X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

נכס דיגיטלי בעצם יכול להיות כל דבר בעצם, בגלל שהוא כל כך פשוט וממש לא משהו שהוא פיזי. הנכס הדיגיטלי הכי נפוץ אשר קיים בעולם הוא בעצם אתר אינטרנט שהדומיין שלו כמובן שייך לכם והוא יושב בתוך האחסון שלכם. מעבר לזה אפשר כמובן להשכיר כמה אתרים ולנצל אותם כדי להרוויח את מיטב ההשקעה ולקבל הכנסה שהיא פסיבית. מפה אפשר ללכת לכיוונים שונים כמו של הרשתות החברתיות מכל הסוגים אשר קיימים שבהם השליטה מהבחינה של התנועה היא באמת נכס מדהים. כאמור זה חלקים או עסקים שהם לגמרי שלמים, חלק מהם מגיעים יחד עם סיסטם שהוא מובנה וחלק בלי כלום ורק יחד עם תנועה או יחד עם קשרים או בעלי ידע מסוים.
הכנסה פסיבית
אחד המושגים הכי פופולריים בכל תחום ההשקעות בנכסים הדיגיטלי נקרא בעצם "הכנסה פסיבית", זה החלום של הרבה מאוד אנשים, אבל בעיקר כאלה אשר מכרו להם את החלום הזה ואנחנו אסביר. השקעה דיגיטלית ב2023 אכן יכול לגרום להכנסה פסיבית. הכנסה פסיבית זאת בעצם הכנסה אשר מגיעה אל הכיס שלנו מבלי שאנחנו נעשה משהו בעצמנו, כלום. האם זה באמת קיים? התשובה הקצרה המאוד והפשוטה היא שכמובן שזה קיים! לדוגמה אם אתם תכתבו ספר ואז אתם תקבלו כספים מהתמלוגים, או שאתם תקנו מגרש ואתם תתנו לחברה של ניהול לנהל אותו בכל הזמן הזה שאתם נופשים לכם לאורך חצי שנה באיזה אי-אקזוטי יחד עם עצמאות כלכלית שופעת ואתם תקבלו כסף משכירות. תבנו אולי קורס אינטרנטי, תבנו לבד או בעזרת מישהו אשר מתמחה במשפכים שיווקיים שכל המכירות בעצם נכנסות אונליין וככה אתם תרוויחו כסף פסיבי.
איך משקיעים ?
משהו חשוב מאוד לגביי כל החברות האלה אשר מחפשות את הכסף שלכם בשביל ההשקעה הפסיבית, רובם המוחלט נסגר בעצם לאחר תקופה שהיא לרוב יותר קצרה מההחזר של ההשקעה שלכם או שהן בכלל לא מביאות שום תוצאות. אנחנו כרגע נתייחס לכל החברות אשר באמת מקצועיות והן יודעות לצורך העניין לקדם כל מיני אתרים ובכללי לעשות את זה למספר אתרים, בשלב מסיים הם בעצם מגיעות למצב שיש להם סיסטם מנופח מאוד של שירות, שיווק, אדמינסטרציה וגם הרבה מאוד מכירות אשר מלוות יחד עם כאב ראש, הרווח החודשי יורד עד שהוא נשחק לגמרי ולפעמים לא מנכסים אלא את כל מה כל המסביב. בשלב הזה יש את האפשרות הזאת שהבעלים בהחלטה עסקית שהיא מאוד נכונה סוגר את העסק, והמשקיע בעצם נשאר במקרה הטוב יחד עם אתר שאין לו ממש מושג קלוש מה באמת לעשות איתו ולרוב זה עבד מאוד טוב פשוט בגלל היתרון שיש לגודל של הידע או לקשרים של החברה אשר לא מתאפשר לבד.
רוצים לשמוע עוד על השקעות דיגיטליות? כנסו לאתר Droppa דרופא
הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.

תאריך:  28/12/2022   |   עודכן:  28/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il