X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

שוקלים להסיר נקודת חן? כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים טיפול הסרת נקודת חן ? מה חשוב לבדוק לפני הסרת נקודות חן? מהם הטיפולים המובילים להסרת נקודות חן? מהי השיטה האסתטית והטובה ביותר להסרת נקודת חן? ואיך תמצאו מרפאה מומלצת להסרת נקודות חן.
מה חשוב לדעת לפני הסרת נקודת חן ?
נקודות חן עלולות להוות מטרד אסתטי של ממש, במיוחד כאשר הן בולטות, גדולות ומופיעות על הפנים או באזורים חשופים כגון ידיים, מחשוף גב וצוואר, תוכלו להסיר אותה באמצעות אחת מהשיטות הפופולריות ביותר כיום. אם יש על עורכם נקודת חן המהווה מטרד אסתטי ופוגעת בדימוי העצמי, ואתם רוצים לבצע הסרת נקודות חן קבלו את כל מה שחשוב לדעת רגע לפני הטיפול.
אבחון נקודת חן
נקודות חן הן לרוב נגעי עור שפירים אך לעיתים רחוקות, עלולה נקודת חן תמימה להפוך לטרום סרטנית או ממאירה וזאת, כאשר מתקיימים בה שני מאפיינים או יותר מהרשימה הבאה?
- נקודת החן שינתה גוון
- נקודת החן שינתה את גודלה
- נקודת החן שינתה את צורתה (גבול נקודת החן הפך לא סימטרי)
- נקודת החן מגרדת
- נקודת החן מדממת
במקרה בו חל שינוי בנקודת החן שלכם או במקרה בו הופיעו על עורכם נקודות חן חדשות, יש להיוועץ ברופא עור שיאבחן את נקודת החן ובמקרה הצורך יחליט על ביצוע הסרה כירורגית לצורך ביצוע ביופסיה ובדיקה מעמיקה יותר.
בחירת השיטה הטובה ביותר להסרת נקודת חן:
הכירו את כל שיטות הטיפול להסרת נקודות חן יתרונות וחסרונות:
הסרת נקודות חן במחט חשמלית
הסרת נקודת החן מתבצעת באמצעות מחט חשמלית. במהלך הטיפול, נצרבת נקודת החן באמצעות מחט חשמלית בעוצמה נמוכה. הטיפול מביא לצריבת נקודת החן בחלקה העליון ובהמשך, לנשירתה. יתרונות: טיפול מהיר האורך מספר דקות בלבד
חסרונות: מתאים לנקודות חן בולטות על פני העור בלבד, הטיפול אינו מבוקר ועלול לגרום להיווצרות צלקת בשכבתו הפנימית וכן סביב הנגע המוסר. בנוסף, הטיפול כרוך בכאבים ועלול להביא להיווצרות זיהום באזור המטופל. בנוסף, הטיפול עלול לפגוע בשכבת העור התחתונה ולהותיר צלקת.
הסרת נקודות חן בחנקן נוזלי
טיפול הסרת נקודות חן בחנקן נוזלי מתבצע על-ידי הקפאת תאי העור היוצרים את נקודת החן. לאחר הטיפול, נושרת שכבת העור העליונה של נקודת החן ומתחלפת בשכבת עור חדשה ואחידה.
יתרונות: טיפול מהיר האורך מספר דקות בלבד
חסרונות: הטיפול עלול להביא להיווצרות כוויה סביב האזור המטופל ולגרום לשלפוחיות. פעמים רבות, מותיר הטיפול צלקת לבנה ולכן, הטיפול אינו מתאים לאנשים המעוניינים להסיר נקודת חן מסיבה אסתטית.
הסרת נקודת חן בשיטה כירורגית
הסרה כירורגית מתבצעת כאשר קיים חשד כי נקודת החן היא טרום סרטנית או ממאירה. במקרה זה, מוסרת נקודת החן על-ידי רופא בחדר ניתוח באמצעות סכין מנתחים. נקודת החן מוסרת ונשלחת לבדיקת מעבדה ושולי הנגע נתפרים. הליך זה כרוך בכאבים, זמן החלמה ממושך וכמובן, צלקת הנותרת לאחר תפירת המקום.
הסרת נקודות חן בפלסמה
הטיפול באמצעות פלסמה, מאפשר אידוי של נקודת החן באנרגית פלסמה שאינה פוגעת בשכבות העור הפנימיות. הליך הריפוי הטבעי של העור מביא להתחדשות העור במקום והתוצאות האסתטיות הן טובות ביותר עם מראה עור אחיד וחלק.
