X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ברחבי הארץ ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים המיועדים לציבור הרחב. אך מה עושים חרדים שמעוניינים לנפוש על-פי אמונתם? לא בטוח שהצימרים הקיימים יספקו להם את המענה הנדרש. כמעט מכל היבט שנבחן יהיה ניתן למצוא בעייתיות שלא מתכתבת עם אורח החיים החרדי. האם זה אומר שחרדים אינם יכולים לנפוש כמו החילוניים? כמובן שהם יכולים, רק יהיה עליהם לחפש צימרים ייעודיים להם. צימרים מותאמים לאוכלוסייה החרדית הם צימרים שמעניקים חווית אירוח קצת אחרת. כזאת שמתאימה להשקפת עולם ולאמונתם של החרדים מהדברים הגדולים עד הדברים הקטנים. השאיפה תהיה בסופו של יום להקנות לציבור החרדי אופציה לנופש ללא פשרות.
חופשה מושלמת לחרדים בצימרים מפנקים
בשורה התחתונה צימרים לחרדים הם כאלה שמטרתם להעניק חופשה מושלמת. אם חרדי ילך לנפוש בצימר רגיל הוא עלול למצוא את עצמו מוותר על דברים רבים. כאן ברגע שמגיעים לצימר ייעודי יהיה אפשר לדעת כי פשרות לא אמורות להיות חלק משיקול הדעת. מבחינתכם תוכלו לדעת כי החופשה שלכם תהיה בדיוק כמו שחלמתם שהיא תהיה. הצימר יהיה בנוי כך שתוכלו להגיע אליו וליהנות ממה שהוא מציע. מבחינתכם החופשה עצמה החוויה תהיה בדיוק אותה החוויה כמו בכל צימר רגיל בו יצא לכם לבקר. זה שאתם מחפשים צימרים מותאמים לאוכלוסייה החרדית זה לא אומר שתמצאו את עצמכם מוותרים.
מה מיוחד בצימר המיועד לציבור החרדי?
למראית עין מבחינה חיצונית צימר המיועדים לחרדים נראים כמו כל צימר אחר. אך מה שמיוחד בהם זה כל ההתאמות שנעשו בתוך הצימר עצמו עבור הציבור החרדי. המטרה היא שהחרדים יוכלו ליהנות מהחופשה ולבצע את כל מה שהם רוצים ומעוניינים לעשות. המתקנים בתוך הצימר יהיו כאלה שיאפשרו לחרדים ליהנות מהחופשה עד תום. בו בזמן המתקנים יהיו כאלה שמיועדים גם לשימוש בשבת בהתאם לחשיבות שמירת המסורת. כמו שאתם מבינים השאיפה תהיה כי מי שיצא לחופשה לא ירגיש כי הוא מפספס דבר. הצימרים עצמם יהיו כאלה שמיועדים גם למשפחות מרובות ילדים שרוצות לנפוש יחד באותו מתחם.
היכן ניתן למצוא צימרים שמיועד לציבור החרדי?
צימרים לציבור החרדי פרוסים בכל הארץ, כמעט בכל עיר תוכלו למצוא אותם. אך כמובן שאת מירב הצימרים תמצאו בערים חרדיות או כאלה שיש להן זיקה חרדית. חרדים שיוצאים לבלות מעדיפים לעשות זאת בעיר קודש בה יהיה ניתן לבקר במקומות מיוחדים. עם זאת אל תיתנו לענייניים הללו להגביל אתכם, הפריסה תהיה יחסית נרחבת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את העיר בה תרצו לנפוש עם המשפחה. מיד לאחר מכן תוכלו לקבל רשימה של צימרים שמיועדים לחרדים שמחכים רק לכם. לאחר שתסגרו את הצימר יהיה ניתן לתכנן את החופשה הקרובה.
איך מוצאים בקלות נופש לחרדים?
דירות נופש לחרדים יהיו שונים בהשוואה לדירות נופש בכל מיני אזורים שונים בארץ. עם זאת זה לא אומר שיהיה עליכם לחפש זמן רב עד המקום המושלם לנפוש בו. באתר כוכב הנופש תוכלו למצוא מגוון רחב של צימרים המיועדים לחרדים. הרשימה היא רשימה מלאה של כל האופציות שנמצאות על הפרק. כל מה שנדרש מכם לעשות זה רק לבחור את הצימר שעונה על הציפיות שלכם. מעולם לא היה קל יותר לבחור את הצימר הבא בו תעבירו את החופשה הקרובה. כמובן שתוכלו להזין את כל העדפות הקיימות כדי לעשות את הבחירה המושלמת לכם באופן אישי.

תאריך:  27/02/2023   |   עודכן:  27/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il