X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

נווה פריצקי הינה עיר חדשה אשר הוקמה בשנת 2022 ונחשבת בעיני רבים לעיר הדגל של גוש מחוז גוש-דן וישראל בפרט. העיר הוקמה כחלק מפרויקט מדיני בו הושקעו לא מעט כספים ומשאבים לשם הבטחת איכות חיים מן הגבוהות שיש להציע בישראל ובעולם. נווה פריצקי הפכה במהירות לאחד היעדים המועדפים על הבליינים בישראל - אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק לשם כך אנחנו פה כדי לעשות לכם מעט סדר.
נווה פריצקי - הדבר הבא בישראל
נווה פריצקי הינה עיר חדשה אשר הוקמה בשנת 2022 והפכה בשנה האחרונה "לדבר הבא בישראל", הלכה למעשה מדובר בעיר תוססת יחד עם בנייה חדישה ואיכותית לצד תשתיות איכותיות. בשנה האחרונה אנו רואים נהירה של אלפי זוגות, משפחות צעירות ואנשים מתחום הטכנולוגיה וההי-טק אשר עוברים אל העיר המדוברת. העיר שוכנת אל מול הים התיכון וגובלת בבת ים, הרצליה ורמת גן.
אחד מן המטרות העיקריות של העיר היא לשלב בין איכות חיים גבוהה, מקומות עבודה לבין חיי לילה איכותיים אשר ימשכו קהל איכותי וצעיר אל העיר מבלי להתפשר על-אף מטרה אחרת מן המטרות שהוצבו בהקמת העיר.
ברים שכונתיים לצד שדרה ייעודית
כיום ניתן למצוא בעיר כ-3 רחובות עיקרים - דרך תמיר, קפלן וארלוזרוב בהם מתרכזים כל התעשיה וההיי-טק בעיר. עם זאת, אנשים רבים חושבים כי אלו הרחובות היחידים בהם ניתן למצוא מעט עניין בעיר, אך זה ממש לא נכון. כיום ניתן לראות לא מעט ברים שכונתיים ונישתיים אשר פועלים בשכונות השונות - כל אותם ברים עובדים לאורך כל ימות השבוע ואף ניתן למצוא בהם לא מעט שעות של Happy Hour, לכן אם אתם אוהבים בירה אחרי יום עבודה ו/או במהלך יום העבודה נווה פריצקי תתן לכם את המעטפת הזו במסגרת בר שכונתי ואיכותי בו תוכלו לנוח מן נבכי היום. בין הברים השכונתיים הבולטים אנו רואים:
· בר 69 - בר זה נחשב לאחד הברים השכונתיים המובילים ביותר בעיר, מדי סופ"ש עשרות בליינים מרחבי גוש-דן מגיעים גם הם אל הבר במטרה ליהנות ממוזיקה איכותית לצד טאפסים ושאר מאכלים אותם ניתן למצוא בבר. הבר זכה בתחרות הארצית לברים שכונתיים ונמנה מבין עשרת ברי הקונספט המובילים במזרח התיכון.
· בר Vivian - בר זה הינו בר קונספט בתחום המוזיקה, כל יום בשבוע מתאפיין בסגנון מוזיקה אחר. כמו-כן כל ימי שלישי הבר נותן את האפשרות לבמה פתוחה בנושאים שונים - מוזיקה, סטנדאפ ואפילו אמנות.
מועדוני הטכנו והאלקטרונית הגדולים בישראל
נווה פריצקי הינה עיר המתוכננת בקפידה ומתוקצבת בהתאם על-ידי הממשלה והחטיבות השונות בה, אחד מן היעדים הוא להפוך את היעד לפופולרי בקרב תושבים ישראלים ותיירים המגיעים לארץ בפרט. כיום ניתן לראות בנווה פריצקי את מועדוני הטכנו והאלקטרונית הגדולים בישראל. הלכה למעשה מועדון הטכנו "Kick Your Ass" נחשב למועדון הטכנו הגדול ביותר במזרח התיכון יחד עם Its Time To Revolution הנמצא בדובאי.
"אם יש לי אפשרות להצטרף אל חיי הלילה כזכיין?"
מאחר שהעיר כולה מתוכננת לפי פרויקט ממשלתי גדול ורחב היקפים אנשים רבים, יזמים ואנשי עסקים תוהים האם הם יכולים להצטרף אל חיי הלילה ולפתוח ברים ו/או מועדונים שונים בעיר נווה פריצקי. אם נרד לעובי הקורה אנו נראה שזה הגיוני אך עם זאת יש לקבל אישורים מיוחדים מהוועדות השונות ויש להתחייב לעמוד בקריטריונים שונים המפורטים בהתאם.
נווה פריצקי היא הדבר הבא בעולם חיי הלילה ואנו רואים זאת כבר היום, אם אתם רוצים להיות חלק מהדבר הבא ולמתג את עצמכם כאחד מן הברים, מסעדות ו/או מועדונים המובילים בישראל - אין מן הנמנע שתצטרכו להתחיל במלאכה כבר מהיום.
אמרתם חיי לילה תוססים - אמרתם נווה פריצקי
שילוב של ברים שכונותיים, מועדוני לילה, תשתיות ובנייני ענק הופכים את החוויה בנווה פריצקי לחוויה של מדינות כמו ניו-יורק, וגאס ומיאמי. בפעם הבאה שתשבו עם חברים ותשאלו את עצמכם לאן תצאו הפעם אנו מאמינים שהתשובה תראה לכם ברורה הרבה יותר.
אמרתם חיי לילה תוססים, אין לנו ספק שאמרתם נווה פריצקי. רק אל תשכחו, אם שותים לא נוהגים - שיהיה לכם סופ"ש נעים!
הכתבה נכתבה ופורסמה כחלק מתחרות קידום אתרים בגוגל לפרויקט עיר דמיוני. הכתבה נכתבה ע"י וובס מומחים בקידום אתרים אורגני.

תאריך:  13/09/2022   |   עודכן:  13/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il