X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בר ביתי הוא דרך נפלאה לרענן את עיצוב הבית, תוך ניצול של מרחב לצדו תוכלו לארח חברים ובני משפחה, ליהנות ממשקאות מרעננים וגם מארוחות קלילות. לא בכל בית תמצאו בר ביתי, לכן מדובר בפינת חמד ייחודית אותה כדאי לנצל בחוכמה. הינה מספר טיפים שיעזרו לכם לעצב את הבר הביתי המושלם, עליו תמיד חלמתם.
בחירת שולחן הבר
הרהיט הראשון שבו תצטרכו להשקיע ליצירת פינת בר ביתית הוא כמובן שולחן בר. שולחנות בר ביתיים מגיעים במגוון עיצובים, צבעים וגדלים, כך שיש לכם את החופש למצוא את הפריט הטוב ביותר עבורכם. הסעיף הראשון אותו תצטרכו לבחון הוא גודל השולחן. בחירת גודלו תלויה במקום בבית שבו תרצו להציבו ובאופן השימוש בפריט. אם אתם מעוניינים להשתמש בשולחן הבר כאזור הגשה לאירועים חברתיים או משפחתיים, תוכלו לבחור בפריט צר יחסית, אשר לא יתפוס חלל רב. אם אתם רוצים להשתמש בו כפינת אוכל של ממש, תוכלו לבחור בשולחן מרווח שלצידו תוכלו להציב כיסאות.
לאחר שמצאתם את הגודל המתאים, תוכלו לבחור את העיצוב המתאים ביותר לטעמכם האישי. תוכלו לבחור בבר מעץ טבעי, בעל מראה כפרי. אפשרות אחרת היא לבחור בבר בצבע שחור אלגנטי או בצבע לבן מינימליסטי ומהוקצע.
בחירת כיסאות הבר
כל שולחן בר ביתי זקוק לכיסאות בר מתאימים. כסאות בר מגיעים במגוון עיצובים, גבהים וגימורים שמהם תוכלו לבחור. חשוב שתדעו אילו משתנים יש לבחון כדי לוודא שתבחרו את הפריטים הטובים ביותר עבורכם. בבחירת כיסאות הבר יש לשים לב לגובה שלהם, כדי להבטיח ישיבה נוחה לצד השולחן. על הכיסאות לאפשר מרווח נוח לרגליים כאשר אתם מסבים אל השולחן. ישנם כאלו שניתן לכוונן להתאמה מושלמת וישנם כאלו בעלי גובה מקובע.
לאחר שמצאתם את הגובה המתאים יש לבחור את סגנון הכיסא. ישנם פריטים שאינם כוללים משענות גב וידיים כלל, ישנם כאלה בעלי משענת גב בלבד וישנם פריטים הכוללים משענות גב וידיים. בבחירת סגנון הכיסא חשבו על כל בני הבית, כדי לוודא שלכולם תהיה האפשרות לשבת בנוחות. אם הבר משמש לאירוח בלבד, תוכלו בהחלט לבחור בכיסאות ללא משענות, אך אם הבר משמש לארוחות ממש, עדיף יהיה לבחור בכיסאות שיעניקו תמיכה לגב גם כן.
המגוון של העיצובים הוא עצום: יש מרופדים, מעץ, מראטן, מפלדה ועוד. בחירת העיצוב תלויה בטעמכם האישי והמראה הכללי של החלל אותו אתם מעוניינים להשיג.
עיצוב שולחן הבר
אחרי שבחרתם את ריהוט הבסיס לפינת הבר הביתית שלכם, הגיע הזמן לבחור את פריטי הנוי, הכוסות וצלחות ההגשה. בבחירת כוסות עבור פינת הבר הביתית ישנו מבחר גדול ממנו תוכלו לבחור. אם אתם רוצים להעניק קצת צבע לבר, תוכלו לבחור כוסות בצבעים ייחודיים כמו וורוד, כחול או ירוק. תוכלו אפילו לשלב מספר צבעים ליצירת חגיגה ססגונית של ממש. תוכלו כמובן להוסיף גם כוסות המתאימים לשתייה חריפה, כמו כוסות יין מעוצבות או כוסות שמפניה אלגנטיות.
להגשה של משקאות קלים, תוכלו להיעזר בקנקנים המגיעים בעיצובים שונים. תוכלו גם לרכוש צנצנת הכוללת ברז להגשה של מיצים טריים ומרעננים בימי הקיץ הלוהטים.
דרך מקסימה להוסיף נגיעות עיצוב נוספות היא לשלב נרות ריחניים. אם אתם חוששים מהדלקת נרות באזור שולחן הבר, תוכלו לבחור נרות לד, אשר נראים ממש כמו הדבר האמיתי. אפשרות נוספת היא להניח באופן יצירתי שרשרת נורות קסומה שתהפוך את פינת הבר הביתית לאטרקציה של ממש.

תאריך:  17/04/2023   |   עודכן:  17/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il