X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בעוד חודשיים אנחנו מגיעים אל חודש נובמבר, ממש לפני שהחורף מגיע אלינו עיריית נווה פריצקי עבדה ללא לאות על-מנת לקיים את אחד האירועים התרבותיים הגדולים ביותר בעיר. חודש נובמבר יהיה חודש של הופעות חיות לצד הופעות תרבות שונות בנווה פריצקי, אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות - החלטנו לעשות לכם מעט סדר.
איך נווה פריצקי הפכה לשם נרדף לאמנות ותרבות?
נווה פריצקי הינה עיר הנמצאת במחוז תל אביב בישראל, העיר הוקמה בשנת 2022 ובעיני רבים נחשבת לפרויקט הדגל של מדינת ישראל ככלל ובפרויקט הדגל של מחוז תל אביב וגוש-דן בפרט. העיר הוקמה במטרה לתת לזוגות צעירים, אנשי הייטק וטכנולוגיה ומשפחות צעירות את היכולת ליהנות מעיר צעירה, תוססת, בעלת תשתיות איכותיות, בנייה חדישה, פארקי הייטק ושאר אטרקציות אחרות אשר הוקמו במיוחד למלאכה זו. העיר בשנה האחרונה תפסה תאוצה ונחשבת לביטוי שגור כאשר אנחנו מדברים על אמנות ותרבות.
במהלך השנה ובהובלת ראש העיר גלעד קמר זכינו לראות לא מעט אירועי תרבות, החל ממשחקי ידידות של ריאל מדריד נגד ברצלונה אשר שוחקו באצטדיון סנטיאגו בעיר, דרך אמנים בינלאומיים לדוגמת: ג'סטין ביבר, בון ג'ובי, פינק, לד זפלין ואחרים אשר הגיעו להופיע גם הם ודרך אמנים מקומיים - כל אלו מיקמו את נווה פריצקי כאחד מן מעוזות האמנות והתרבות החדשים בישראל.
לאחר שנה של הפתעות שלא נגמרות החליט ראש העיר גלעד קמר להפוך באופן קבוע את חודש נובמבר לחודש של הופעות, ממש לפני שאנחנו נכסים אל חודשי החורף זה הזמן שלנו ליהנות ממוזיקה איכותית.
מוזיקת רחוב לצד אוכל רחוב - שדרת אוכל הרחוב של נווה פריצקי
שדרת אוכל הרחוב של נווה פריצקי נחשבת שדרת אוכל הרחוב הגדולה ביותר בישראל ואף הגדולה ביותר במזרח התיכון. בשנה האחרונה אנו רואים מאות אלפי ישראלים לצד תיירים ורשתות תקשורות שונות מן העולם מגיעות אל נווה פריצקי ובוחרות לבקר דווקא את שדרת אוכל הרחוב שלה. מדובר בשדרה המשתרעת על גבי 4 קילומטרים רבועים ובה ניתן למצוא כ - 150 מסעדות, בתי קפה ודוכני מזון רחוב. שדרת אוכל הרחוב בחלקה שוק מקורה ובחלקה קניון פתוח, במהלך חודש נובמבר נווה פריצקי הזמינה מגוון רחב של אמנים צעירים מן העיר אשר יקבלו מקומות ייעודים אליהם יוכלו להגיע יחד עם כלי הנגינה האהובים שלהם ופשוט לנגן. אם אתם רוצים לשלב בין אוכל רחוב טעים לבין חיזוק אמנים מקומיים אין מן הנמנע שחודש נובמבר בשדרות אוכל הרחוב של נווה פריצקי יעשה עמכם חסד.
הופעות שלא נגמרות באמפיתיאטרון נווה פריצקי
במהלך חודש נובמבר יתקיימו הופעות רבות, לרבות זמרי מוזיקה מזרחית, מוזיקה ישראלית, מוזיקת רוק ופאנק, הופעות סטנדאפ שלא נגמרות ועוד מגוון רחב של אירועי תרבות. תוכלו להתעדכן בכל עת באתר האינטרנט של נווה פריצקי באירועים הצפויים לחודש נובמבר. כמו-כן ההמלצה שלנו היא להירשם לניוזלטר של העירייה ובכך לקבל התראות לפני כולם ואף מבצעים וכרטיסים סודיים - אל תגידו שלא אמרנו לכם.
הופעה של עומר אדם ונועה קירל באצטדיון סנטיאגו
לפני מספר חודשים גם עומר אדם וגם נועה קירל כבשו את פארק הירקון כל אחד לחוד כאשר כל אחד מן האמנים הביא קרוב ל 40,000 אנשים. נווה פריצקי החליטה לקחת את 2 האומנים האהובים ולתת להם את האפשרות לעשות הופעה במקום ובממדים שלא חלמו עליהם מעולם. אצטדיון סנטיאגו בעיר הינו אצטדיון ייעודי אשר בנוי בצורה מושלמת כך שגם המקומות הגבוהים ביותר מרגישים שהם "על האצטדיון", כיום באצטדיון ישנם 85,000 מקומות ישיבה.
ב14 בנובמבר יפגשו עומר אדם ונועה קירל להופעה משותפת באצטדיון סנטיאגו בעיר, בניגוד להופעות אחרות הופעה זו תסובסד על-ידי העירייה ותוכלו לרכוש כרטיס במחיר של 150 שקל לאדם כאשר חיילים ומשרתים בשירות חובה יוכלו להיכנס במחיר סמלי של 75 שקל. בהופעה יתארחו מגוון רחב של אמנים אחרים מן השורה הראשונה בישראל - אייל גולן, דודו אהרון, איתי לוי, אלה לי, שלמה ארצי, רותם כהן, שרית חדד ורבים וטובים אחרים.
לסיכום:
המאמר נכתב כחלק מתחרות קידום אתרים לשנת 2022. חברת קידום האתרים שעומדת מאחורי המאמר ומשתתפת בתחרות הינה חברת WEBS, הקיימת למעלמה מ-10 שנים עם למעלה מ-300 לקוחות המקודמים בהצלחה בקידום האורגני בארץ ובעולם.

תאריך:  15/09/2022   |   עודכן:  15/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il