X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

תופעה נפוצה ביותר שגורמת לפגיעה באיכות החיים היא יובש בעיניים. הרפואה המערבית המתקדמת של ימינו אומנם מציעה פתרונות יעילים מאוד לטיפול בבעיה, אך עדיין כדאי להכיר אפשרות נוספת שניתן לשלב - רפואה סינית למחלות עיניים. מהי תופעת עיניים יבשות? ממה היא נגרמת? האם הדבר מסוכן? וכיצד רפואה סינית למחלות עיניים יכולה לעזור? כל התשובות לפניכם.
יובש בעיניים - במה מדובר?
עיניים יבשות הינה הגדרה כללית שנועדה לתאר בעיות של חוסר (כמות או איכות) בנוזל הדמעות. כאשר קיים חוסר שכזה, פני העין אינן לחות מספיק, מה שגורם למגוון תסמינים מעיקים ביותר שלא ניתן להתעלם מהם. התסמינים של יובש בעיניים כוללים תחושות גירוד או צריבה בעיניים, עיניים אדומות, תחושה של גרגיר חול שאינו יוצא מהעין ועוד.
למרות התסמינים המגבילים ביותר, יובש בעיניים אינו נחשב למחלה והתופעה גם אינה יכולה להזיק לראייה כמו מחלות כגון גלאוקומה או ניוון רשתית. עם זאת, חשוב מאוד להגיע לבדיקה רפואית על-מנת שאכן ייקבע אבחון של עיניים יבשות ושהתסמינים אינם מרמזים על בעיה אחרת, שבה יש לטפל בדרכים אחרות לגמרי. למשל, זיהום חיידקי או ויראלי, גוף זר שחדר לעין ועוד.
עיניים יבשות - מה גורם לזה?
יובש בעיניים עלול להופיע מסיבות כמו גנטיקה של המטופל, גיל מבוגר, עישון, ישיבה ממושבת מול מסכים, חשיפה לאלרגנים ועוד. במקרים אחרים מדובר בתסמין של מחלה רצינית יותר, כגון סוכרת או התפתחות מחלות אוטואימוניות, אך גם רגישות לסביבות מחיה כאלו ואחרות גם כן נלקחת בחשבון (למשל, מעבר לחבל ארץ בעל אוויר יבש מאוד). חשוב מאוד לציין כי יש להבדיל בין בעיית יובש שחולפת ללא צורך בהתערבות כלשהי (למשל, עיניים יבשות לאחר פעילות ארוכה בבריכה) לבין בעיה כרונית, עיקשת ומגבילה.
רפואה סינית למחלות עיניים - הפתרון לבעיית יובש בעיניים
הרפואה המערבית מטפלת בבעיות של יובש בעיניים באמצעים שונים שכוללים תחליפי דמעות, תרופות לצמצום הניקוז של נוזל הדמעות, משחות, ג'לים ולעיתים אף ניתוחים. הטיפולים הללו בהחלט עוזרים, אך חלקם כוללים תופעות לוואי וצורך בטיפול ארוך. לכן, רבים בוחרים לשלב עם הטיפולים המערביים גם טיפולי רפואה סינית למחלות עיניים, מה שמשדרג את הטיפולים המערביים ומקצר אותם.
הטיפולים הללו כוללים דיקור סיני, צמחי מרפא ותזונה מותאמת אישית, מה שמאפשר טיפול ממוקד בבעיה ובבעיות נוספות שעשויות לגרום לעיניים יבשות. הרפואה הסינית למחלות עיניים מספקת תוצאות מוכחות והיתרונות הנוספים שלה הם טיפולים שאינם ממכרים, אינם כוללים תופעות לוואי כלשהן, אינם מתנגשים בטיפול הרפואי שבוחרים לקבל אלא רק מסייעים לו וכמו-כן, מתאימים לבני כל הגילאים, לכל המצבים הרפואיים, לרבות נשים בהריון.
שמירה על ניקיון העיניים יכולה לעזור
עוד אפשרות שיכול להציע לכם מטפל ברפואה סינית למחלות עיניים היא רכישה של תכשיר טבעי לניקיון העיניים. אומנם אין אנו נוטים לחשוב על העיניים שלנו כאל איבר שזקוק לניקיון אך אין הדבר אומר שזו המציאות. העיניים שלנו חשופות בכל עת לתנאים חיצוניים עויינים במיוחד, אוויר חם או קר מאוד, אוויר יבש או לח, חשיפה לכלור או מלחים (ים ובריכה),
חשיפה לחומרים כימיים שונים (שמפו, מרכך, מוצרי קוסמטיקה), חיידקים, וירוסים, עשן ועוד.
לכן, מי שסובל מבעיית יובש בעיניים, אלרגיות בעיניים או דלקות עיניים חוזרות ונשנות, מוטב לו ישמור על היגיינת העיניים שלו בצורה הדוקה וזאת באמצעות תכשיר מתאים. תכשיר שכזה צריך להיות בעל יכולת לחטא את העיניים ועם זאת להעשיר אותן בלחות ולא להכיל חומרים שיכולים לגרום להתפתחות תגובה דלקתית והחמרה בתסמינים.

תאריך:  02/04/2023   |   עודכן:  02/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il