X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אתם מוצאים את עצמכם בכל פעם מחדש מחפשים מתנות שוות לצוות המורים שלכם? לא קל לכם לבחור את המתנה הכי מוצלחת שיש? כמובן שאפשר להבין אתכם. זה לא משנה אם מדובר על מתנות שמיועדות לראש השנה, לשבועות או לכל חג אחר. מה שכן חשוב, זה להצליח לתת למורים בדיוק את מה שהם רוצים. מצד אחד, זה ברור שלא תרצו להוציא הון עתק, כי בוודאי יש לכם לא מעט מורים ומורות שהייתם רוצים לפנק. מצד שני, זו כן צריכה להיות מתנה מכובדת. מעבר לכל אלה, איך באמת קולעים לטעם של כל כך הרבה אנשים? הרי בסופו של דבר, לכל אחד מאיתנו יש טעם מעט שונה. לכן, אם גם אתם הלכתם לאיבוד ואתם לא יודעים איך לבחור מתנות למורים, המאמר הבא יעזור לכם.
1. החליטו על התקציב: עוד לפני שתתחילו לחפש מתנה כזו או אחרת למורים, כדאי שתדעו כמה אתם רוצים ויכולים להשקיע.
2. תנו למורים לבחור: איזה סוג של מתנה הם רוצים?
3. אל תשכחו להיות מקוריים: לא כל מתנה למורה שקניתם בשנה שעברה יכולה להתאים גם השנה.
4. תנו למורים משהו שהם לא היו קונים לעצמם: מתנות זו דרך לפנק. לא תמיד כדאי לקנות למורים רק מה שהם "צרכים", כי לפעמים גם משהו שהוא רק לשם הפינוק זו יכולה להיות בחירה טובה.
5. תנו לכל מורה לבחור מה הוא מעדיף: בסופו של דבר, לכל מורה יש טעם אחר. לכן, אם תתנו למורים שלכם כמה אפשרויות שונות, כל אחד מהם יוכל לבחור מה שהוא הכי אוהב.
6. שלבו ברכה מכל הלב: המתנה חשובה, אבל חשוב גם מה אתם כותבים לכל מורה. אל תשכחו להשקיע ולכתוב ברכות מרגשות, כי הרבה פעמים זה מה שעושה את ההבדל.
7. נסו להיות כמה שיותר מודרניים: תנו למורים שלכם מתנות שנוח לקבל והשתמשו באינטרנט. אתם לא באמת חייבים לתת לכל מורה מתנה פיזית גדולה שיהיה לכם קשה לסחוב, כי אונליין מחכות הפתעות נהדרות לכל מורה מהצוות שלכם.
8. התייעצו עם מנהלים אחרים: לבסוף, אם אתם מחפשים מתנה שכל המורים ישמחו לקבל, נסו להתייעץ עם מנהלים אחרים. כך תוכלו להבין מה מורים באמת אוהבים ומה יכול לשמח אותם.
הכירו את קסמם של כרטיסי המתנה
אין ספק שאחת מהדילמות העיקריות ברכישת מתנות למורים, זה איך לשמח את כולם. איך אפשר לגרום לכך שכל המורים, ללא יוצא מן הכלל, ייצאו מרוצים מהמתנה? זה חשוב, כי אחרי הכול, אם אתם נותנים מתנה למישהו, אתם רוצים שהוא יתרגש ממנה. לכן כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות של כרטיסי ביקור. יש היום שפע אדיר של כרטיסי ביקור בתחומים שונים, החל ממקומות בילוי, מסעדות ועד ספא או פינוקים אחרים. תוכלו לתת למורים שלכם גם מתנות שכוללות כרטיסי מתנה עם אופציות שונות ומגוונות, כך ששווה לחשוב על כך.
כרטיסי מתנות במחיר שאתם קובעים מראש
יתרון נוסף של כרטיסי מתנות, זו העובדה שאתם יכולים להחליט כמה להשקיע. כל מורה יקבל מכם כרטיס עם ערך מסוים והוא יוכל להשתמש בכסף שיש בכרטיס לכל מה שהוא רוצה. בצורה כזאת כל מורה יוצא מרוצה, ואחרי הכול, זו המטרה שלכם. נסו זאת שנה אחת ותראו שמעכשיו זו תהיה המתנה האולטימטיבית מבחינתכם עבור כל מורה. אתם תראו שכולם ישמחו מאוד מיוזמה שכזו, אז למה אתם עדיין מחכים?

תאריך:  18/05/2023   |   עודכן:  18/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il