X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יש מסלולי לימוד לתואר שכולם מכירים: תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר ראשון בתקשורת ועוד.. אבל כידוע, עולם האקדמיה מתפתח ביחד ובמקביל לכל שאר התחומים וכחלק מכך, בכל תקופת זמן אנו שומעים על עוד ועוד מסלולי לימוד חדשים. חשוב לציין שלא כל מסלולי הלימוד החדשים והמפתיעים מוצעים בארץ (לפחות נכון לעכשיו), אבל מי יודע אולי בקרוב כאשר הפופולריות והביקוש יעלו הם גם יגיעו לכאן - ובקרוב כל מי שמתעניין בלימודי תואר ראשון, יוכל לגלות גם אפשרויות חדשניות ומפתיעות שהוא לא הכיר קודם לכן:
תואר ראשון במדעי הבירה
באחת האוניברסיטאות הבולטות והמרכזיות בגרמניה - אוניברסיטת ווינשטפן, מציעים מסלול ללימודי בישול ומדעי הבירה. מי שמחליט להשתלב בתואר זה, עתיד ללמוד נושאים חדשים ומרתקים ובין היתר: טכניקות בישול בירה, תהליכים ביולוגיים שונים המעורבים בהליך ייצור הבירה, הטעמים אשר כל רכיב מספק לבירה ועוד.. כידוע, בירה הוא משקה מאוד אהוב ופופולרי בגרמניה (ולא רק שם), מהסיבה הזאת, בוגרי התואר יכולים להשתלב בסופו של דבר בעבודה בתחום.
תואר ראשון בסקסולוגיה
אז לא רק שיש תואר ראשון בסקסולוגיה יש גם אקדמיה שלמה העוסקת בנושא, ואם אתם תוהים היכן היא נמצאת - אז התשובה היא בדרום אפריקה. באקדמיה הזאת, ניתן ללמוד תואר ראשון בסקסולוגיה ולערוך היכרות עם מגוון רחב של נושאי לימוד מרתקים ומיוחדים כמו: זהות מינית, אנטומיה, אמבריולוגיה, פיזיולוגיה ועוד.. ועוד.. כאמור, בארץ ניתן כיום רק לעבור קורסים ייעודיים בנושא, מי שרוצה את התואר, יצטרך לעבור ל-3 או 4 שנים לגור בדרום אפריקה - ככה שזה לא בטוח שזה מתאים עבור כולם.
תואר ראשון בעיצוב משחקי מחשב
בסן פרנסיסקו קיים מוסד לימודים נחשב בשם אוניברסיטת האקדמיה לאמנות. אותו מוסד לימודים מציע בין היתר גם את האפשרות ללמוד עיצוב משחקי מחשב. מדובר בחלום של לא מעט אנשים כך שאין כל ספק שמדובר בתואר חווייתי ומהנה - אשר מתפרס על פני תקופת זמן של 4 שנות לימודים. מיותר לציין שמי שלומד את התואר, יכול להשתלב בעבודה מגניבה ומדליקה במיוחד של עיצוב משחקי מחשב - עם זאת, ניתן להגיע לתחום גם עם לומדים תארים אחרים, יותר מוכרים ופחות "זוהרים".
תואר ראשון בתוכנית פכ"מ
בניגוד לתארים האחרים שצוינו כאן, את התואר הספציפי פכמ ניתן ללמוד גם בארץ - יכול להיות שהוא פחות מפתיע וייחודי מבחינת תחומי הלימוד, אבל אין כל ספק שהוא מציע שילובים מיוחדים שעד לאותה העת לא נלמדו ביחד. התואר משלב בתוכו מגוון תחומי לימוד שונים: פילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה. אז מי שלא החליט מה מבין אותם התחומים הוא רוצה ללמוד או מבקש ללמוד את כל אותם התחומים גם יחד, יוכל לקבל מענה איכותי על דרישותיו בתואר הזה. וחשוב לחזור ולציין כי את התואר הזה ניתן ללמוד גם בישראל - כך שאם אתם עומדים בתנאי הקבלה, הוא יהיה נגיש בעבורכם.
לסיכום
גם התארים ה"קלאסיים" יכולים להיות מבטיחים, מהנים וחווייתיים - ואפילו להפתיע אתכם לטובה. כך שאין מה להרגיש רע שאי אפשר ללמוד מדעי הבירה בישראל - מכיוון שהיצע האפשרויות הוא רחב ומגוון במיוחד. בכל מקרה, לפני שבוחרים מסלול לימודי תואר, ההמלצה היא לערוך היכרות עם כל האפשרויות הרלוונטיות ובסופו של דבר לבצע את הבחירה הטובה ביותר - אין שום סיבה להסתפק בפחות מתואר אשר יכול גם לעניין אתכם, גם לאתגר אתכם וגם להתוות את הדרך לעבר מקצוע בו אתם רוצים או שוקלים לעסוק מאוחר יותר.

תאריך:  24/05/2023   |   עודכן:  24/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il