X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: איה בן עזרי]

אילת היא מבחינות רבות בירת התיירות הישראלית - המקום האולטימטיבי בארץ לצאת אליו לחופשה. עיר התיירות הדרומית השוכנת בנופים עוצרי נשימה של הרי מדבר אדומים, כוללת את אחד הימים המרשימים ביותר בעולם כולו מבחינת חיים תת-ימיים ומכילה שלל מלונות מפנקים ואטרקציות שונות ומגוונות, כאלו אשר מאפשרות להעביר חופשות שלמות מלאות עניין והנאה לכל הגילאים. מאחר שמחירי בתי מלון וחופשות באילת עלולים להרקיע שחקים בעונות התיירות, כדאי להכיר גם את הדרכים להזמין חופשות משתלמות במיוחד.
דילים לספונטניים - דקה 90 אילת
דרך ראשונה להצליח ולהזמין חופשה משפחתית או זוגית באילת במחיר טוב ומשתלם היא להיות ספונטניים - להחליט כי במהלך תקופה מסוימת אנחנו מוכנים לנסוע לחופשה "מעכשיו לעכשיו", בהתראה קצרה, ואז לחפש אחר דילים דקה 90 לאילת באופן יומיומי. הרבה מאוד פעמים מציעות רשתות מלונות ותיירות גדולות דילים דקה 90 במחירים אטרקטיביים ביותר, גם בבתי מלון מפנקים ומפוארים במיוחד. במקרים רבים נשארים מקומות פנויים בבית מלון זה או אחר, והחברה המנהלת אותו מעדיפה למלא את החדר במקום להשאירו ריק, ולצורך כך מציעה דילים אטרקטיביים ביותר לספונטניים בינינו אשר מוכנים לצאת לחופשה בהתראה קצרה.
כשחושבים על כך, אנחנו בעצם יודעים בדרך כלל את התקופה הכללית בה נרצה לצאת לחופשה (למשל - חודשי פסח והאביב, חודשי החופש הגדול, תקופת החגים וכיוצ"ב). אם רק נסכים להיות גמישים וספונטניים, נוכל לצמצם משמעותית את עלות החופשה באילת ולהצליח לתפוס דילים משתלמים במיוחד. כשיוצאים לחופשה משפחתית, למשל, זה יכול לבוא לכדי ביטוי בחיסכון של אלפי שקלים...
חופשות אטרקטיביות למקדימים להזמין - הזמנה מבעוד מועד של דילים לאילת באוגוסט
אפשרות שנייה לתכנון והזמנת חופשה משתלמת באילת במחיר אטרקטיבי במיוחד היא לתכנן מספיק זמן מראש. דילים למקדימים להזמין - אנשים ומשפחות אשר מסכימות להחליט כמה חודשים מראש על תאריך החופשה ולשריין תאריכים אלו (להזמין את החופשה בפועל) יכולים ליהנות מהנחות משמעותיות. זאת מאחר שרשתות תיירות ומלונות מעדיפות פעמים רבות למכור מראש את ימי החופשות לתקופות מסוימות, ולהיות בטוחות כי התפוסה במהלך העונה תהיה מלאה מבחינתן.
גם באילת ניתן למצוא כמובן שלל דילים לאילת באוגוסט למקדימים להזמין, בפרט עבור חודשי הקיץ ושיא העונה. כך, אתם יכולים לשריין לעצמכם מבעוד מועד דילים לאילת לאוגוסט - שיא הקיץ והחופש הגדול, וליהנות ממחירים משתלמים במיוחד.
גם כאן, כל מה שנדרש מאיתנו הוא מעט יותר גמישות והתחייבות, אך בפועל זו לא אמורה להיות בעיה עבור רובנו. בפרט עבור משפחות עם ילדים, חודש אוגוסט הוא מהחודשים המתבקשים והמועדפים עבור חופשת הקיץ, עמוק בתוך החופש הגדול ובתקופה בה גם מקומות עבודה רבים מאפשרים לצאת לחופש. כל שעליכם לעשות הוא לתכנן את החופשה מספיק זמן מראש ולהזמין כמה חודשים מבעוד מועד. כך תיהנו מדילים לאילת לאוגוסט אשר גם כן יאפשרו לכם לחסוך אלפי שקלים בעלות החופשה השנתית.
חופשה נעימה ומשתלמת וקיץ שמח לכולם...

תאריך:  17/04/2022   |   עודכן:  17/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il