X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ניסיון ביהלום היא שיטת ניסור בטון הטובה ביותר. השימוש בניסור הוא כפי שאתם שומעים - באמצעות יהלום. למה דווקא יהלום? יהלום הוא החומר הטבעי החזק ביותר. השימוש הוא באמצעות מסור המצופה ביהלומים סינתטיים. המבנה המולקולרי של היהלום הוא דחוס, הצפיפות שלו גדולה. גבישים קטנים עוזרים לנו להגיע לתוצאות הרצויות ואף עמידים יותר בפני חומרים קשים כמו בטון. גבישי יהלום גדולים יכולים לסייע לנו בחיתוך חומרים רכים יותר. היתרון הנוסף של שימוש ביהלום הוא עמידות בפני חום. יש חברות המשתמשות באבקת יהלום, ולאו-דווקא חלקיקי יהלום.
איך בוחרים קבלן ניסור בטון?
עבודות ניסור ביהלום הן עבודות מורכבות המחייבות אותנו להיעזר בשירותי קבלן ניסור בטון. עבודות הניסור פופולריות בתהליכי בניית שלד הבניין, במהלך שיפוצים או כאשר אנו נדרשים להגיע לתשתיות הבית מסיבה כזאת או אחרת. לפניכם כל המידע לפני בחירת קבלן ניסור בטון: משמעות, תהליך ומחיר.
תהליך ניסור ביהלום
מכיוון שמדובר על ניסור עוצמתי, התהליך מאוד מסוכן. כמעט בכל המקרים ביצוע המלאכה תהיה מרחוק. ניתן להפעיל את המסור בשלט רחוק לאחר הצבת המסור במסלול הרצוי. ככה ניתן לשמור על בטיחות מקסימלית ולהגיע לתוצאות גבוהות. במקרים בהם לא ניתן יהיה לבצע את המלאכה מרחוק יש להצטייד בכל אביזרי המיגון הנדרשים על-פי התקנות הכתובות בחוק. טרם תהליך הניסור יש לבצע תכנון קודם אשר בוחן את כל המכשולים הצפויים בתהליך, כמו תשתיות חשמל, מים וגז. יש לקחת מידות מדויקות של הפתחים ורק לאחר מכן להתחיל במלאכת הניסור.
מתי ניתן לבצע ניסור בטון?
למעשה ניתן לבחור בניסור בטון בכל עת, אך הזמנים הפופולריים ביותר הם בזמן עבודות אינסטלציה או בתהליך בניית השלד. כמעט כל עבודות אינסטלציה דורשת קידוח או ניסור בטון (בהמשך נסביר על ההבדלים). בזמן בו אנחנו צריכים להגיע לתשתיות הבית, בין אם מדובר על חשמל, מים או גז יהיה עלינו להשתמש בניסור בטון כדי לפגוע במינימום בבטון.
הפעם השנייה בה נעזר בעבודות ניסור הן בשלב שלד המבנה. יש לנסר בטון כדי להתאים את המבנה ביחס למטרה הסופית, בין אם מדובר על עבודות ניסור ביהלום לצורך תשתיות או כאשר מדובר על עבודות ניסור ליצירת פתחים. ניתן לייצר פתחים מבעוד מועד באמצעות יציקת בטון בצורה מסוימת, אך כאשר יש שינויים נדרש להיעזר בקבלן ניסור בטון.
ניסור בטון מחיר
כמה עולה לנסר בטון? המחיר משתנה בהתאם לעובי קיר בטון, בהתאם למורכבות העבודה (אם יש תשתיות או הגבלה כלשהי) ובהתאם לכמות המטרים הכללים בהם אנחנו מבצעים עבודות ניסור. ככל שעבודות הניסור מתפרשות על שטח גדול יותר כך המחיר למטר יורד. המחיר נקבע לפי עובי בטון, סך גודל החיתוך, צול ומורכבות. המחירים מתחילים מכמה מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים. בטון בעובי של 10 ס"מ ועד חמישה מטרים יעלה לכם כ-350 עד 600 ש"ח. כאשר מדובר על בטון בעובי העולה על 40 ס"מ המחיר יהיה החל מכ-750 ש"ח וכן הלאה.
בטון קאט - בחירת חברה מקצועית
כאשר אתם מחפשים קבלן ניסור בטון עליכם להסתכל על מספר היבטים בבחירת החברה: מחיר, אחריות ואיכות עבודה. חברת בטון קאט הינה חברה בעלת מוניטין של מעל 15 שנה ומספר רב של פרויקטים פרטיים וציבוריים. החברה דוגלת בשקיפות מלאה מול הלקוח, מחירים נוחים ביחס למתחרים ושומרת על עבודות ניקיונות. בראש ובראשונה החברה שמה לפניה דגש אחד עיקרי המייחד אותה מחברות אחרות - בטיחות.

תאריך:  18/01/2023   |   עודכן:  18/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il