יתרונות: ללא פולשנות, ללא צלקת. תהליך מבוקר שאינו פוגע בעור סביב נקודת החן ומבוסס על הליך הריפוי הטבעי של העור.
חסרונות: הטיפול מתאים להסרת נקודות חן בולטות בלבד.
הסרת נקודת חן בטכנולוגית לייזר
הסרת נקודות חן באמצעות טכנולוגיות לייזר מתקדמות, מאפשרת ויסות אורך הגל ומידת החום והתאמתם לגודל נקודת החן, מיקומה ועומקה וכך, לא נגרם נזק לשכבת העור התחתונה ולעור סביב נקודת החן. הצריבה באמצעות לייזר, יוצרת גלד המאותת לעור להתחיל הליך החלמה והתחדשות עד לריפוי מלא של העור ויצירת מראה עור אחיד ללא צלקת. לרוב, די בטיפול אחד לקבלת תוצאות אסתטיות טובות.
חסרונות: לא כל רופא הוא בעל מומחיות בטיפול הסרת נקודת חן בלייזר ולכן יש להקפיד ולבחור מרפאה עם מטפלים מומחים בעלי ניסיון המבצעים טיפול הסרת נקודות חן באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר.
יתרונות: ללא כאבים, ללא צלקות, ללא תופעות לוואי וללא צורך בזמן החלמה. הוכח מחקרית כטיפול היעיל, המהיר והבטוח ביותר להסרת נקודות חן. היכולת לווסת את עוצמת החום ואורך הגל, מאפשרת טיפול מדויק ומותאם אישית המביא לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר. הטיפול מאושר על-ידי תקני הבריאות המחמירים ביותר לרבות: FDA, CE ומשרד הבריאות הישראלי.
כך תמצאו מרפאה מומלצת להסרת נקודת חן:
כל מה שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם מתחילים טיפול הסרת נקודת חן
המלצות - כאשר מדובר על טיפולים אסתטיים, חשוב לקבל המלצות אודות המרפאה המבצעת את טיפול הסרת נקודות החן. בקשו מהמרפאה המלצות (רצוי עם צילומי לפני ואחרי) אשר ניתנו על-ידי מטופלים במרפאה ומעידים על כך כי הרופאים במרפאה מטפלים במקצועיות ללא פשרות, המרפאה מצוידת במיטב הטכנולוגיות וכי הטיפול עבר בהצלחה עם תוצאות אסתטיות טובות ביותר. כך, תוכלו להבטיח כי אתם בידיים טובות ותוכלו לגשת לטיפול הסרת נקודות חן בראש שקט.
טכנולוגיות - תחום היופי והאסתטיקה נמצא בהתחדשות מתמדת. חשוב ביותר לבחור מרפאה בה נעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר המבטיחות תוצאות אופטימליות. וודאו כי טכנולוגיות אלו הן בעלות תקני איכות מחמירים המבטיחים את בטיחות הטיפול.
רופאים ומטפלים מקצועיים - וודאו כי טיפול הסרת נקודות חן מתבצע על-ידי רופאים מומחים בתחומם אשר להם ניסיון בטיפול הסרת נקודות חן ומאחוריהם אלפי מטופלים מרוצים, הידיעה כי אתם נמצאים בידיים טובות תעניק לכם שקט נפשי ותאפשר לכם להגיע לטיפול רגועים ושלווים.
הסרת נקודות חן מחיר
עלות הסרת נקודות חן במחט חשמלית - 200ש"ח -500 שקל
עלות הסרת נקודות חן בפלסמה - 300ש"ח - 700 שקל
עלות הסרת נקודות חן בלייזר - 500ש"ח -1000 שקל
עלות הסרת נקודות חן בשיטה כירורגית - 1,000ש"ח - 1,500 שקל
עלות הסרת נקודות חן בחנקן נוזלי - 200 שקל -500 שקל
חושבים על טיפול הסרת נקודת חן? על-מנת שתקבלו את התוצאות האסתטיות הטובות ביותר, רצוי שתעברו טיפול הסרת נקודות חן במרפאה מומלצת עם רופאים מקצועיים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, מוכחות ובטוחות המבטיחות לכם תוצאות מושלמות ושקט נפשי.
מוגש באדיבות - אתר דוקטור חן

תאריך:  18/06/2023   |   עודכן:  18/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il