוניים, כאשר עלי הכותרת מייצרים אפקט עוצמתי ומלא חיות. יופיו של הפרח נלכד בזהב אצילי 18 קראט, גוון שמפניה הבלעדי של המותג, הנתלה על האוזן ומייצר דינמיות ועומק.
צמוד אליך - עגילים צמודים בעיצובים בלתי שגרתיים
בקולקציית "Burle Marx" אפשר לראות ביטויים ארכיטקטוניים בדוגמת עגילים צמודים בנוכחות מדהימה. עגילים בזהב צהוב 18 קראט ובשיבוץ יהלומים ואבני קווארץ שחור, המגלמים את הצורניות המפושטת והדפוסים הגאומטריים המורכבים באמנותיות יוצאת דופן.
בקולקציית "GRAVITY" עגילים צמודים בהשראת כוח הכבידה ומרחבי היקום, המדמים קבוצות של כוכבים. בחלק מהעגילים שיבוץ הפוך של יהלומים ו"חוד" היהלום מופנה כלפי מעלה במעין שיבוץ הפוך, להשגת אפקט ויזואלי מיוחד ומסקרן.
העגילים של ה.שטרן מוצעים בווריאציות עוצמתיות בעיצובים מרתקים המבטאים תשוקה עזה לתכשיטים, מהצמודים דרך התלויים ועד החישוקים. עגילים יפהפיים שתיהני לענוד כל פעם מחדש.

תאריך:  16/03/2022   |   עודכן:  16/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il