X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כולנו רוצים שהעסק שלנו יצליח ויחזיר את ההשקעה, אבל איך עושים את זה בהצלחה בעידן הרשתות החברתיות? כל התשובות לפניכם ואתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות כל מה שרציתם לדעת, אבל ממש לא העזתם לשאול (וחבל...)
עמוד פייסבוק כבר יש לכם?
הצעד הראשון בקידום העסק שלכם בפייסבוק הוא הקמת דף/עמוד עסקי. זה אולי נשמע בנאלי, אבל אם לא ביצעתם זאת עד היום - זה הזמן ויפה שעה אחת קודם. גם המחקרים מצדדים באופציה הזו. למשל, מחקר שנעשה בקרב משתמשי פייסבוק גילה שהם נכנסים לדף עסקי כלשהו לפחות פעם בשבוע. מבחינתכם מדובר בקהל יעד שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס אותו, במיוחד אם למתחרים שלכם כבר יש עמוד (ובטוח יש להם...)
מה לא לעשות?
אנחנו כמובן לא נפרט את הפעולות שעליכם לעשות כדי לפתוח דף עסקי בפייסבוק (תשאלו כל מי שכבר נמצא שם), אלא גם ניתן כמה דגשים:
1. נא לפרט כמה שיותר לגבי תחום המומחיות של העסק כדי שפייסבוק (והגולשים) יידעו בדיוק מי אתם, מה אתם מציעים ומה השירותים/מוצרים הייחודיים לכם
2. מאוד לא מומלץ לעשות קיצורי דרך ולכלול מידע עסקי בדף הפרטי. זה אולי חוסך לכם קצת זמן עבודה בפתיחת פרופיל חדש, אבל ממש שגוי מבחינה כלכלית. בנוסף, את הלקוחות שלכם ממש לא מעניין מה עשיתם עם הילדים בשבת וזה גם לא רלוונטי.
אז מה כן לעשות?
אחרי שאמרנו מה לא לעשות, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת:
1. לדף/עמוד הפייסבוק שלכם אין משמעות אלא אם יש בו פעילות שוטפת. הדרך הכי טובה היא לקבוע מראש ביומן העלאה של פוסט לפחות פעם בשבוע. ניתן גם לתזמן פוסטים מראש ולחסוך לעצמכם בלוקים יצירתיים.
2. היו פעילים בקבוצות רלוונטיות בצורה מכבדת. למשל, אם אתם יועצי תזונה כדאי שתהיו פעילים בקבוצות של דיאטות שונות או של שומרי משקל למיניהם. זו אולי עבודה, אבל קהל היעד שלכם נמצא שם וככל שתצברו שם כבעלי סמכא בתחום שלך - זה רק יועיל לעסק שלכם.
כבד לכם?
אנחנו יודעים שתחזוק דף/עמוד פייסבוק עסקי הוא עבודה במשרה מלאה, כך שתמיד עומדת בפניכם האופציה שקניית לייקים בפייסבוק
אנחנו מן הסתם לא ממליצים על זה באופן גורף, אלא רק במצבי קיצון. למשל, כשנגמרים לכם הרעיונות לכתיבה, כשאתם רוצים לשדר הצלחה מול המתחרים, כשהעמוד שלכם משווק מוצר/שירות חדש וכו'.
מכיוון שמדובר בפעולה שנחשבת לנשק יום הדין, מומלץ לפנות למומחים שמתמחים בתחום זה. עם זאת, כדאי שתגיעו מוכנים והנה כמה טיפים שיעזרו לכם:
1. בקניית לייקים לפייסבוק מומלץ לרכוש לייקים מהארץ, זאת כדי לשדר אמינות ללקוחות - מה שמגביר את הביטחון שלהם במותג שלכם ויאפשר להם לקנות מכם מוצר/שירות בלב שלם
2. בקניית לייקים לפייסבוק יש לפזר את הלייקים באופן שווה בין הפוסטים השונים. אין דבר יותר מלאכותי מפוסט שקיבל מספר רב של לייקים ואחריו פוסט נטול לייקים. זה מביך כמעט כמו לקבל לייק בודד על פוסט מאמא או מאבא ☹
3. קניית לייקים בפייסבוק מומלצת גם לעמודים חדשים שרוצים לשדר חוזק או במצבים נקודתיים (ראו פירוט לעיל) וגם באופן שוטף. לכן, אנו ממליצים על שיטת קידום זו במקביל לקידום התוכן האורגני אשר מתבצע עבור כל פוסט ופוסט שעולה לעמוד.
שיהיה בהצלחה☺)

תאריך:  27/12/2022   |   עודכן:  27/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il