X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בעיות שיניים, למרבה הצער, אינן דבר נדיר כלל וכלל. למעשה, סביר ביותר להניח כי כל אחת ואחד מאיתנו ייתקלו בבעיות שיניים במוקדם או במאוחר בחיים, ואלו עלולות להיות לא כל כך נעימות, מכמה בחינות שונות. אם אתם סובלים מבעיות שיניים קטנות או גדולות, חשוב שתכירו כמה מהטיפולים המתקדמים שיש לעולם שיקום הפה וטיפולי השיניים האסתטיים להציע.
השתלות שיניים ובחירת סוגי שתלים לשיניים
בעיות שיניים נפוצות רבות מביאות בסופו של דבר לאובדן של השן, למשל כאשר נדרשת עקירה בעקבות מחלה שהורסת את השן או כאשר היא אובדת כתוצאה מתאונה (או מכל גורם אחר). גם כאשר מאבדים לחלוטין שן או כמה שיניים, עדיין ניתן לשחזר אותן ולקבל חזרה מערכת שיניים מלאה, בריאה ואסתטית. השתלות שיניים הן ההליך במסגרתו מחדירים שתל זעיר אל עצם הלסת בדיוק במקום בו הייתה השן המקורית שאבדה. אל השתל מחברים מבנה (שפיץ קטן שבולט החוצה מהחניכיים), ואליו מדביקים כתר אשר מעוצב ונצבע במיוחד על-מנת לשחזר את אותה שן מסוימת. כיום קיימים כמה סוגי שתלים לשיניים שונים ונבדלים, ביניהם יש לבחור את המתאים ביותר לאותו מקרה ספציפי. בחירה זו צריכה להיעשות על-ידי רופא השיניים, כאשר עדיף שיהיה זה מומחה להשתלות שיניים (לרוב מדובר בהתמחות של מומחה לשיקום הפה).
הלבנת שיניים
טיפול שיניים אסתטי נפוץ ומבוקש, אשר תרומתו אינה אסתטית גרידא - תמיד טוב לנקות את השיניים באופן יסודי ומעמיק אחת לתקופה, ובמסגרת הלבנת שיניים גם מסירים הרבה חומרים בלתי רצויים המצטברים על השיניים לאורך זמן וגורמים להן (בין היתר) להצהיב ולהפוך הרבה פחות בריאות ואסתטיות.
גם כאן, קיימים הליכים שונים של הלבנת שיניים הנערכים בשיטות שונות. חשוב לציין כי מדובר בהליך פשוט, קל, בטוח ונטול כאבים, אך חשוב לבחור את סוג ההלבנה המתאים ביותר ואף לערוך הכנה מקדימה מקצועית וטובה (על-ידי רופא השיניים המומחה, כאמור). הכנה זו כוללת בדיקה יסודית של מצב השיניים, הסרה של אבנית ועוד.
שחזור באמצעות כתרים לשיניים
במקרים רבים שיניים מסוימות נפגעות בצורה משמעותית, אך אינן אובדות לחלוטין. ברבים ממקרים אלו ניתן לשחזר את השן המקורית באמצעות כתר, אשר כאמור מיוצר במיוחד בצורה המדויקת ובגוון הספציפי שאפיינו את השן כשהייתה שלמה ובריאה. כיום נעשה שימוש בעיקר בכתר חרסינה ובכתר זירקוניה. עבור מי שאינו מכיר, כתר זירקוניה עשוי מחומר מיוחד - מתכת לבנה (הנקראת
"זירקוניום") אשר התגלה כי משתלבת היטב עם הגוף, אינה גורמת לריאקציות בלתי רצויות, ומאפשרת ליצור כתר אסתטי ביותר. לא עבור כל שן בפה בהכרח עדיף כתר זירקוניה על פני כתר חרסינה, כך שנדרשת התייעצות מקצועית מקדימה כמובן עם הרופא המטפל. חשוב להעלות בפניו את האפשרויות הללו (של כתר זירקוניה או כתר חרסינה) ולשאול על איזו אפשרות הוא ממליץ, ומדוע.

תאריך:  26/06/2023   |   עודכן:  26/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il