X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

צפון הארץ הוא אזור נהדר לנופש, והוא מתאים מאוד לנופש זוגי במלון בוטיק. מבחר של מלונות בוטיק בצפון הארץ מציעים חבילות נופש קסומות לזוגות. המלונות מציעים אירוח חווייתי כאשר לכל מלון הסגנון שלו. יש יחידות אירוח, יש חדרים על שפת הבריכה ויש חדרי סוויטה המשקיפים לעבר נוף מרהיב. תוכלו ליהנות מהאווירה הייחודית לצפון הארץ ואף לשלב בנופש מסלול הליכה או טבילה במעיין.
הלוקיישנים
עבור נופש זוגי במלונות בירושלים בוטיק בצפון הארץ יש מבחר של אפשרויות. כך למשל תוכלו לבחור באירוח אינטימי ביחידת אירוח פרטית, ואפשרות אחרת היא באוהל זוגי פרטי במתחם יוקרתי. עוד אפשרות מבוקשת היא לבחור במלון בוטיק בתוך היער המציע גישה ישירה למסלולי הליכה, נוף של יער בתוך החדר שלכם, וגם פעילויות שונות כמו ליקוט, סדנאות תזונה ורכיבת סוסים. בצפון הארץ מצויים לא מעט יקבים כאשר כמה וכמה יקבים סמוכים או ממוקמים ממש בתוך מתחם של מלון בוטיק המציע לאורחיו חוויה שלמה סביב הכנת היין והטעימות. ואם חשקתם בנופש באווירה של פעם בקיבוץ הרי שגם זה קיים. מלונות בוטיק בקיבוצים מציעים שילוב של השניים - גם חוויה קיבוצית וגם חוויה זוגית יוקרתית עם פינוקים וספא.
הזמנת חבילה
כדי ליהנות מנופש כזה כל שצריך לעשות הוא לבחור את מלון הבוטיק המתאים עבורכם, ובקלות תוכלו לבצע הזמנת אונליין מקוונת. אחרי שתבחרו את המלון עצמו, התאריכים וסוג החדר תוכלו להשלים את ההזמנה וליהנות מחופש הזוגית נפלאה. נופש בצפון הארץ המציע חוויה זוגית אמיתית מאפשר לכם לעבוד על הקשר ביניכם, לחזק אותו לספק לשניכם זמן איכות אמיתי של רוגע ופרטיות. עבור הורים עם ילדים היציאה לנופש משפחתי כרוכה שלא מעט ארגונים ולוגיסטיקה, ואילו כאשר מדובר על נופש זוגי הכל כבר מוכן וכל שנותר לכם הוא פשוט לארוז מזוודה ולצאת לנופש. תוכלו ליהנות מפינוקים, משינה טובה, בריכה, יין, ארוחת ערב רומנטית לאור נרות, מסלול טיול זוגי, שף פרטי ועוד שלל חוויות שמחכות לכם. מלונות בצפון הארץ הם אפשרות מצוינת ומשתלמת ביותר.
למה לגבי בתי מלון ירוקים ואקולוגיים?
עם עליית המודעות לאיכות הסביבה הרי שיותר ויותר ישראלים מבקשים להגיע לבתי מלון אקולוגיים. בישראל ניתן למצוא כמה וכמה מלונות כאלו כאשר לכל מלון התפיסה שלו, והמלונות מציעים חוויה ייחודית לכל מלון מבחינת החדרים, התפריט והמרחב הסביבתי. מדובר במלונות ברמה גבוהה המתאימים לכל המשפחה.
חדרים אקולוגיים
אלמנט מרכזי בבתי מלון מסוג זה הוא החדרים. בתי מלון אקולוגיים מציעים חדרי אירוח שתוכננו תחת חשיבה ידידותית לסביבה. כך למשל בחדרים תמצאו שימוש בחומרים ממוחזרים ומתכלים עבור המצעים, הריהוט והמגבות. דבר נוסף במלונות באילת זה שמערכת מיזוג האוויר והמים מבוססות מחזור ומונעות בזבוז משאבים, והחלונות מבחינת הגודל והכיוון מנצלים כמה שיותר את אנרגיית השמש על פני ניצול של חשמל. וחשוב כאן שלא להתבלבל - החדרים מאובזרים ומעוצבים ברמה גבוהה ביותר. המראה, הנוחות והסדר הם ללא פשרות, ואתם נהנים מחדרים מעוצבים ונוחים. מעבר לחדרים עצמם גם החללים המשותפים, הבריכה והמתקנים השונים כולם בנויים על בסיס אותם העקרונות של ניצול אנרגיה טבעית, מניעת בזבוז של חומרים ושמירה על הסביבה. תוכלו גם להזמין חדר סוויטה עם בריכה וג'קוזי עם מחזור מים חסכוני, ושימוש בחומרים טבעיים במקום כלור.
התפריט
בתי מלון אקולוגיים מציעים תפריט בריא. יש מלונות שהם טבעוניים ויש מלונות צמחוניים, ויש כאלו המציעים כמה תפריטים כל אחד על-פי העדפתו. בחלק מהמלונות משולבים גידול עצמי של ירקות ותבלינים, וחלק ייצור עצמי של כל הרכיבים. המלונות גם מציעים תפריט מותאם לילדים ומומלץ להתעדכן מראש מול המלון מבחינת ההתאמות הקיימות לאלרגנים. יש מלונות על טהרת אורח החיים הבריא שגם מציעים סדנאות שונות לאורח חיים מאוזן, אימוני כושר אישיים ובניית תפריט ע"י תזונאי. ואם אתם שואלים את עצמכם על המחיר, חשוב לדעת כי מלונות בטבריה אקולוגיים הם לא יקרים יותר בהשוואה לבתי מלון מסורתיים, ובחלק מהמקרים הם זולים יותר. תוכלו בקלות באונליין להזמין חבילת נופש במלון השומר על הסביבה. החדרים וחבילות הנופש זמינות על בסיס של ארוחת בוקר ועד פנסיון מלא, בהתאם להעדפות שלכם. תוכלו בקלות להזמין חבילת נופש באופן מקוון מהבית.
המאמר בחסות חדשות bn

תאריך:  04/09/2022   |   עודכן:  04/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il