X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מי שלא מבין בצורה מעמיקה באלכוהול יוכל למצוא את עצמו מתקשה לבחור שירותי בר ומשקאות אלכוהוליים לאירוע שלו. החדשות הטובות הן שכיום הודות לרשת האינטרנט, אשר מנגישה ידע וכלים בנושאים שונים, ניתן בתוך זמן קצר לקבל את כל הידע והפרטים אשר בכוחם לסייע בבחירה הנכונה והמתאימה של בר ומשקאות אלכוהוליים לאירוע. אז בכדי להקל עליכם את המשימה להלן מספר פרמטרים עליהם כדאי לשים דגש בדרך לקבלת החלטה:
הגדרת הצרכים
לפני שמתחילים בחיפושים או עוברים לקבלת החלטות, חשוב להבין אלו שירותי בר אתם מעוניינים לאירוע שלכם. האם אתם רוצים להסתפק בבר של האולם או מקסימום להעשיר אותו במשקאות אלכוהוליים איכותיים מבית מותגים בעלי שם? או אולי אתם בכלל רוצים להזמין שירותי בר חיצוניים - ואם זאת המטרה שלכם, תצטרכו בשלב הבא לקבל החלטה, אם אתם מעוניינים בבר בלבד או גם בשירותי בר אקטיבי. הגדרה מעמיקה של הצרכים, תאפשר לכם לבחור בסופו של דבר את שירותי הבר המתאימים ביותר עבור האירוע שלכם. ההמלצה היא גם להגדיר את סוג המשקאות האלכוהוליים אותם אתם מבקשים להגיד לאורחים - האם אתם רוצים להציע להם קוקטיילים צבעוניים, משקאות מיוחדים כמו פורט או יינות משובחים, בירה מהחבית וכיוצא בזה.
המלצות
אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים לבחור לבד את החברה אשר תציע את שרותי הבר, או את המשקאות האלכוהוליים אשר יוגשו, תוכלו תמיד להסתייע בחוות דעת והמלצות. תוכלו לדבר עם אנשים אשר ארגנו אירוע והשתמשו בשירותי בר לאירוע שלהם. תוכלו לנסות ולדבר עם אנשים אשר מתמחים או מבינים באלכוהול ובמשקאות אשר יכולים להתאים לאירוע מהסוג שלכם וכיוצא בזה.. חשוב לציין שתוכלו ליהנות מגישה להמלצות דרך רשת האינטרנט, כך שגם אם אתם לא מכירים אישית אנשים אשר השתמשו בשירותי בר לאירועים, עדיין תוכלו לקבל חוות דעת והמלצות על חברות שכלאו.
שיקולים תקציביים
אין כל ספק כי גם שיקולים תקציביים יכולים להשפיע במידה רבה על ההחלטה. יש להבין מה גובה התקציב אותו אתם מתכננים עבור כל האירוע וכמה מתוכו יוקצה עבור כל נושא האלכוהול. חשוב לציין, שניתן למצוא פתרונות איכותיים לכל תקציב - אם יש לכם תקציב גבוה, תוכלו לפנות לחברה מקצועי ומנוסה אשר מציעה שירותי בר אקטיבי - כאשר, חלק מהחברות משלבות גם אטרקציות כמו בובות ענק שרוקדות ברחב הריקודים ומחלקות שוטים צבעוניים לרוקדים ולאורחים ואטרקציות נוספות הקשורות לעולם האלכוהול. עם זאת, גם אם תחליטו שאתם מסתפקים בשירותי הבר אשר מוצעים לכם מטעם האולם, עדיין תוכלו לפעול על-מנת שהשירות יהיה טוב ואיכותי יותר - לדוגמה, תוכלו להעשיר את הבר במשקאות אלכוהוליים מסוגים נוספים, לבדוק אפשרויות להכנת קוקטיילים שונים וכיוצא בזה.. כך שגם אם התקציב הוא לא גבוה במיוחד, עדיין ניתן ליהנות מתוצאה חווייתית ומהנה עבור האורחים.
לסיכום, כאשר מתכננים אירוע מכל סוג, המטרה היא לשים דגש על כל אותם הפרמטרים אשר יבטיחו אירוע חווייתי, מהנה וייחודי. מכיוון שאלכוהול יכול להשפיע במידה רבה על האווירה ועל מצב הרוח של האורחים, חשוב לשים דגש משמעותי גם על הנושא הזה. כאמור, יש לבחון את כל האפשרויות העומדות לרשותכם ומאפשרות לכם לפנק את האורחים במשקאות אלכוהוליים מיוחדים - אשר ישפיעו כמובן על מידת ההנאה מהאירוע. כאמור, מי שמרגיש שחסר לו מידע בנושא או שהוא לא מצליח לקבל החלטה נכונה, יוכל תמיד להיוועץ מאיש מקצוע בעל ידע מעולם תכנון האירועים או המשקאות האלכוהוליים.

תאריך:  24/05/2023   |   עודכן:  24/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il