X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לבחור את האיפור המושלם, זו לא משימה עם דרך אחת. הרי בכל זמן ישנם טרנדים לוהטים, שהם המילה האחרונה. אבל גם מעבר לטרנדים, יש טכניקות איפור שיכולות לחולל נפלאות, בכל יום, בכל מצב. בשורות הבאות תדעי איך לבחור איפור מושלם לרגעים המתאימים. תיראי כמו לאחר איפור מקצועי ואם הנושא מעניין אותך, תוכלי ללכת לשלב הבא. הצטרפי לתחום האיפור בבית ספר מקצועי. הביקוש כיום למאפרות מנוסות שובר שיאים ואם זה מעניין אותך, תוכלי להיכנס לתחום יצירתי של האיפור המקצועי. מקצוע אסתטי ומרגש שתמיד יש בו מה לחדש.
האיפור ליום יום
אחד הטרנדים הכי חשובים באיפור כעכשווי הינו הימנעות ממראה מאופר יתר על המידה ולעבור לאיפור טבעי יותר. הכיוון כיום הוא איפור עדין, מדויק אך גם אפקטיבי. אין ספק שיש הזדמנויות נהדרות לטובת איפור ערב מושקע, אבל הבסיס הוא היום יומי. הבסיס הוא להגיע לאיפור עם גבות מדויקות, שנראות מושלם ורק צריך להוסיף את הטאץ'. כמה נגיעות לחיזוק קווי המתאר של הגבות, מעט אייליינר (בלי להגזים!) והשיפור למראה העיניים ניכר מיד. איפור יומיומי ממשיך עם שפתון בגוון ניטרלי או בצבע העור. הפלוס הנוסף הוא שאיפור כזה יתאים כמעט לכל סוג של בגדים שאת נוהגת ללבוש.
האיפור הנכון לעבודה ולמשרד
ברגע שתלמדי איפור מקצועי, תוכלי לגלות כיוונים חדשים ומעניינים יותר של איפור ליום עבודה. אבל כבר כעת נוכל לספר לך על כמה שיטות להיראות נהדר בעבודה ובמשרד. במשרד, תרצי מראה קצת יותר מלוטש ולא יום יומי מדי. הבסיס לאיפור הוא לשמור על הלחות גם כאשר במשרד ישנו מיזוג חזק. קרם לחות מהווה בסיס. לאחר מכן השתמשי במייקאפ שנועד לכסות את פגמי העור או לעדן את הלוק שלך. באמצעות קונסילר או שימוש בצלליות, תוכלי להיראות במיטבך, גם אם את מרגישה עייפה. זו הדרך להעלים את השקיות או העיגולים השחורים מתחת לעיניים, אפילו אם את אם לילדים קטנים שמקימים אותך בלילה או שאת בליינית, וחסרות לך שעות שינה. גווני השפתון למשרד יכולים להיות קצת יותר דרמטיים לעומת האיפור ליום יום. התאימי את השפתון ללבוש המשרדי, תיראי טוב ותרגישי טוב. אם את אשת עסקים, הקפידי על איפור מלוטש ומקצועי. גוון נאה שמוסיף חיים אבל לא מבקש לסובב ראשים.
האיפור למסיבות ואיפור ערב
כשאת מוזמנת למסיבה או לאירוע אחר שבו את רוצה להיראות מיליון דולר, שימוש במסקרות יכול לחולל נפלאות. את הרי רוצה להתגאות במראה מושקע, להיראות נהדר אבל לא מתאמצת מדי. אבל האמת היא שבאירועים מיוחדים, אלה בדיוק הרגעים שאפשר טיפ טיפ להגזים. לא צריך לפחד מכך שאיפור ערב יעשה אותך מאופרת מדי. אלה בדיוק האירועים שנבראו לשם כך. באירועים ולאיפור ערב, כדאי לשלב את השיק של הטרנדים האחרונים. לדוגמה, איפור בגווני פסטל מעניינים שמושכים את העין. גם שילובי גוונים הולך היום חזק מאוד, ואפשר להוסיף קצת נגיעות בגוון מט (כלומר, פחות מבריק).
האיפור לדייט הלוהט
לקראת יציאה לפגישה רומנטית, או דייט לוהט, האיפור יכול להשיג כמה מטרות. את יכולה לבחור בסגנון סקסי ונשי, או לחלופין סגנון שנועד להקסים ולשדר את המראה המתוק. למראה סקסי, אין כמו להתחיל עם שפתון אדום שמקנה מראה של שפתיים מלאות וחושניות. איפור עיניים בסגנון מעושן הולך עם זה נהדר. אם את רוצה סגנון פחות סקסי, מייק אפ מהסוג הרגיל יכול להוות בסיס מוצלח. בחרי שפתון מעודן שתואם את בגדי הערב ובמיוחד התרחקי ממראה מתאמץ מדי.

תאריך:  18/01/2023   |   עודכן:  18/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il