X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לכל אישה יש את סוגי התכשיטים האהובים עליהם, ובעוד שישנן נשים שלא יכולות להיתפס ללא צמידי הצ'ארמס האייקונים של המותג, אחרות פשוט חסידות של עגילים. לעגילים יש כוח מיוחד. הם לא רק מחמיאים ללוק אלא לכל הפנים, ויש כל-כך הרבה דגמים במגוון נושאים ועיצובים, כך שכל אחת יכולה לספר את הסיפור המיוחד שלה ולחגוג את הרגעים המיוחדים בחייה. ההתאמה האישית הגבוהה לצד העיצובים המיוחדים אלו התכונות שהופכות את העגילים של פנדורה לנמכרים ביותר בעולם, לפינוק מושלם ולמתנה נהדרת שאי אפשר לטעות אתה.
בין אם את חובבת עגילים ובין אם רצית את המתנה המושלמת לאישה אהובה בחייך, זה הזמן להכיר את קולקציית עגילי הכסף עוצרת הנשימה של חברת פנדורה.
עגילי הכסף של פנדורה
עגילי הכסף של פנדורה מיוצרים מכסף סטרלינג אמיתי 925, שנחשב לסטנדרט העולמי בעבודות צורפות ובתעשיית התכשיטים. העיצובים המיוחדים של המותג יכולים לעזור לכל אישה לבטא את עצמה ואת הסגנון שלה באינספור דרכים מרגשות ומיוחדות, עם עיצובים קלאסיים, שובבים, נועזים שניתן להתאים באופן אישי, כאשר חלק מהעגילים כוללים גימור מיוחד שמחקה את תהליך ההשחרה הטבעי של מתכת הכסף ויוצר סטייל וינטג' ייחודי. עגילים אחרים כוללים ציפוי רודיום שחור כדי למנוע את ההשחרה הטבעית שמתרחשת עם הזמן בתכשיטי כסף.
שפע של עיצובים קלאסיים ומודרניים לכל אישה בכל סגנון
מה שנפלא בעגילי הכסף של פנדורה הוא שהם פונים לקשת רחבה של נשים בכל גיל, סגנון והעדפה, כך שכל אחת יכולה למצוא לעצמה עגילים שתאהב ויספרו את הסיפור המיוחד שלה.
לקחת את ההתאמה האישית לשלב הבא
נשים שאוהבות סגנון עכשווי וייחודי ימלאו שפה משותפת עם קולקציית ME של פנדורה ועגילי כסף חישוק לינק המיוחדים. לאחר שבוחרים את הדגם האהוב של העגילים, אפשר לצרף להם תליונים ומדליונים מסוגים שונים, שחוגגים את הסיפור האישי והרגעים המיוחדים של החיים.
עגילי כסף חישוק לינק לוקחים את ההתאמה האישית אל השלב הבא, ומאפשרים לכל אישה לעשות שילובים בהתאם למצב הרוח והסטייל שלה. את עגילי הלינק ניתן לפתוח בקלות ולתלות על חלקם התחתון עד שלושה מיני תליונים או מדליון אחד, להחליף וליצור שילובים מיוחדים.
קלאסיקה נצחית ועל זמנית
אם תמיד העדפת קלאסיקה וניחוח על זמני בבחירת התכשיטים שלך, עגילים שיישארו באופנה תמיד הם בחירה מעולה, וגם בקטגוריה זו יש לא מעט עגילי כסף שיקלעו בדיוק למטרה. ראשונים עומדים בגאווה העגילים הצמודים מכסף סטרלינג בשיבוץ זירקונים.
עגילים אלו מגיעים בשלל עיצובים וצורות, ביניהם טיפה, לבבות, כוכבים, כתרים, סמל האינסוף, עגילי חותם פנדורה ועוד שלל דגמים אלגנטיים שיוסיפו ניצוץ לכל לוק. עגילים קלאסיים של המותג הם מתנה אידיאלית, מכיוון שאפשר לנצור אותם לעד!
מלבד עגילים צמודים, גם עגילי חישוק קטנים מכסף הם בחירה מעולה שאי אפשר לטעות איתה. הם אומנם קטנים, אך יוצרים רושם גדול במיוחד ולוקחים את הלוק שלך לרמה אחת מעל.
להכפיל את הכיף עם עגילי חישוק כפולים
אם תמיד הייתה לך חיבה לחישוקים, אך חיפשת להכניס ללוק שלך טוויסט ייחודי, עגילי חישוק כפולים מקולקציית פנדורה Moments מכפילים את ההנאה. הם כוללים את דוגמת הנחש האייקונית של תכשיטי פנדורה, וניתן לתלות על החישוק התחתון עד שלושה צ'ארמס או תליונים, כדי לבטא את הסגנון המיוחד שלך ועל-מנת ליצור שילובים מיוחדים ומרגשים בכל בוקר מחדש! הוסיפי לעגילי החישוק האייקונים את תליון פנינת הבארוק המתורבתת והתכונני לסובב ראשים, ולהרגיש כמה שיותר ייחודית. ממש כמוך, אף פנינה מתורבת אינה זהה לאחרת, לכל פנינה יש את הגודל, הצורה והגוון שלה, כך שתליון הפניה הוא בחירה מושלמת כדי לבטא את הייחוד שלך או לומר למישהי מיוחדת בחייך שהיא פשוט אחת ויחידה.
שפע של עגילים ייחודים באתר ובסניפים
עגילי פנדורה הם באמת משהו מיוחד, רובם מיוצרים בעבודת יד, כך שכל תכשיט עומד בפני עצמו וייחודי רק לך! אם את רוצה להתחדש בעגילים מיוחדים שחוגגים את מי שאת או לפנק את הנשים האהובות עליך במתנה, האתר שלנו מציע לך חוויית רכישה נוחה ובטוחה אונליין, וכמובן שתוכלי להגיע לכל אחד מהסניפים שלנו ברחבי הארץ כדי לקחת הביתה את הפייבוריטים שלך!

תאריך:  31/05/2022   |   עודכן:  31/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
רכישת דירה שנייה להשקעה או לפנסיה דורשת בחירה מושכלת של משכנתא    בנוסף, כדאי לדעת מהן מגבלות בנק ישראל, לברר מה אפשר לעשות עם המשכנתא הקיימת ולחשב הוצאות תחזוקה ועלויות עקיפות    אז מאיפה מתחילים? הינה המדריך המלא    בחסות לאומי
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il