X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

הבנק מהווה כגורם חשוב ומשמעותי בחיים של כולנו - גם אם רוב הזמן אנו מתכחשים לעובדה זו.. הבנק הוא זה אשר מסייע לנו לשמור ולנהל את הכספים שלנו כאנשים פרטיים ואם אנחנו בעלי עסקים, אז לבנק יש תפקיד חשוב גם בניהול העסק. כחלק מכך, התנהלות מושכלת ונבונה מול הבנק יכולה להקל על חיינו במידה רבה ובתחומים רבים ומגוונים. אז במקום הזה בדיוק יכולה לעלות השאלה איך ניתן לסגל את אותה ההתנהלות הנכונה? ולהלן מספר טיפים ישימים אשר יסייעו לכם בכך:
איך לפעול אם הבנק מחליט לצמצם את מסגרת האשראי?
ישנם מקרים בהם הבנק יכול להחליט לצמצם את מסגרת האשראי או אף לבטלה. במקרה שכזה יש לקבוע פגישה עם הבנק כאשר המטרה היא להציג את הנזקים שפעולה זו יכולה לגרום לכם - כאשר, אם יש לכם אסמכתאות אשר יכולות להעיד על אותם הנזקים, מומלץ להביא אותן לפגישה. כמובן, שיש להבין בצורה מעמיקה מהי הסיבה בגינה הבנק החליט על הצעד הזה ואם הסיבה היא בעקבות בעיה זמנית איתה אתם מתמודדים, כדאי לספק לבנק אישורים על כך שמדובר בבעיה זמנית ועל הפתרונות שאתם מיישמים על-מנת לפתור אותה.
איך להתנהל כאשר הבנק מסרב לפתוח חשבון?
אם פניתם לבנק בבקשה לפתוח חשבון ונתקלתם בסירוב, ההמלצה היא לקבוע פגישת ייעוץ אישית עם נציג מטעם הבנק. מטרת הפגישה היא כמובן לקבל פירוט של כל הסיבות בגינן הבנק מסרב לפתוח את החשבון. ברגע שתהיו מודעים לסיבות הסירוב תוכלו להציג טיעונים שונים לגבי כל אחת מהסיבות ובנוסף גם לנסות להגיע להסכמים ולהבנות על-מנת לקבל אישור לפתוח חשבון בתנאים מסוימים. אם הבנק מציג טיעונים שהם לא נכונים לגביכם יש להציג בפגישה אסמכתאות/ אישורים אשר תוכיח שהמסקנות המדוברות אליהן הגיע הבנק הן מוטעות.
מה לעשות אם הבנק מסרב לתת הלוואת משכנתא?
ישנן לא מעט סיבות בגינן הבנק יכול לסרב להעניק לכם הלוואת משכנתא ובין היתר: כאשר הבקשה היא לאחוז מימון גבוה, כאשר סכום הכסף המבוקש הינו גבוה, במקרים בהם יש לכם עבר "בעייתי" בהתנהלות עם הבנק, כאשר הנתונים שלכם לא מספיק טובים או כאשר הנתונים של הנכס אינם מקובלים על הבנק. במקרה שכזה ההמלצה היא קודם כל לקבוע פגישה עם נציג רלוונטי על-מנת להבין את סיבת הדחייה ולראות מה אתם יכולים לעשות בכדי להתגבר עליה - לדוגמה, למצוא דירה בעלות נמוכה יותר ולבקש הלוואה על סכום קטן יותר. פעולה נוספת בה כדאי לנקוט היא להכניס לתמונה יועץ משכנתאות חיצוני אשר ייצג אתכם מול הבנק ויסייע במציאת הפתרונות המתאימים. חשוב לזכור, שמעבר לעובדה שהבנק מקשה לעיתים על קבלת הלוואת המשכנתא הוא גם מציב תנאים לקבלת ההלוואה כמו: ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה למשכנתא.
כיצד לפעול במקרה של עמלות גבוהות? בנקים נוטים לחייב בעמלות עבור פעולות שונות אותן אנו מבצעים בחשבון - כאשר אותן העמלות יכולות להצטבר עם הזמן לסכומי כסף גבוהים. ראשית כל, חשוב להיות מודעים לאותן עמלות ולעקוב אחריהן - וכמובן, לבדוק איך אתם יכולים להתנהל בצורה אחרת על-מנת לחסוך בסכומי העמלות. מעבר לכך, כדאי לקבוע פגישה עם נציג מהבנק ולבדוק מה הוא יכול לעשות וכיצד הוא יכול ללכת לקראתכם על-מנת לצמצם את גובה העמלות (חשוב לציין שחלק גדול מהאוכלוסייה זכאים להנחות בגובה העמלות) - במקרים רבים תגלו שהפגישה הזאת יכולה להיות יעילה ולהשיג לכם תוצאות.

תאריך:  26/12/2022   |   עודכן:  26/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il