X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עיצוב הבית שלנו הוא לא דבר של מה בכך. כאשר אנו חוזרים הביתה מהעבודה או מתעוררים בבוקר ליום חדש, אנחנו רוצים להרגיש את הביתיות ואת הכיף של להיות בבית שאנחנו אוהבים ונהנים לשהות בו. זאת ועוד, במקרים בהם אנשים עובדים מהבית, עוד יותר חשוב שהבית יהיה מקום נעים ונוח אשר נותן לנו תחושה של רוגע ופניות להתעסק בדברים החשובים לנו באמת. לכן, כל פרט בעיצוב הבית הוא חשוב - בין אם אלו אריחי הרצפה, עיצוב המטבח, בחירת הריהוט, ובחירת החלונות והדלתות. הכנו לכם מדריך שיעשה לכם סדר בבחירת חלונות מעוצבים מעץ אלומיניום.
עץ ואלומיניום - מה כדאי לדעת?
עץ ואלומיניום הינם שני חומרים שונים מאוד המתאפיינים בתכונות שונות, והשילוב שלהם מאפשר יעילות מיטבית בעת בניית חלונות. בעץ משתמשים בדרך כלל מהסיבה האסתטית - עץ נותן מראה כפרי, טבעי, רגוע, והרמוני. הוא מגיע במגוון של סוגים ובמבחר גוונים והוא גם עמיד וחזק ולכן ניתן לבנות ממנו כמעט כל דבר! לאלומיניום יש המון יתרונות, והוא שונה מעץ בעיקר בתחושה שהוא נותן מבחינה עיצובית ואסתטית. לאלומיניום יש מראה יותר קר שמתאים לעיצוב מודרני מינימליסטי, בשונה מעץ שנותן מראה יותר חמים, אבל האלומיניום הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר בבניית ועיצוב חלונות כיוון שהוא חומר קל, יציב, חזק ועמיד. על-מנת ליצור את השילוב המושלם לחלונות מעוצבים, משתמשים בשילוב של עץ ואלומיניום וכך נהנים משני העולמות!
חלונות מעוצבים מעץ אלומיניום
חלונות העשויים מעץ ואלומיניום, בדרך כלל יהיו בנויים כך שהמסגרת החיצונית שלהם תהיה עשויה אלומיניום והמסגרת הפנימית עשויה מעץ. זאת על-מנת שהיתרונות האסתטיים של העץ יהיו מופנים לתוך הבית, ונוכל ליהנות מהעיצוב של החלון, והאלומיניום יהיה מופנה החוצה על-מנת לשמור על עמידות החלון מפני נזקי מזג האוויר ולייעל את אטימות החלון. ניתן למצוא חלונות עץ אלומיניום במגוון עיצובים מיוחדים, מסוגים שונים כמו חלון ויטרינה לסלון, חלונות הזזה, חלונות צרפתיים ובחברות מסוימות גם ניתן להתאים אישית את העיצוב על-מנת לקבל בדיוק את העיצוב שאתם חולמים עליו.
מה צריך לדעת לפני שבוחרים חלון עץ אלומיניום?
ריכזנו עבורכם ארבעה טיפים לבחירת חלונות עץ אלומיניום, על-מנת שתקבלו את ההחלטות הנכונות כאשר אתם בוחרים לרכוש חלונות מסוג זה: בדקו את מחירי השוק - בחברות שונות יש מחירים שונים, שלפעמים מתכתבים עם האיכות של המוצר ולפעמים לא - אל תהססו לבקש הצעת מחיר מסודרת.
1. בדקו את איכות חומרי הגלם בהם משתמשים לבניית החלונות ואת עמידות החלונות לאורך זמן.
2. עשו סקר קטן בקרב חבריכם ומשפחתיכם - שאלו אותם אילו חלונות יש להם בבית, מאיפה הם קנו אותם ומה מידת שביעות הרצון שלהם מהחלונות - תשאלו אותם שאלות כמו מה רמת בידוד הטמפרטורה שהם מרגישים בבית מהחלונות, כמה זמן עבר מאז שהם רכשו את החלונות, האם החלונות פיתחו עובש או משכו אליהם מזיקים במהלך הזמן, וכל שאלה שעולה לכם לראש לפי סדר העדיפות שלכם.
3. בדקו כמה שנות אחריות אתם מקבלים על החלונות שאתם רוכשים. בחרו בחברה שעומדת מאחורי מוצריה במאת האחוזים ונותנת אחריות ארוכת שנים.
חברת אנדרסן, המתמחה בחלונות מעוצבים ודלתות מעוצבות, משתמשת בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק בנוסף להיותם ידידותיים לסביבה, מספקת עיצובים יוקרתיים ויפהפיים עם בידוד טרמי ואקוסטי בכל סוגי החלונות אשר מוצעים בקטלוג, מאפשרים אופציה של התאמה אישית ועיצוב אישי של חלונות מעוצבים לבית ומציעה את האחריות הכי רחבת טווח בשוק - 10 שנות אחריות על כל חלקי החלון ו20 שנות אחריות על זכוכית החלון! בקרו באתר על-מנת להתרשם מהקטלוג המרהיב של חברת אנדרסן בכתובת: office@andersenwindows.co.il באתר יש גם אופציה לבקשת הצעת מחיר ובכל עת ניתן ליצור קשר טלפוני עם מומחי החברה במספר הטלפון 077-80-40-240. קנייה מהנה!

תאריך:  05/07/2022   |   עודכן:  25/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il