X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אולי גם אתם חושבים שכדי שהילדים ייהנו החופש הזה, צריך לנסוע לאטרקציות עם מתקנים ולשלם מחיר מופקע. למען האמת, יער מכיל בתוכו כל מה שילדים צריכים כדי להעביר זמן שיש בו הנאה, סקרנות ועניין. העצים הם המתקנים, חיות היער הקטנות הן שותפות מרתקות, והנוף המתחלף הוא סרט הקולנוע הטוב ביותר שתוכלו לקחת אליו את הילדים. אספנו עבורכם כמה רעיונות ליערות שהם חוויה לכל המשפחה, חינם!
טיפוס הרים (באוטו)- יער בירייה
טיפוס לאחד היערות הגבוהים הארץ הוא הרפתקה שמתחילה עוד באוטו. נסיעה במעלה כביש צר שעובר בליבו של חורש אורנים ועצים רחבי עלים הנשקפים מבעד לחלון היא רק ההתחלה. היער צופה אל עמק החולה ומספק הזדמנות למבט על, כזה שלא חווים כל יום. הצמחייה העשירה משרה אווירת קסם עד כדי כך שחדי העין שבינכם יוכלו להבחין בפיות מסתובבות בין העצים, ואין ספק שאוויר ההר הקריר והצלול הוא בחירה נכונה, למי שסובל מחום במיוחד בימי הקיץ. אם תרצו להעשיר את הביקור, תוכלו לבקר במצפורים שהכשירה קק"ל ולצפות בציפורים שאין בתל אביב, או לפסוע בדרכי נוף מיוחדות שייקחו אתכם למסע בנבכי הטבע הפראי של הצפון. ומי מכם שלא רוצים להתפשר על התנאים, ישמחו לגלות שפע חניונים פזורים לצד הדרך, בהם תוכלו לקיים פיקניק בלתי נשכח.
לא צריך להרחיק מהעיר - יער ירושלים
למרבה המזל, ירוק בעיניים אפשר למצוא לא רק בצפון הרחוק. יער ירושלים הוא הזדמנות נפלאה למי מכם שרוצים לשבור את השגרה מבלי להרחיק מהעיר. עוד לפני תחילת המסלול, בחניון אונטריו, תוכלו לבלות עם הילדים במתקני הספורט ופינות הישיבה הפזורות בו. כמאה מטרים לערך במורד החניון תוכלו למצוא את תחילת המסלול ולהתרשם מעצי החורש הטבעי ועצי המחט הגדלים במקום, ואם תתבוננו מעלה תוך כדי הליכה תוכלו לחזות בקיני נשרים על ענפי העצים ועם מעט מזל תוכלו לצפות בהם במעופם. אומנם עם התקדמות ההליכה השביל הופך תלול, אך אל דאגה- הוא מתאים לכל רמות ההליכה. בשלב מסוים תחצו את הכביש ותרדו עם גרם מדרגות מתחת לחניון שבאביב פורחים בו סחלבים מנוקדים. ואם כל זה לא מספיק אגדי, בהמשך הדרך תגיעו לחניון גמלאי קק"ל, אשר בסמוך אליו גדל כרם זיתים ועצי בוסתן. ילדיכם יוכלו לצפות מקרוב בזיתים שהם כל כך אוהבים לאכול צומחים על העצים ואתם תוכלו להצטלם איתם בתמונות שכולם יחשבו שצולמו בטוסקנה. ולסיום, תוכלו לנצל את המרחק הקצר מהעיר ולהתפנק עם פיצה ירושלים.
לא רק באביב - יער בארי בחבל הבשור
יש יערות במדבר! גם בדרום, תוכלו למצוא פניני טבע שכל המשפחה תוכל ליהנות מהן. אומנם היער הוא מוקד משיכה עיקרי בפסטיבל דרום אדום, אז מרבדי כלניות בצבעי אדום עז מכסים את השטח, אולם הוא מציע חוויה בטבע אחר וייחודי בכל ימות השנה. כך למשל, הבאים מהעיר הצפופה יוכלו להתרשם משדות ירוקים הנפרשים מקצה לקצה וממרחבים פתוחים מלאים בתרונות (תופעת גאולוגית במהלכה נוצרים מדרונות תלולים בעקבות מים אשר ביתרו את אדמת הלס הרכה). הסיור
ביער מתאים גם למבוגרים ואנשים עם מוגבלויות, ואם אתם רוכבי אופניים חובבניים או מקצועיים, תוכלו להעמיס כמה זוגות על הגג ולצאת לרכב ביער שהוקם בו המסלול הראשון לרכיבת אופניים! בסיום המסלול ולפני החזרה הביתה, תוכלו לקנח בפיקניק באווירת הפרא שביער. אל היער תוכלו להגיע מכמה כיוונים, אחד מהם הוא חניון נח'אביר, בו נותרו שרידים לבית הביטחון שקם בקיבוץ ומגדל המים. כך, הטיול יספק לכם לא רק יציאה מהשגרה ובילוי בחיק הטבע, אלא גם היכרות עם פיסת היסטוריה ייחודית שגם ילדים יגלו בה עניין.

תאריך:  28/06/2022   |   עודכן:  28/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il