X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כשמנהלים בית עסק, לא משנה באיזה תחום, יש חשיבות רבה לניהול קשרי לקוחות, מכירות ושיווק בצורה נוחה. מדובר בדרך שתאפשר לכם לעקוב אחר הנתונים השונים הנדרשים לכם במהלך עבודת היומיום ובטווח הארוך. לצורך כך נוצרו מערכות CRM שהפכו את העבודה ליעילה ופרודוקטיבית במיוחד. אם בעבר המערכת הייתה קיימת רק באנגלית, כיום ניתן לעשות התאמה שלה לשפה העברית, ולהשתמש בה בעסקים שלכם. קראו על כך עוד במאמר שלפניכם.
מהי מערכת CRM?
מערכת CRM היא תוכנה שעסקים שונים משתמשים בה כדי לנהל לקוחות ולידים. מערכת CRM מאחסנת שלל נתונים, ביניהם פרטי קשר, היסטוריית רכישות, עסקות בתהליך, תיעוד אינטראקציות עם העסק ועוד. מערכת זו יכולה לעזור לעסקים לשפר את קשרי הלקוחות על-ידי תצוגה מלאה של כל לקוח, הפרטים והצרכים שלו. כך ניתן לספק שירות לקוחות טוב יותר, להתאים אישית את השיח עם הלקוחות ולזהות הזדמנויות למכירה של מוצרים ושירותים שונים. מערכת זו גם מאפשרת לרכז נתוני מכירות ושיווק ולהציגם בצורה נוחה לצורך ניתוח, דו״חות והסקת מסקנות לעתיד.
מהי הייחודיות של מערכת CRM בעברית?
כשאתם ניגשים אל ניהול העסק שלכם, קשרי הלקוחות ונתוני מכירות- חשוב שכל העובדים וכל המחלקות הרלוונטיות יהיו בעלי גישה למערכת הניהול. מערכת ניהול בעברית תוכל לעזור לשלל המשתמשים לצפות בנתונים השונים ולנהל את עבודתם בצורה נוחה ובשפת האם שלהם. דבר זה גם עוזר מאוד כאשר המוצרים והשירותים שאתם מציעים הם בעברית, והלקוחות עצמם ישראלים- כך המערכת באנגלית לא מעוותת את השמות והתיאורים השונים. בנוסף, מערכת CRM בעברית מאפשרת התאמה מדויקת של המערכת לצרכים שלכם ושל בית העסק שלכם.
למה כדאי להשתמש במערכת CRM בעברית?
מערכת זו בשפה העברית תקל על שלל העובדים שבחברה לנהל ולייעל את העבודה שלהם. זה יחסוך להם זמן מאחר שזה יהיה להם טבעי יותר להתנהל עם מערכת בשפת אותה הם מכירים היטב. כשהעבודה יעילה יותר- כך גם המכירות גבוהות יותר, קהל הלקוחות גדל ובעקבות כך גם הרווחים.
האם ניתן להשתמש במערכת CRM בעברית לעסק שלי?
מערכת CRM בעברית יכולה להתאים למגוון רחב של בתי עסק. בין אם מדובר על חנויות שמוכרות מוצרים מסוימים, מסעדות, מלונות או קליניקות מקצועיות - כולם יכולים להתייעל באמצעות מערכת זו. אם אתם מחפשים חברה שתתאים לכם מערכת CRM אישית בעברית - אתם מוזמנים לפנות אל Sbitsoft- חברה איכותית שמתמחה במיתוג, שיווק וניהול של בתי עסק שונים.

תאריך:  20/03/2023   |   עודכן:  20/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il