X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עלויות הפרסום בכל עסק הן גבוהות מאוד אך מעטים הם העסקים שיכולים להתקיים ללא שיווק בכלל.
המרוויחה הכי גדולה מהצורך הזה של כל בעל עסק בלקוחות חדשים היא ענקית הפרסום, גוגל, שהינה פלטפורמת הפרסום הגדולה ביותר בעולם, במיוחד בעולמות החיפוש.
אך, כיצד ניתן להוריד את העלויות ולשמור על תקציב פרסום שפוי בעולם רווי תחרות? כיצד בעל עסק יכול לפרסם בגוגל בסביבה סופר תחרותית (עריכת דין, רפואה פרטית או לקיחת הלוואה וכו') מבלי לפשוט את הרגל?
מהו תחום תחרותי בגוגל?
תחום תחרותי בגוגל הוא תחום שיש בו הרבה מאוד מפרסמים וגוגל נותן למילים באותו תחום ציון גבוה במדד התחרותיות שהוא מפרסם בכלי מילות המפתח (קיימים 3 ציונים: נמוך, בינוני וגבוה). בדרך כלל זה משקף מדד של 70 ומעלה מתוך 100.
מה המשמעות של התחרות עבורך?
תחום תחרותי מתבטא בעיקר בעלות גבוהה מאוד לקליק. כלומר הוצאה כבדה על בית העסק. בישראל ניתן לומר כי סכום של מעל 10 שקל לקליק נחשב גבוה יחסית בהשוואה למפרסמים אחרים בתחומים אחרים, ללא תחרות, שיכולים לשלם אפילו פחות משקל לקליק.
מפרסם בשוק תחרותי חייב להקפיד מספר כללים על-מנת לשרוד את התחרות:
א. מודעה איכותית- על-מנת למנוע קליקים מיותרים, ההצעה במודעה חייבת להיות ברורה, משכנעת ומנוסחת היטב .
כמו-כן חשוב שהמודעה תהיה מסננת חכמה ללקוחות שלא נמצאים עדיין בשלב מתקדם לכיוון רכישה. נניח כל האנשים שמחפשים פתרונות כלליים אבל עוד נמצאים בשלב המחקר הראשוני - כרגע לא רלוונטיים לנו.
ב. יצירת בידול חזק- חשוב מאוד שגולשים יבינו את היתרון היחסי של המפרסם הספציפי מול המתחרים. אנחנו רוצים רק את הגולשים שמחפשים את היתרונות שלנו או השירות שאנחנו יכולים להציע ושאין למתחרים.
ג. דף נחיתה ממיר פגז - אין פה פשרות. אי-אפשר לשרוד סביבה תחרותית עם דף נחיתה שממיר רק ב-2%-1%.
על-מנת לשפר את אחוזי ההמרה בדף הנחיתה מומלץ להשתמש בכלים משפרי המרה כמו 1. פופ אפ לפני נטישה.
2. תוספי לחיצה ליצירת קשר בטלפון או וואטסאפ
3. סרטוני וידאו איכותיים ומושקעים.
4. טקסטים של עדויות של לקוחות מרוצים.
5. דף נחיתה מהיר טעינה.
ד. מערך שירות לקוחות איכותי ומהיר - בשווקים תחרותיים, מהירות היא מילת המפתח. באחד הלקוחות שלנו בתחום שכפול מפתחות לרכב, למדו היטב כי מענה לאחר 10 דקות להשארת פרטים אינו טוב מספיק והלקוח כבר מצא ספק אחר. לכן פרט לאמצעים השיווקיים שמעודדים את הלקוח לבצע את הפעולה הרצויה לנו, אנחנו נפעיל אוטומציות אוטומטיות שמסנכרנות את מערכת ה- CRM שלנו בכמה שניות עם איש מערך השירות שלנו.
מהן האפשרויות הקיימות להוזיל עלויות בממשק גוגל?
יש כמה וכמה אפשרויות בממשק הפרסומי לעשות דברים קצת אחרת על-מנת להוזיל עלויות ולא להשתתף ב-AUCTION, המכירה הפומבית היקרה ביותר.
הנה הצעות שלנו:
1. שימוש במילות חיפוש עם זנב ארוך יותר. נניח במקום עו"ד תעבורה נשתמש בביטוי חיפוש עם 4-5 מילים כמו "עורך דין לביטול שלילת נהיגה" או "ייצוג משפטי בעבירת תנועה". ידוע בקרב כל מומחה פרסום בגוגל כי ככל שהחיפוש יותר רלוונטי, כך אחוז ההמרה יהיה גבוה יותר.
2. שימוש בכלי המודעות הדינמיות של גוגל בו ניתן למערכת הפרסום מספר אפשרויות לכותרות מודעה פלוס תיאור ארוך ומפורט והמערכת תידע לשפר את הביצועים לפי הקורלציה הטובה ביותר.
3. העברת המושכות לגוגל בצורה מלאה ושימוש במודעה מסוגDSA שהיא מודעה הנכתבת לפי התוכן של העמוד אליו נשלח הגולש + התחשבות בשאילתה שהוא ביצע.
4. שימוש במילים זולות יותר, עם צורת התאמה רחבה יותר יכולה לשפר לכם את העלות לרכישה אם מותקנת אצלכם המרה בצורה נכונה ומדויקת וכמות ההופעות שלה בחודש היא רבה. מעל עשרות פעמים.
5. שימוש בסוגי קמפיינים שונים ולא רק חיפוש. הידעתם שאם אתם משתמשים בקמפיין פרפורמנס מקס, אתם יכולים להוזיל את העלות בחיפוש בצורה משמעותית כי המערכת מסתכלת על הנושאים ולא רק על המילים הנבחרות בצורה המדויקת שלהם?
6. אופטימיזציה של מיקומים. יש פערים של עשרות אחוזים בתשלום על מיקום המודעה במדרג של 1 לעומת מקום 4 בתוצאות. האם תמיד משתלם להופיע בראש? בהחלט לא. יש יתרונות לכאן ולכאן.
לסיכום יש עשרות דרכים לשפר את הביצועים שלכם בגוגל. זה מצריך זמן יקר, הקצאת משאבים ובחינת מגוון פתרונות שונים אך לאחר שמשלבים את כל המאמצים הללו יחדיו, אנחנו בטומהוק שיווק, סוכנות פרסום פרטנר של גוגל, יודעים לתת גם תוצאות משופרות. מוזמנים לחפש אותנו בגוגל 😀

תאריך:  10/01/2023   |   עודכן:  10/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il