X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

רכשתם אוכל לכלבים ברמה גבוהה? השלב הבא יהיה לדעת איך לאחסן אותו כדי שישמור על טריותו. לצערנו בעלי כלבים לא באמת יודעים היכן לאחסן את האוכל על-מנת שלא ייהרס. בשלב מסוים תמצאו את עצמכם נאלצים לזרוק את האוכל, דבר שהיה ניתן למנוע אותו.
הכנו לכם מדריך שלם שיסביר לכם כיצד לשמור על האוכל שרכשתם. זה לא משנה אם השק הוא שק קטן או גדול, הפואנטה תהיה אותה הפואנטה. המטרה הסופית היא שתגיעו למצב בו האוכל יישאר טרי, ואתם לא תוציאו עוד כסף ללא שום הצדקה. הרי לרכוש אוכל לחיות דרך חנות חיות זה לא תמיד עניין זול במיוחד.
תחפשו מקום מוצל וקריר
את האוכל יהיה עליכם לשמור במקום מוצל וקריר, כזה שלא יהרוס אותו. מהסיבה הזאת יש כאלה שמאחסנים את האוכל בארונות סגורים אליהם השמש לא יכולה לחדור. עם זאת אינכם מחויבים לשמור את האוכל בתוך ארון, לא כולם ירצו לעשות זאת. אוכל לכלבים ניתן לאחסן גם במקום פתוח, אך תדאגו שהשמש לא מגיעה אליו. תוכלו למצוא כל מיני מקומות נסתרים, בהם יהיה לכם הכי נוח לשמור על האוכל. כמובן שבכל בית המציאות היא אחרת, מרחב האפשרויות ישתנה בין הבית שלכם לבית אחר. מקום מוצל וקריר תמיד אפשר למצוא, לא מדובר על דבר מסובך.
תדאגו שהכלב לא יגיע
זה אולי נראה לכם מובן מאליו, אך יש כאלה ששוכחים כי חוש הריח של הכלב מפותח מאוד. אם תאחסנו את האוכל במקום נגיש, הכלב עלול למצוא אותו תוך זמן קצר. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לחפש מקום שאליו הכלב לא יהיה מסוגל להגיע. ברגע שהמקום יהיה לא נגיש לכלב, האוכל יישמר כפי שהוא ללא שום בעיה. בו בזמן אם הכלב מגיע למקום מסוים, תמיד חשוב להרחיק את האוכל עוד יותר. תזכרו כי כלבים יכולים להיות יצירתיים מאוד כאשר זה נוגע לאוכל שבו הם מעוניינים ואותו הם רוצים לאכול. ישנם מקומות רבים בבית שיהיו מחוץ לתחום של הכלב, לא אמורה להיות בעיה בהקשר הזה.
השתדלו לסגור את האוכל היטב
סיימתם למזוג לכלב את המנה שלו אל תוך הצלחת? המשימה הבאה שלכם תהיה לדאוג לסגור את האוכל בצורה הרמטית לגמרי. כיום המון חברות שמוכרות אוכל לכלבים דואגות למכור שקיות שנסגרות בקלות. עם זאת אל תשימו את האחריות על הכתפיים של החברה ממנה תרכשו את האוכל. הביאו את עצמכם למצב בו תוכלו לסגור בעצמכם את האוכל בצורה הרמטית. בין אם תעשו זאת באמצעות שקיות אטומות או על-ידי שימוש בקופסאות. אם האוכל של הכלב לא יהיה סגור כמו שצריך זה רק עניין של זמן עד שהוא יתייבש.

תאריך:  08/02/2023   |   עודכן:  08/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il