X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ישראל היא מדינה קטנה. יש כ-100 מדינות גדולות מאיתנו מבחינת מספר התושבים, וכ-150 מדינות עם שטח רחב יותר מישראל, ובנוסף אנחנו גם מדינה צעירה יחסית. למרות זאת רשמנו לא מעט הישגים ויש כמה וכמה תחומים שבהם הפכנו למעצמה של ממש - חקלאות, מים, היי-טק וגם הדברה. למה הפכנו למעצמת הדברה? מהם הגורמים להתקדמות העצומה בתחום? ואיך הדבר משפיע על כל אחד ואחת מאיתנו? לפניכם כל התשובות.
מגוון רחב של סוגי חרקים
מדינת ישראל שוכנת במיקום מיוחד:
הצומת שבין אפריקה לאסיה ולאירופה. בהתאם יש כאן תנאים ייחודיים שמתאימים למגוון רחב של חרקים, וככל שישנם יותר מיני חרקים, כך נדרשים פתרונות הדברה משוכללים יותר. גם האקלים הארץ ישראלי תרם להתרבות החרקים המזיקים ובעקבות זאת להתפתחות תחום ההדברה - עד שהפכנו למעצמה.
סוד ההצלחה של ישראל בתחום ההדברה
המכנה המשותף לכל התחומים שבהם הפכה ישראל תוך שנים לא רבות למעצמה של ממש הוא ידע. בתור מדינה קטנה וצעירה, ללא משאבי טבע מרובים, אין לנו ברירה אלא להישען על למידה וצבירת ידע רחב היקף. גם ההיסטוריה של העם היהודי הובילה אותנו להשקיע משאבים רבים בהשכלה - ועובדה זו באה לידי ביטוי גם בפיתוח פתרונות הדברה חכמים, מתקדמים ויעילים.
עוד מרכיב בסוד ההצלחה הישראלית הוא היוזמה. אנחנו יזמים באופי שלנו, וכפי שיש סטארט-אפים רבים, כך גם בתחום ההדברה ניסינו, העזנו, גם נכשלנו לעיתים אבל עצם המוכנות להתנסות הובילה בסופו של דבר לשלל הצלחות.
התועלת הרבה לכולנו
בזכות העובדה שישראל הפכה למעצמת הדברה, כולנו יכולים ליהנות מבתים נקיים מנמלים מכל הסוגים, תיקנים אמריקנים וגרמנים, פרעושים, פשפשי מיטה, טרמיטים, חרקי מזון וגם צרעות ועוד. באופן דומה במשרדים, חנויות, מוסדות ציבור ובעצם בכל מקום ניתן להילחם ביעילות ובהצלחה רבה בכל אותם בעלי חיים שעלולים להזיק לנו.
ההצלחה באה לידי ביטוי גם בחיסול היעיל והמהיר של כל סוגי החרקים, או לכל הפחות הרחקתם מהמקום שבו הם לא אמורים להיות, וגם מבחינת הבטיחות - ככל שהתחום השתכלל, כך חברות ההדברה הישראליות פיתחו פתרונות ללא חומרים רעילים ועם מינימום פגיעה בסביבה ובבני אדם.
גם רמת השירות עלתה במידה משמעותית: היום ניתן להיכנס לאתר של חברה מובילה, לבחור מתוך אזורי שירות להדברה ואת סוג ההדברה הדרוש - ולקבל תוך זמן קצר הצעת מחיר משתלמת. מייד לאחר-מכן גם יגיע איש מקצוע מנוסה, ויפתור עבורכם את הבעיה.

תאריך:  30/03/2022   |   עודכן:  03/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת ירדן
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
מתחם סומייל, אשר ממוקם בין הצירים הראשיים של אבן-גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב שבצפון תל אביב, חווה התעניינות מוגברת מצד חברות נדל"ן, משקיעים וגורמים בעירייה    ראיינו את יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים קבוצת רוזיו, על-מנת לקבל את התמונה המלאה על המהפך של מתחם סומייל
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il