X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כמעט כל אדם סובל, בשלב מסוים בחייו, מבעיות וממחלות שונות במערכת העיכול הדורשות התייחסות. פעמים רבות אנחנו נפנה לשדה הרפואי ולטיפולים קונבנציונליים דוגמת תרופות או אפילו ניתוחים. הם עשויים להיות יעילים, בין אם מבחינת הטיפול בשורש הבעיה ובין אם בכל הנוגע להקלה על התסמינים, אך יש להביא בחשבון את תופעות הלוואי ואת הסיכונים שיש בחלק מהם, העובדה שהם לא תמיד מתאימים לשימוש לטווח ארוך ולעיתים כרוכים בסכנות כגון התמכרות או נטילה בלתי מבוקרת.
בתנאים האלו, מומלץ מאוד לשקול טיפולים מקשת הרפואה המשלימה שיכולים ללוות את הטיפולים ה"מסורתיים" ולשפר את היעילות הכללית שלהם. תשמחו בוודאי לשמוע שפתרונות שונים הזמינים בכל בית, או לפחות ניתנים לרכישה בקלות, עשויים להקל על המצב.
סודה לשתייה
אבקת סודה לשתייה מציעה רשימה ארוכה מאוד של שימושים, לרבות במישור הבריאותי, כשהעובדה שמדובר בפתרון זמין, זול וקל ליישום מהווה יתרון משמעותי. בהקשר הנוכחי, העובדה שסודה נחשבת לסותרת חומצה מובהקת הופכת אותה לפתרון מיטבי במקרים של צרבת. כל שיש לעשות הוא לערבב חצי כפית של סודה לשתייה (רצוי עם מעט לימון) בכרבע כוס מים, ולשתות.
חשוב להדגיש שלא מדובר כאן בפתרון היורד לשורש הבעיה וגם לא בכזה המתאים לטווחים ארוכים. אולם אם סובלים מתסמיני הצרבת באופן שמקשה על התפקוד, הסודה לשתייה יכולה לספק את ההקלה ההכרחית.
כורכומין
כורכומין נחשב בעיני רבים ל"תרופת פלא" של מערכת העיכול, ולא קשה להבין מדוע. הכורכומין, אותו תמצאו כמובן בתבלין הנפוץ כורכום, עמוס בנוגדי חימצון. הוא תורם לגוף באופנים שונים, דוגמת חיזוק מערכת החיסון, איזון רמות הסוכר, הקלה על תסמיני דלקת, שיפור התפקוד הקוגניטיבי ושיפור התחושה האישית.
כורכומין מהווה חלק בלתי נפרד מהטיפול הטבעי במצבים שונים הקשורים למערכת העיכול. בכוחו להקל בין השאר על מחלות מעי דלקתיות, תסמונת המעי הרגיז ובעיות בדרכי העיכול העליונות ועוד.
אלוורה
אלוורה הוא צמח מרפא נפוץ, המשמש בין השאר להתמודדות עם זיהומים, דלקות, בעיות מפרקים, בעיות עור ועוד. מחקרים הראו כי בכוחו של הצמח להקל על ההתמודדות עם מגוון ליקויים במערכת העיכול - דוגמת כיב קיבה, דלקות במעי הגס, גזים או צרבות - ואף לסייע בתהליכים דוגמת ניקוי מערכת העיכול ושיפור התפקוד שלה.
את צמח האלוורה ניתן לצרוך בצורה של מזון, שתייה או משחה לשימוש חיצוני, כאשר במקרה של בעיות עיכול הבחירה המקובלת היא שתייה של ג'ל מרוכז וטבעי, ללא תוספות.
שורש אסטרגלוס
אסטרגלוס, או בעברית "קדד קרומי", הוא צמח מרפא נוסף הנמצא בשימוש מזה אלפי שנים ומהווה חלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית הטבעית. התמורות האפשריות שלו כוללות חיזוק המערכת החיסונית של הגוף, חיזוק ואיזון מערכת העיכול, השבת האנרגיה לגוף, ריפוי רקמות פגועות (למשל עקב תהליכים דלקתיים) והקלה על התסמינים הנלווים לבעיות עיכול, דוגמת שלשולים תכופים.
מומלץ לצרוך את שורש האסטרגלוס בצורה הטבעית שלו, לאחר חליטה או בתוך מרק, כשאפשרויות אחרות הן פורמולה בריכוז גבוה וטיפות. יתרון משמעותי הוא שהשילוב של שורש אסטרגלוס עם צמחי תוצאה מרפא אחרים הוא פשוט, ללא כל פגיעה ביעילות הכוללת של הטיפול.

תאריך:  27/06/2022   |   עודכן:  27/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il