X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אחד הדברים שתלמידי בתי הספר היסודי, חטיבות הביניים והתיכונים הכי מחכים לו הוא הטיול השנתי שלהם. מדובר על טיול מהנה, מגבש וחוויתי, אשר כל השכבה או הכיתה יוצאת אליו יחד. ישנם טיולים ליום, ליומיים או אפילו ל3 ימים ויותר. במהלך הטיול תלמידי הכיתה עושים מסלולים, נחשפים לתכנים חינוכיים שונים וכמובן שנהנים גם מהפן החברתי. המורים אשר יוצאים יחד עם תלמידי הכיתה, נהנים מזמן חוויתי משותף איתם מחוץ למסגרת, הם קרובים אליהם יותר וכך למעשה כולם חווים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אחד הדברים שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם כאשר יוצאים לטיול שנתי הוא חולצות מודפסות איכותיות. אין כמו חולצות שכל התלמידים לובשים במהלך הטיול או בסוף הטיול, אשר מגבירות את גאוות היחידה שלהם, מגבשות אותם יותר וכמובן, נשארים אצלם למזכרת ומאפשרים להם ללבוש אותן מתי שרק ירצו.
מדוע כדאי לבחור בחולצות מודפסות לטיול השנתי?
אין ספק כי עבור כלל התלמידים, טיול שנתי מהווה יציאה מהנה מהשגרה. בעוד שמרבית שנת הלימודים התלמידים פוגשים הן את הצוות החינוכי והן את חבריהם לספסל הלימודים במסגרת בית הספר. כאשר יוצאים יחד לטיול שנתי, נהנים מחברת החברים ללימודים וכן מחברת המורים שלא במסגרת הבית ספרית. חולצה מודפסת ייחודית ללא ספק מעצימה את החוויה של היציאה מחוץ לשגרה, של ההנאה יחד עם בני הכיתה והמורים במהלך הטיול וכמובן של הגיבוש. החולצה מהווה מזכרת מהטיול השנתי וכאשר כולם לובשים אותה יחד במהלך הטיול, הם מרגישים חלק ממשהו גדול. כמובן שהתלמידים יוכלו ללבוש את החולצה גם לאחר הטיול השנתי, להיזכר בחוויות של הטיול והיא תישאר למזכרת לפרק זמן משמעותי.
מה אפשר להדפיס על החולצה?
כאשר מדובר על הדפסת חולצה לטיולים, לא מעט מורים שמארגנים את הדפסת החולצה או תלמידים שלוקחים על עצמם את הנושא תוהים מה כדאי שידפיסו על החולצה. ובכן, חשוב מאוד להבין כי ההדפסה על החולצה צריכה להיות ייחודית. כדאי מאוד לבחור בבדיחה פרטית כלשהי של הכיתה או השכבה, בציטוט כלשהו אשר מאפיין את צוות ההוראה של בית הספר או בכל דבר אחר שיכול לייחד את החולצות ולהפוך אותן למשהו שיש רק לתלמידי הכיתה או השכבה המקבלים אותם. לרוב בחולצות מודפסות כדאי שתהיה גלופה של ציור כלשהו, רצוי מצחיקה, עם ציטוט או משפט משעשעים ובעלי משמעות הנוגעת לתלמידי הכיתה או השכבה או לבית הספר באופן כללי. כדאי כמובן לציין בחולצה עצמה מהי השנה שבה נערך הטיול, לאיזה שכבה או כיתה או נערך ועוד, כאשר המטרה היא שהחולצה אכן תהווה מזכרת בסופו של דבר, גם בשנים מאוחרות יותר שייתכן שהיא כלל לא תהיה רלוונטית ללבישה.
כיצד בוחרים חולצות להדפסה?
השאלה החשובה הבאה שבוודאי שואלים כאשר מתכננים להדפיס חולצות לטיול היא: באיזה סוג חולצה כדאי לבחור. כיום ניתן להדפיס על חולצות טי שירט קצרות, על קפוצ'ונים ארוכים ועוד. אז קודם כל כדאי לבחור את סוג החולצה בהתאם לעונה שבה נערך הטיול, כאשר בעונת החורף כדאי מאוד לבחור בקפוצ'ון ואילו בעונת הקיץ כדאי לבחור בחולצת טי שירט קצרה וקלילה. מעבר לכך, חשוב לוודא כי בחולצות יש גזרה המתאימה גם לבנים וגם לבנות ומגוון רחב של מידות, כך שתהיה לכם אפשרות להזמין לכל אחד מבני הכיתה או השכבה את המידה המדויקת לו. בחירת הצבע לחולצה הוא גם דבר שרצוי לדון בו, כאשר ניתן לבחור להדפיס על חולצות בכמה צבעים וזאת בהתאם לבחירת תלמידי הכיתה או השכבה.
כיצד תבחרו חברה להדפסת חולצות לטיול?
לאחר שכבר הבנתם איזה חולצה בדיוק אתם רוצים לרכוש, באיזה צבע היא צריכה להיות, איזה מידות אתם מעוניינים להזמין ואיזו גלופה צריכה להיות מודפסת על החולצה, זה הזמן שלכם להתחיל לברר אודות החברה הטובה ביותר בתחום הדפסות על חולצות. חשוב מאוד לבחור בחברה המציעה מגוון רחב של סוגי חולצות שונים, במידות שונות וזאת בכדי שתהיה לכם אפשרות להזמין ממנה את כל החולצות המבוקשות לכם. מעבר לכך, חשוב ביותר לוודא כי מדובר על חברה אשר ידוע כי ההדפסות שלה על חולצות איכותיות ביותר וכי הן לא נשחקות, דוהות או נעלמות גם לאחר כביסה. כדאי להתרשם מחולצות של חברות שונות טרם בוחרים בחברה המתאימה לכם.
באיזה שלב בטיול כדאי לחלק את החולצות?
לאחר שבחרתם את החברה שתדפיס לכם את החולצות ואף שלחתם אותן להדפסה, אתם בוודאי תוהים באיזה שלב בטיול כדאי לכם להעניק את החולצות לכל התלמידים. ובכן, אם אתם רוצים להלהיב את התלמידים אתם יכולים לחלק להם את החולצות כבר בתחילת הטיול, אם אתם רוצים להפתיע אותם אתם יכולים לחלק אותן באמצע הטיול או שאתם יכולים לחלק אותן גם בסוף. אם אתם מעוניינים לרכוש חולצות מודפסות איכותיות, ניתן להשיג כאן.

תאריך:  30/04/2023   |   עודכן:  30/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il